denice schreef:
vette site... ben beetje aan het klooien ermee.. maar ik kan de sauzen niet vinden... waar staan die?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denice schreef:
Chubby schreef:Ik kan nog wel een bestelling toevoegen aan wat ik van de week heb doorgestuurd, maar dan zou je dat helemaal in Roosendaal moeten ophalen
Mistic schreef:Chubby, misschien kan je ideeen opdoen van de website http://www.dursydog.nl
Nienke_ schreef:Wind schreef:Jouw baas? Hoe dat zo dan? Ik werk bij de universiteit in Groningen, dus het is mijn of meer mijn collega.
Ik werk op voor het Centrale lab. in het UMCG.
Mistic schreef:Mijn man is echt super mager, die mag best wat kilo'tjes aankomen. Daarnaast is hij best een moeilijke eter. Dit maakt het voor mij nog lastiger. De chips en frisdrank zijn namelijk voor hem wel in huis. Hij zal het me niet in dank afnemen als ik dat ook nog eens weghaal.
Shiloh schreef:vette site... ben beetje aan het klooien ermee.. maar ik kan de sauzen niet vinden... waar staan die?
Mistic schreef:Roosendaal is ook weer een behoorlijk eind rijden en ik moet nou net niet bij Rosada zijn. Ach, ik bestel dit keer wel in Didam en doe met de volgende Herbyronde van voernatuurlijk mee. Eerst maar eens snel de vriezer aanschaffen.
benangelique schreef:Mistic schreef:Mijn man is echt super mager, die mag best wat kilo'tjes aankomen. Daarnaast is hij best een moeilijke eter. Dit maakt het voor mij nog lastiger. De chips en frisdrank zijn namelijk voor hem wel in huis. Hij zal het me niet in dank afnemen als ik dat ook nog eens weghaal.
mhm, dat is hier dus ook zo.... en probeer dan maar eens een afwisselend weekmenu op de tafel te zetten 's avonds
Chubby schreef:BenAngelique, ik heb vorige maand mijn bloed laten nakijken op afwijkingen van de schildklier. Dat is misschien ook een tip voor jou?
Mistic schreef:Chubby schreef:Ik kan nog wel een bestelling toevoegen aan wat ik van de week heb doorgestuurd, maar dan zou je dat helemaal in Roosendaal moeten ophalen
Roosendaal is ook weer een behoorlijk eind rijden en ik moet nou net niet bij Rosada zijn.
Ach, ik bestel dit keer wel in Didam en doe met de volgende Herbyronde van voernatuurlijk mee.
Eerst maar eens snel de vriezer aanschaffen.
Chubby schreef:Mistic schreef:Chubby, misschien kan je ideeen opdoen van de website http://www.dursydog.nl
Ik wil een échte winkel starten, geen internetwinkel![]()
Vergelijkbaar met http://www.anyanimal.nl maar dan zonder dierenarts helaas..
ladyjoy schreef:Dit mag ook wel via de PB hooranders wordt het echt zo bijlezen voor mensen die er nu niet zijn, terwijl het voor ons niet echt interessant is..
benangelique schreef:Chubby schreef:BenAngelique, ik heb vorige maand mijn bloed laten nakijken op afwijkingen van de schildklier. Dat is misschien ook een tip voor jou?
bloed is gecontroleerd, moest voordat ik een verwijzing naar de dieetiste kreeg. helaas kwam hier niets uit.
benangelique schreef:Chubby schreef:BenAngelique, ik heb vorige maand mijn bloed laten nakijken op afwijkingen van de schildklier. Dat is misschien ook een tip voor jou?
bloed is gecontroleerd, moest voordat ik een verwijzing naar de dieetiste kreeg. helaas kwam hier niets uit.
Wind schreef:]
Wat leuk! Ik heb net een sollicitatie gestuurd naar het UMCG voor de opleiding anesthesiemedewerker. Hoezo carrieremove.![]()
Moet straks naar een themalunch over de website, compleet met broodjes etc. maar die zijn vast wel gezond.