[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 11:08

:O Mogguh :wave:
Wat gaan jullie hard! :))
Hier nog steeds een dieetdippie := M'n gezonde eetpatroon terugvinden is nog knap lastig :7 Deze maand vind ik zowiezo lastig met al die feestjes enzo :o

*bijlezen*
Ellen: Wat schrikken!! Kan me voorstellen dat je een auto wel zo fijn vind dan idd :j

Ingrid: Oeh dat is niet fijn, hoe gaat het nu met Niels? :(:) Wel dapper hoor dat ie ertussen ging staan! En idd, mannen zijn altijd heulll sielugh :j :))

Angelique: Oh wat apart dat die gel niet meer blijft zitten nu je zwanger bent! Heb je ook al acryl geprobeerd? Misschien wil dat wel :) Ik maak veel schoon en ben nogal lomp met stoten enzo dus bij mij knapt het af en toe ook (heb geen tips, alleen versteviging van mn eigen nagel) maar dan doe ik het gewoon ff bij die nagel opnieuw, ziet 't er toch weer netjes uit :P Had eerst alleen een blanke laag gel als versteviging en nu voor 't eerst french met gel geprobeerd, nog niet heel tevreden, maar ziet er op zich best leuk uit :)) Heb ook nog 2 glittergels, ook heel gaaf!
Doe je wel een beetje rustig aan met verbouwen? :(:)

Sizzy: Mooie bank!

Pivanti: Dat is wel lastig dat je in zulke situaties niks betaald krijgt! Heb ik ook (0-uren contract, huisjes schoonmaken op bungalowpark) maar je het er in principe wel recht op dat als je ziek bent ze naar het gemiddeld aantal uren van de laatste maanden moeten kijken en dan een bepaald percentage oid betalen. Weet niet precies hoe het zit, maar helemaal níks krijgen mag volgens mij neit (hoe vaak het ook gebeurd := )

Heb voor Sinterklaas van m'n ouders een FELroze waterkoker gekregen, een FELroze computermuis en een setje stabilo stiften :D (en nog 2 chocoladeletters, speculaas en en en :)) ) Ben wel echt heel blij mee :D

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 11:29

xingridx schreef:
Je kunt beter gedurende heel de dag voldoende eten, dan heb je savonds midner trek :j
Eet als tussendoortje savonds liever een schaaltje yoghurt met fruit erdoor ofzo, pinda's en nootjes bevatten wel veel vetten!

Ik eet volgens mij genoeg hoor....een overzicht van wat ik normaal ongeveer eet per dag:

O: bakje yoghurt met cruesli
T: eierkoek of fruit
L: 2 bruine boterhammen met (mager) beleg
T: fruit of eierkoek
D: gewone maaltijd, gewone hoeveelheid
T: Tja, nootjes dus......... :o

En als ik 's avonds niets eet dan lig ik met een rommelende maag wakker in mijn bed......

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 11:33

Je kunt beter dan smiddags nog een boterham toevoegen en smiddags nog een extra tussendoortje. En dan savonds nog een iets verantwoorder tussendoortje als nootjes, dan komt het redelijk in de buurt van een gezond dagmenu…alleen cruesli bevat erg veel suikers, kun je beter vervangen voor muesli!

luffie

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 11:51

Ingrid, bedankt voor je tips!
Denk dat ik 's avonds anders een eierkoek of een beetje yoghurt ga nemen. Of een rijstewafel, ook lekker en goed, toch??

Is muesli niet vreselijk smaakloos??

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 11:54

ik heb altijd muesli met appel en rozijnen, die is lekker!

Rijstwafel kan, zit alleen weinig in qua voedingsstoffen en vult voor geen meter :=

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 12:03

Wendy, ohh dat moet ik misschien m´n contract nog eens doorlezen.. bij ´t invalwerk..

M´n dag:

O: yoghurt met muesli
T: eierkoek
L: tosti met kaas
T: eierkoek en 2 mandarijn
D: zilvervlies rijst met vispannetje
T: grapefruit

Beweging: uhh 15 min fietsen en paard rijden of longeren...

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 12:08

O, dus met een rijstwafel is de kans aanwezig dat ik alsnog met een knorrende maag in mijn bed lig......Dat schiet dan idd niet op, hihihi!
Ga de muesli met appel en rozijn proberen, bedankt!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 12:24

Pivanti: Ik weet niet precies hoe het zit hoor := Maar is wel de moeite waard om eens na te kijken idd :j Zal misschien ook per contract verschillen :)

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 12:34

Ja rijstwafels vullen niet echt nee ;) Al zijn ze wel handig om te snaaien, want zitten weinig kcal in :P
Muesli heb je in verschillende smaken, zijn smaakt net als cruesli naar mijn idee..

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 12:37

Ja wie weet... krijg ik toch nog iets betaald als ik ziek ben, wel handig om te weten op zich... Maar ja eerst regelen dat alles eens goed uitbetaald wordt, want daar maken ze ook een zooitje van omdat m'n contract nogal laat terug was op t hoofdkantoor. Ze leggen de post voor ons op de locatie in een kast. Wist ik veel.. dus ik vond 1,5 maand later ofzo m'n contract nog die nog getekend moest worden en weer teruggestuurd... daarom hadden ze nog niet uit kunnen betalen, maar nu lopen ze achter vanaf augustus. En klopt er niets van.

Heb een 7,4 voor m'n tweede toets (management accounting) !!! Had ik echt niet verwacht! Had al niet gedacht een 5 te hebben, laat staan een 7,4! :D :D

Nu alleen nog 3 verslagen en scriptie! (nou ja alleen... :+ is nog super veel werk maar goed...)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:01

Mornin'!

Hier vanmorgen eerst overleg gehad, net klaar.

luffie, Pelpinda's en andere noten zijn goed als tussendoortje, ze bevatten veel onverzadigde vetten. Maar doe dit niet te vaak & teveel. Een handje is wat dat betreft genoeg. Je kunt 's avonds ook lekker wat fruit & yoghurt pakken. :) Ik zou 's middags ook nog een extra boterham of cracker nemen.

Wendy, hahaha een felroze waterkoker, geniaal :))

Pivanti, gefeliciteerd!!! Is dat het vak waar je zo weinig hoop in had? *\o/*

Mijn dagplanning:
O: activia yoghurtje, 1 bb 30+ kaas
t: appel
L: 3 bb 30+ kaas/mosterd, cup a soup tomaat
t: 3x mandarijn
t: fruitkick
D: allerlei (slechte :P )hapjes (vriendinnetjes komen Sinterklaas vieren en iedereen neemt wat mee :+ )

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:04

Zou gewoon je contract even doornemen en het anders eens navragen :j
Wat een mooi cijfer!! :D

Haha ja die waterkoker is echt geniaal Sizzy!! :D Had 'm een hele poos geleden gezien en vond 't gewéldig! Niet verwacht dat ik 'm zou krijgen :)) Zal anders straks wel een foto maken, hij is zo fel doet gewoon pijn aan de ogen :D :))

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:05

Ik was vanmorgen vrij, dus ben even gaan rijden met de nieuwe bijrijder van Jónas. Heerlijk weer! Paarden hadden er ook zin in. :) Nu even snel wat eten en dan op de fiets naar kantoor. Vanavond nog wandelen met een vriendin, dan heb ik ook wel weer genoeg beweging gehad voor een dag. :j

Heb dit weekend niet zo goed gegeten, dus ga er deze week flink tegenaan. Wil eigenlijk voor de kerst nog wel wat kwijt.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:25

Hoeveel is er nu af met dit nieuwe dieet Imre? :)

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:29

Inderdaad lekker weer om paard te rijden Imre. Ik zit alleen de hele dag binnnen op mijn werk, bah! Morgen ben ik vrij, hoop dat het dan ook droog blijft, want dan wil ik gaan buitenrijden.....

Weet iemand misschien een hardloop schema wat ik kan downloaden voor op mijn mp3 speler?? Ik wil het hardlopen graag rustig opbouwen om blessures te voorkomen en wie weet heeft hier iemand ervaring met een bepaald hardloop schema wat goed werkt??
Ben benieuwd.......

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:31

Zoek eens op start to run, die hebben volgens mij wel fijne hardloopschema's :)

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:35

Ok, ga ik daar een x kijken, thanx!

Heb net trouwens even in je profiel gespiekt, mooi paard heb je!!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:38

Thanks :D hij is helaas niet van mij, rij hem keer of 3 per week bij. Erg leuk paard met een heerlijke eigenwijze kop en een lijst met gebruiksaanwijzingen :))

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:44

:wave:
Net geluncht, nu even een afterlunchdip :+

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:46

Ik had afgelopen vrijdag ook een gigantische afterlunchdip :D zat bijna te slapen achter m'n computer haha

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:49

haha ik ben ook meer fan van het spaanse systeem, lekke ruurtje slapen na de lunch :+

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 14:02

heb morgenavond informatieve orienterende afspraak bij een rattery...ben mn huisdierenplannen/ideeën verder aan het uitwerken :+

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 14:03

ik heb koppijn ;(

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 14:15

Een rattery? Wasda? :+

Hè balen nanka, hoofdpijn is geen pretje :n

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 14:21

iemand die tamme ratjes fokt :+

naar, Nanka :(:)