Ik ga zo voor het eerst op nieuwe bijrijdpaard rijden (voor als Mex straks verhuisd...

Kunnen we alvast even kijken of het klikt, want heb nu ook lekker vakantie dus veel tijd.
Ben benieuwd *doet bodyprotector om

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilse schreef:O: Kom magere yoghurt met stukjes (verse) banaan en een handje Fruit n Fiber, glaasje verse jus d orange
T: -
L: 1 volkorenboterham met 20+ smeerkaas, 1 beschuitje met wat Becel light en 30+ kaas, 1 yoghurtje (Activia) en 1 Liga Milkbreak
T: ? (fruit?)
D: Ook nog onbekend
Annetje schreef:Hicky kun je hem niet inruilen tegen een maat kleiner?
Ik baal echt. Mijn vriend vroeg gister of ik soms aangekomen was en dat terwijl er alleen maar kilo's af zijn
Gisteravond ook flinke aanval op de chips gedaan. Bah.
Planning heb ik niet echt. Ontbijt was in elk geval een wit broodje met chocopasta.
Mocca schreef:@ hicky; cool, doe mij ook zulke buren.
Ik ga volgende week zondag een week op 'ponykamp', nouja jongerentrektocht (www.reelaer.nl), met Tellie van bokt, en heb er zoo'n zin in.
Ilse schreef:O: Kom magere yoghurt met stukjes (verse) banaan en een handje Fruit n Fiber, glaasje verse jus d orange
T: -
L: 1 volkorenboterham met 20+ smeerkaas, 1 beschuitje met wat Becel light en 30+ kaas, 1 yoghurtje (Activia) en 1 Liga Milkbreak
T: Nectarine en een groot koekje met chocola
D: Bruine bonen met gebakkenui, aardappels en een boomstammetje (gehakt met kaas) en wat light appelmoes.
Mijn toetje is TAART![]()