Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rytm schreef:Ik krijg echt geen bonnen meer te pakken. Na afhaaltijd staat er eerst 'verkoop gestopt' voor een tijdje en dan ineens 'uitverkocht om 18.02' of iets in die trant. Heeeeeel frustrerend.
Mjetterd schreef:Rytm schreef:Zal morgen eens blijven refreshen.
Hij refresht dus niet automatisch?
Ik wil morgen proberen te scoren bij een bakker, maar die is altijd 1 minuut na inschrijving al uitverkocht.
Hoe werkt refreshen? Gewoon even switchen van bijvoorbeeld 'kaart' naar 'favorieten'?
Alwiene schreef:Ik zorg dat er maar een paar winkels in mijn favorieten staan, die pagina laat zich namelijk gewoon refreshen door je scherm omlaag te trekken zeg maar, ipv heen en weer te gaan. Het scherm van de aanbieder zelf kan dat niet helaas.
Mjetterd schreef:Alwiene schreef:Ik zorg dat er maar een paar winkels in mijn favorieten staan, die pagina laat zich namelijk gewoon refreshen door je scherm omlaag te trekken zeg maar, ipv heen en weer te gaan. Het scherm van de aanbieder zelf kan dat niet helaas.
Oke! Ik heb er 4 bij mijn favorieten dus dat moet goedkomen.
Mandarijn schreef:Vandaag bij de lidl voor 2,99
[ [url=m/fESbZo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Broccoli
Bio trostomaten
Bosradijs
Venkel
4 sinaasappels
Peultjes
Witlof
Babyspinazie
Sla
Sperziebonen
Verse munt
Karin schreef:Morgenavond moet ik in Baarn zijn. De Coop om de hoek bij waar ik moet zijn heeft nog één pakket, maar ik doe het niet. Ik wilde net een zakje roerbakgroenten (ook met korting) in mijn vriesvak leggen en dat paste nog nét, dus voor een supermarktpakket heb ik al helemaal geen plek meer. Hashtag zelfbeheersing.