Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annetje schreef:Mag je serieus keek en buro schrijvenWaarom weet ik dat (als toekomstig docent Nederlands) niet eens?!
Ik vind het in elk geval stom.
ladyjoy schreef:Misschien vindt je lichaam het te weinig en slaat het de kcal op?
Annetje schreef:En zo lief, vandaag hinnikte ze naar me toen ze hoorde dat ik eraan kwamofja hinniken, ze brult meer, maar het blijft lief.
sokje87 schreef:Annetje schreef:En zo lief, vandaag hinnikte ze naar me toen ze hoorde dat ik eraan kwamofja hinniken, ze brult meer, maar het blijft lief.
Wat lief!
Ik heb ook zo'n pennypaard. Die hinnikt als je roept en rent mee naar het hek van de wei enzo.![]()
ladyjoy schreef:sokje87 schreef:Wat lief!
Ik heb ook zo'n pennypaard. Die hinnikt als je roept en rent mee naar het hek van de wei enzo.
Mijn paard blijft het grootste pennypaard van allemaal (aangezien ze al tig keer in de penny heeft gestaan)
Annetje schreef:Hihi! Pennypaard ten top dus!Wat grappig.
Ik denk dat Viralda niet naar me toe zou komen in de wei, ze vindt de wei zooooo leuk! Als je daar aankomt, rent ze denk ik eerder weg dan dat ze naar je toe komt. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik haar nooit uit de wei gehaald heb. Als ik kom staat ze altijd weer op stal.
In de bak komt ze wel naar me toe, op commando. Zo van 'pony hierrrrrr *klakt tong*' en pony komt.
Riëtte schreef:'s middags wil ik paardrijden, ongeacht het weer, het is al weeeeken terug dsat ik voor het laatst gereden heb!
Mik_ schreef:Ik snap alleen niet helemaal waarom je steeds méér calorien eet? Kun je me dat kort en bondig uitleggen??
(problemen met lange-teksten-lezen)
Mik_ schreef:Ik snap alleen niet helemaal waarom je steeds méér calorien eet? Kun je me dat kort en bondig uitleggen??
(problemen met lange-teksten-lezen)