probeer anders gewoon je punten op te schrijven, Siz...dat houdt het misschien duidelijker en overzichtelijker voor jezelf?
tenminste, dat vind ik zelf wel fijner...ik weet ook dat op het moment dat ik iets duidelijk probeer te maken terwijl ik emotioneel ben, alles er anders uitkomt dan k bedoel en dat levert nog wel eens het tegengestelde resultaat op
voor mij werkt het iig wel het schept wat orde in de chaos in je hoofd, en zo weet je zeker dat je echt alles kunt zeggen wat je op je hart hebt, want schiet ook niet op als er dan straks iedere keer weer dingetjes komen boven drijven!
opschrijven is idd een goede. ziet er misschien wat zakelijk uit, maar geeft je wel houvast.
eva, kan me voorstellen dat je het nu allemaal spannend gaat vinden. ik moet trouwens ook nog foto's maken van kleding en konijnenhokken, dus voel je maar niet schuldig over je jasje
heb net mijn lunch al op + mijn middagtussendoortje (4 vb cervelaat ww) en barst nog van de honger. heb ook normaal ontbeten. waar komt dit vandaan?
variatie zit er genoeg in en volgens mij eet ik voldoende met 1800 tot 2000 kcal per dag. vanavond moet ik naar de voedingsdeskundige ook, dus ben benieuwd
niets gehoord en vanmorgen geschoffeerd door oom agent omdat ik 'liep te drammen om informatie' vanmiddag maar even langs op het bureau ipv bellen.
Pantykous
Geplaatst: 09-02-09 12:57
Te drammen om informatie? Dat is gdverdomme helemaal wat! Er staat een kind met een wapen te zwaaien, dan mag je toch zeker wel weten hoe of wat? Dat is gewoon een luie laml.ul geweest die er even geen zin meer in had.