en deze

Ik wilde eigenlijk zwarte met polka dots en rooie veters maar die waren in Utrecht niet meer in mijn maat en hier in Leeuwarden hebben ze geen hippe. Kan ze ook nergens op internet vinden dus als troost maar twee paar andere

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WildWings schreef:De eerste krijg ik niet geladen, maar de tweede vind ik wel erg gaaf hoor
_Scarlet_ schreef:1,2,3 en 7. Dacht dat ik ook nog 5 of 6 had liggen maar die kan ik zo snel niet vinden. 2, 3 en 7 zitten in van die harde DVD boxen, seizoen 1 in zo een van plastic.
dekoezegtboe schreef:O: 1BB met hagelslag (vanaf morgen ga ik met 2 BB ontbijten) en een glas appelsap
T: Appel
L: 2BB met kipfilet
T: Sultana naturel
D: aardappels, spinazie en een boomstam en als toetje dubbel vla
_Scarlet_ schreef:Mijn uiteindelijke dag:
O: 2 sneetjes volkorenbrood met tonijneiersalade
T: plakje ontbijtkoek
L: 2 sneetjes volkorenbrood met sandwichspread
T: banaan en een paar olijfjes
A: rode pesto steak en Hollandse groenten
T: nog een paar olijven, mjam.
T: Liga fruitkick
Ik vind echt niet dat ik te weinig heb gegeten vandaag, maar ik kom absoluut niet op de 1500 kcal... en om nu me dan maar vol te gaan vreten?
dekoezegtboe schreef:pff mensen help even... ik kom volgens valtaf.nl op 1203 kcal uit.
en dan heb ik gewoon drie maaltijden en twee tussendoortjes. ik zou echt niet weten wat ik meer moet eten! ik weet wel dat het moet... maar hoe?
Sizzy schreef:Oh B&J was heerlijk gisteren
Nu weer even normaal doen.![]()
O: Magere yoghurt met allbran plus en d'light jam
t: appel
L: 3 br boterhammen met aardbeien, kopje kerriesoep
t: 2 snack-a-jack cheese
t: sultana
D: pasta met champignonsaus, sla en een slavink
t: half softijsje Mac
Bew: stage, klein rondje hardlopen (4 km ivm wedstrijd donderdag)
dekoezegtboe schreef:dekoezegtboe schreef:O: 1BB met hagelslag (vanaf morgen ga ik met 2 BB ontbijten) en een glas appelsap
T: Appel
L: 2BB met kipfilet
T: Sultana naturel
D: aardappels, spinazie en een boomstam en als toetje dubbel vla