Hallooo ik ben er weer en zie dat er meteen over me wordt gepraat Ellen gaat nieuwe topic doen hoor, met mijn huidige schema's lukt me dat echt niet
Verder zwaai ik alleen even, lees later bij, heb héérlijk weekend gehad, heerlijk gerelaxt en bijgetankt en genoten! (en zowaar vrij netjes gegeten! ) Morgen meer, ben nu moe en moet nog 1000 dingen doen en morgen gewoon weer stage, dus ga er weer gauw vandoor
Angelique, ja, we hebben ontzettend mazzel gehad, alleen gisteren in Drenthe wat regen! Zal zo even wat foto's plaatsen, heb voor het eerst in 2 jaar weer eens gemend En Niels heeft achterop gestaan, vond ie helemaal leuk
Heb ik hier nog wat gemist? Zag even zo snel dat Paulien jarig was? Alsnog gefeliciteerd, meid!
Oh enne...*blij* was vnamorgen op de weegschaal bijna een kilo kwijt nou weet ik niet heoveel dat zegt, maar het is iig iets
Oeh Belinda.. broodje filet american . Ik vind dat ook heerlijk .
Ik ga even een stukje verder alvast met de OP.. Ik ga even in de vorige topics kijken voor leuke ideeen.. en als jullie nog iets hebben wat er in moet, of wat je graag wilt! Gewoon zeggen hoor!!
Ik ben lekker miep-weet-niet-wat-ze-wil-of-wat-het-beste-zou-zijn Twijfel gewoon wat ik moet gaan doen…SB met wat extra’s, of bijv. de puntenlijst van WW, of gewoon doorgaan zoals nu en beter opletten beetje lastig
Probeer vandaag gewoon iig uit de snoeppot te blijven en wat minder te eten..heb ook geen fruit bij me vandaag, geen tijd om boodschappen te doen dus dat schiet niet op