[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 15:41

:wave:

Vandaag weer heerlijk uitgeslapen, daarna naar gadget geweest. Was helaas weer rotweer en gad liep niet helemaal lekker omdat zn voorijzer eraf lag. Niet kunnen rijden dus, maar helaas :)

Nu weer thuis en net gelunched. Zometeen een chocoladetaart maken voor morgen :D

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 17:25

Jammer dat Gadget niet lekker liep, Siz! Morgen chocoladetaart? Ben je jarig? :D

Pfoe, hard gewerkt vandaag, hele woonkamer bij vriendinnetje met laminaat gelegd, in 3,5 uur :oo maar resultaat mag er wezen, is echt mooi geworden!
Ben nu wel echt kapot, mn rug is het er echt niet mee eens geweest, maar goed, dat trekt wel weer bij :+
vanavond maar even makkelijk eten, want ben te moe om over eten na te denken :+

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 17:44

Siz, Jammer dat Gadget niet zo lekker liep Jammie chocolade taart!! :P

Ingrid, Zoo 3,5 uur een hele woonkamer leggen met laminaat! Dat is snel!

Wat een rotweer he vandaag... M'n eigen knol gelongeerd aan de dubbele longe en die jonge haf gelongeerd en gereden, hij krijgt al praatjes, bokte vandaag! :P
M'n ouders komen zo eten. Ga taco's maken en voor de vriend van me ma shoarma (lastige eter.. :+ ) en als voorgerecht geroosterd stokbrood met tomaat. En nagerecht bitterkoekjes pudding.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 18:13

Nee, morgen komt m'n jaarclub hier Sinterklaas vieren (dobbelspel) :D en iedereen zou wat te eten maken. Wilde deze toch nog testen omdat ik hem mss met kerst wilde maken :D

Ja weer van dat rotweer, ben die regen echt heel erg zat nu. Alles is nat, alles staat blank...blehhh

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:13

Sizzy schreef:
Wil geen rits schuinvoor, maar achter :+ :D haha, ja nu wil ik dat ze ook perfect zijn haha

ik heb mijn rits ook achter. ideaal! heb ze nu 4 jaar en mijn rist nog nooit hoeven vervangen. ben ook niet heel zuinig erop, dus daar ligt het niet aan...
lekker een nieuwe bank! die ander dus gelijk afbesteld? wat voor bank is het nu geworden?

nanka, gevulde speculaar is vies joh :+

quality time? wat is dat ingrid? hebben wij gisteren pas weer voor het eerst in 9 weken gehad. is niet leuk he :n
hoe is het met niels zijn rug?

wendy en ingrid, willen jullie niet zeuren over jullie gelnagels. ben jaloers! sinds ik zwanger ben houden ze niet meer, dus moet het met mijn eigen stompjes doen...

patricia lekker druk met de paardjes weer. wel balen dat ze je zo af kunnen bellen als er een ziek kind is. krijg je ook niet doorbetaald zeker?

ellen, wat een eng verhaal! je hebt gelijk dat je een autootje gekocht hebt!

@hier:
zowel gisteren als vandaag hard in huis gewerkt met hans. badkamer geschrobt en geboend met cementsluierverwijderaar en vervolgens de voegen van de vloer letterlijk 10x uitgeboend met een tandenborstel omdat die wit uitsloegen van de sluierverwijderaar...
hans heeft de bureaus gisteren verzaagd en vandaag in elkaar gezet, dus los van het aansluiten van de computers en andere apparatuur is de studeerkamer af. volgende maand nieuwe luxaflex ophangen en dan is zolder ook helemaal af.
we wilden beneden nog het eea doen (aansluiten electronica, bijwerken paarse muur), maar dat is er niet meer van gekomen. we zijn gesloopt!
gisteren wel lekker een heerlijk avondje gehad met z'n tweetjes; wijfondue en lekker bankhangen. dat was lang geleden (bankhangen samen toch al zeker 9 weken door die stomme verbouwing). kan niet meer zo lang aan tafel zitten helaas, na 1,5 uur moet ik echt even gaan lopen of op de bank zitten. ik zat dus op een gegeven moment op de bank, terwijl hans een bodemloze put naspeelde en nog lekker zat te eten.
heb niet zo lekker geslapen dit weekend; rusteloze benen speelden weer op en had zowel last van rug als buikpijn. groeipijn denk ik, want een dinnetje zei gisteren dat ik in een week flink naar voren was gaan dragen. had van haar nog een lief doekje gekregen met van die labeltjes eraan. echt heel schattig.
van mijn moeder kregen we vandaag nog een sweatvestje en broekje, echt uberschattig. de kledingkast begint zich langzamerhand te vullen. met de kerst gaan dinnetje van het doekje en ik lekker shoppen om alle ontbrekende zaken aan te vullen. na de kerst is ook het kamertje klaar, dus dan kan het mooi de kast in allemaal.
nu gaan we even met de pootjes omhoog op de bank. lekker soepie en foccacia broodje erbij en de avond kan beginnen. ben benieuwd hoe lang ik wakker blijf....

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:18

Ik ga morgen weer serieus aan de gang, het wil de laatste tijd niet echt hier, heel veel dippies..;(
Morgen ga ik weer mijn best doen!

En dit moet ff: (:) :P

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:27

Gelukkig dat je dan iig weer even wat qualitytime in hebt kunnen plannen Angelique!
Niels zn rug gaat goed hoor, hij had wat last van aanstelleritis, het is iig nog niet blauw geworden en hij heeft zonder problemen laminaat kunnen leggen vandaag dus komt wel goed :+

Haha leuk he die sint/piet/kerstsmilies :D

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:31

ellen, wil niet vervelend doen, maar zeg je dat niet elke week?

whaha die niels. een echte man met aanstelleritus dus!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:36

nou idd :+ en als ik dan zielig met hem mee praat zegt ie ineens stoer: aah maar het valt wel mee hoor...maar als ik zeg: stel je niet aan...dan doe thet ineens vreselijk pijn en issie zwaar gewond :+

Maar goed, voor het zelfde geld was het wel verkeerd aangekomen, dus hij heeft wel mazzel gehad :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:41

whaha, veel mannen zijn hetzelfde.
het is wel wat je zegt; het had ook verkeerd aan kunnen komen. gelukkig is het met een sisser afgelopen!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:46

ja joh...Niels kreeg ineens een veulen in zn handen geduwt omdat het redelijk rumoerig was op stal en de veulens aan het stuiteren waren, maar hij kreeg zo snel het touw niet losgeklikt in de bak en de rest was al los en ging dus al bokkend door de bak heen en Niels stond er toen ineens tussen...maar goed, het viel dus uiteindelijk mee!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:48

was echt niets voor hans geweest! die had dat touwtje niet eens aangepakt denk ik :+

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:50

Niels vind dat stiekem best leuk gelukkig! alleen al het stof en stro wat overal ligt krijgt ie de kriebels van, hij zou hele dagen aan het vegen zijn :+
Maar hij is niet bang van ze en pakt idd zomaar dat touw aan en loopt met een veulen alsof ie nog nooit anders gedaan heeft...scheelt dat hij er dan niet bij nadenkt hoe of wat er dan mis kan gaan, anders had ie het denk ik niet gedaan :+
Want het was écht rumoerig, met heen en weer gerij met tractors, heftrucks etc dus die veulens wisten niet wat ze zagen :+
wel een tópoefening voor ze!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 22:06

oh leuk dit, zit 'rijk met je rekening' te kijken, want daar deed een ex-klasgenootje van me aan mee omdat ze zo'n hoge telefoonrekening had doordat dr vriend in Griekenland woont :+
Wordt toch mooi dr rekening betaald, en dr vriend hebben ze hierheen gehaald!
Haha superleuk om te zien zo!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 22:17

Heerlijk weer wat quality time samen BA!! Wel weer hard aan de slag geweest lees ik :)

Dit is de bank geworden:
http://www.designsales.nl/nl/webshop_pr ... aciet.html
(hoop dat de link werkt zo, anders is het 1e pagina banken Milo limited edition in antraciet)

Haha mannen zijn heerlijk kleinzerig wat dat betreft ingrid :D

Ohhh die chocoladetaart ruikt trouwens goddelijk, echt heel erg :+ maar heb er braaf nog niet van gesnoept haha.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 22:25

Gave bank, Siz! :j

Ik ben net uit eten geweest met mijn vriendje en mijn ouders, was een kadootje van mijn moeder in plaats van Sinterklaas. Als nagerecht hadden we een kaasplank. Zit nu echt vreselijk vol! :=

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 22:27

Oehhh heerlijk Imre!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 22:29

ohh lekker Imre!

Gave bank hoor Siz!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 22:31

@ Angelique: Ja ik zeg het bijna elke week!
En als het dan weer even goed gaat, dan kan ik het niet volhouden, dat elke keer opnieuw beginnen is niet zo moeilijk, maar dat volhouden!
Heb je daar misschien tips voor?

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 22:39

Siz, leuke bank! :) Mmmmm klinkt lekker hoor, chocoladetaart!

Angelique, Zoo je bent weer erg druk geweest! Lekker dat je eindelijk weer eens een avondje samen op de bank heb kunnen zitten!
Nee krijg niets betaald als ze afzeggen... Bij pgb en invalwerk ook niet... En als ik ziek ben ook niet, alleen bij t pgb werk wel. Baal ik wel van... zou ook wel vast contract ergens willen, heb je dat gezeur tenminste niet...

Mijn dag:
O: yoghurt met muesli (half11)
T: -
L: 2 vb peperpate
D: 3 taco's met rundergehakt, paprika, tomaat, komkommer en rode saus
T: bitterkoekjes pudding

Beweging: 15 min fietsen, knol gelongeerd, nog een knol gelongeerd en gereden.

dag gisteren:

O: yoghurt met muesli
T: eierkoek
L: 2 vb peperpate
D: zilvervliesrijst met vispannetje (gekookte vis, doperwten, wortels, saus iets)
T: grapefruit en kiwi

Beweging: 15 min fietsen, 30 min paard gereden

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 23:08

Zo, even aan het typen geslagen voor mijn portfolio, heb de intro voor een deel klaar, en mijn visie voor de helft geschreven :D
Ben trots op mezelf ;p

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 09:47

Goeiemorgen :O

Ik ga even puinruimen in mn mailboxen :=

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 10:30

Nou ik geloof dat ik vandaag ECHT ga beginnen met afvallen.
Ben vanmorgen zo onwijs geschrokken toen ik op de weegschaal ging staan. Ik barste spontaan in janken uit.
Hoop dat ik hier ook weer beetje mn motivatie kan vinden en af en toe m'n verhaal beetje kwijt kan.

Sorry heb verder even nog niet bijgelezen...doe ik later!

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 10:47

Hallo allemaal!

Dit is pas mijn 2e post in dit forum, en ik heb een vraagje.......Ik probeer dus af te vallen, maar mijn probleem is 's avonds na het eten. Ik krijg rond 21.00u altijd trek. Voorheen nam ik dan regelmatig chips, tegenwoordig eet ik dan pelpinda's of andere nootjes met het idee dat dat altijd beter is dan chips :? .
Heeft iemand enig idee of dit klopt en hebben jullie anders suggesties voor andere dingen om te eten 's avonds??

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 10:52

Je kunt beter gedurende heel de dag voldoende eten, dan heb je savonds midner trek :j
Eet als tussendoortje savonds liever een schaaltje yoghurt met fruit erdoor ofzo, pinda's en nootjes bevatten wel veel vetten!