Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LisErm94 schreef:Ik lijk op iemand uit Congo (qua BMI) volgens die berekening![]()
Denk niet dat dat klopt hoor, mijn BMI is vrij laag maar die Congolezen zijn echt een
stuk dunner dan ik ben hoor![]()
O/L: 75 gram rode besjes, 80 gram aardbeien, 1 zuurdesem cracker met eiwit, 75 gram havermout, 5 gram lijnzaad, 7.5 gram zemelen, 200 ml ongezoete sojamelk
Edit: typfoutje
schepje kippendijtjes in teriyaki saus, 2mini tacodingen met gehakt, 3 stukken stokbrood, vega grilreepjes, 4 garnaaltjes, stuk zalm, stuk witvis, tapastokjes met tapenade, paar olijfjes, salade (met paprika, komkommer, peterselie, 20 gram gegrilde kip, pijnboompitjes), paar champignons, stukjes paprika en courgette, blokje feta, wortels met tapenade, schepje knoflooksaus, als toetje een vrieslollie.
. Als goedmakertje gaf hij mij zijn cafe noir koekje bij de koffie. Dus die kon ik niet weigeren :’) en bij de lunch kon ik het zoete beleg echt even niet weerstaan.

. Chips daarentegen… die moet ik niet hebben.
) er met een grote golf weer uit
Ook niet echt eetlust gehad vandaag
ChantalSmook schreef:Judith eet je dat op vakantie? Ziet er goed uit!
Ik heb momenteel nog gewoon 'schoolvakantie' aangezien ik studeer. Heb wel een bijbaantje dus werk wel, maar absoluut geen dagelijks ritme. 

), straks waarschijnlijk nog 1.5 uur fietsenphormicola schreef:Vandaag:
O: 500gr roeryoghurt, 150gr watermeloen, 1 banaan, 15gr hennepzaad, 10gr eucalyptus honing
T: 2 rijstwafels, 15gr biopindakaas, 5 digestives
L: 40gr havermout, 250ml amandelmelk, 20gr proteinepoeder, 1 banaan, 15gr eucalyptus honing, kaneel
B: Killer Buns, level 2
A:60gr pandanrijst, 2 tartaartjes, 200gr bloemkool, 50gr champignons, 20gr roomboter, 20gr parmezaanse kaas, scherpe saus van 40gr roeryoghurt, 20gr ajvar, heel veel scherpe kruiden, specerijen en Surinaamse sambal. 1 grooooot glas rosé
[s]2165kcal[s] 2218kcal