Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ondanks opgeblazen 'zwangere' buik en een triljoen paaseitjes deze week ben ik weer 1,5 kilo afgevallen!!! Weeg nu 61 kilo... nog maar een paar kilo te gaan!!
Spetterlover schreef:Goed zeg LittleAnn, altijd extra leuk als je het eigenlijk helemaal niet verwacht he

geniale film!
Stoelgang gaat niet zo soepel de laatste tijd, en ik zat echt hélemaal verstopt.
Voelde me echt vreselijk beroerd. En tja, dus veel vezels gegeten, 's avonds nog wat bruin brood en ontbijtkoek, kon me even niets meer schelen. Daarna aan de laxeerpillen, en nu is het weer opgelost (letterlijk en figuurlijk
).

elizen schreef:op dieet.. mm neee
Geen zin in, ik eet verektes veel, en kom geen kilo aan, echt relaxed![]()
Misschien dat ik ooit nog dik word... haha

Ging ik uit verveling maar opeten.

VanillaQueen schreef:Hmm vandaag ging heel goed weer, alleen wat minder dat er beneden zelf gemaakte pizza wordt gegeten en ik heel streng aan de broccoli zat aaahrhgh. Naja, zal wel moeten.
Mijn enige 'zondes' van vandaag waren 5 plakjes kaas

), nouja 's middags nog paardrijden, dus wel sportief, maar dan 's avonds zit het gezin nog op de tennisbaan (beide ouders in bestuur), dus dan wordt er altijd met een groepje patat met kroketten/frikadellen/loempia's gegeten. En ja hoor, dan hoor je van alle kanten de hele dag; je eet toch wel mee? Ik ga proberen nee te zeggen en gewoon thuis te eten.
.. In een week of 3 a 4 is er nu dus 4 kilo af ongeveer...
Ik heb net 1 lepel ijs gehad en toch weer weggezet. Ben nu aan de thee. haha. pff zucht
), en vanmiddag nog fietsen en paardrijden.

.