Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lana_te schreef:vandaag een heel rare en slechte dag toch maar even zetten omdat ik zelf even een overzicht zou hebben?
O: 4 sneetjes wit brood, kaas/confituur, magere melk
T: -
L: 2/3de bbq worst, 1lamsbufstukje (in 3 hapjes op, mini dus!), veel groenten, aardappel
T: 1panekoek met confituur
A: kom special K
dat is tot nu toe.. slech ik weet het nog iets gezonds erbij???
Nanne schreef:Hallo,
Ik kreeg de link van dit topic van iemand die hier post, ivm een topic die ik geopend heb over overgewicht.
Ik zal mezelf even voorstellen en hoop dat ik welkom ben!
Ik ben Nanne, 20 jr en 173 cm lang.. Nou weeg ik daarbij 92kg.. Te zwaar dus. Ik wil daar wat aan gaan doen, want ik voel me niet meer prettig in mn eigen lichaam. Ik hoop dat dit net dat extra duwtje in de rug kan geven die ik nodig heb!
kenso0wlover schreef:Nanne schreef:Hallo,
Ik kreeg de link van dit topic van iemand die hier post, ivm een topic die ik geopend heb over overgewicht.
Ik zal mezelf even voorstellen en hoop dat ik welkom ben!
Ik ben Nanne, 20 jr en 173 cm lang.. Nou weeg ik daarbij 92kg.. Te zwaar dus. Ik wil daar wat aan gaan doen, want ik voel me niet meer prettig in mn eigen lichaam. Ik hoop dat dit net dat extra duwtje in de rug kan geven die ik nodig heb!
Welkom! Succes, samen kunnen we het aan!![]()
Over je lijstje: volkoren brood ipv wit, maar is als gezegd. Een goed alternatief vind ik het wit brood van blueband. Wit waar het goede van volkoren in zit! Super lekker!
Verder vind ik het heel netjes. Ga zo door! Doe je verder nog wat aan beweging ofzo?
nanne schreef:Ik eet normaal ook altijd bruin/volkoren brood, maar toevallig lag er vandaag wit brood. Ik vind bruin ook lekkerder, en dat vult tenminste. Wit brood vult zo slecht.
De beweging is op het moment zeer weinig, ik zat op de sportschool op fitness en spinning. Maar ik heb met beide moeten stoppen ivm mn rug..
Nu wil ik zelf gaan hardlopen, maar moet dat wel rustig gaan opbouwen, en daar wil ik morgenochtend mee beginnen.
Nanne schreef:Okee thanks, ik zal het eens even gaan opzoeken!
Ik heb trouwens voor ontbijt Cruesli Light gekocht, waarmee kan ik dat het beste nemen? Melk of yoghurt?