Too good to go

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gowlan
Berichten: 4979
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:28

@coconut:
Mossel schreef:
muppetmayo schreef:
Ik kruip even onder mijn meelees steen vandaan :wave:
Al een aantal keer zie ik staan dat mensen hun Paypal account koppelen. Ik voel mij erg dom maar het lukt mij gewoon echt niet. Waar koppelen jullie deze? Ik kan bij instellingen naar betaalgegevens, maar dan? Waar klikken jullie dan op?
Ik word zo enthousiast van jullie foto's dat ik ook graag zou willen bestellen hihi.

Je koppelt je Paypal account ook niet aan de app maar evt je bankrekening aan je Paypal account. Wil je in de app betalen met Paypal klik je de betreffende winkel klik je op koop en dan kan je kiezen of je wil betalen met creditcard of Paypal


Hopelijk kom je er op deze manier uit :)

zonnebloem18

Berichten: 24878
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:34

De verwachting is wel dat ze nog dit jaar een koppeling met Ideal zullen krijgen gaven ze aan op Facebook.

listiglistje

Berichten: 14415
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 23:27

Hier viel het vandaag ook niet tegen!
Morgen even verdelen onder de familieleden tijdens de koffie :D

Bakker Bekkers in Best voor 3.99
4 diverse bruine bollen
4 krentenbollen
4 croissants
4 kleine appelflapjes?
1 half luxe brood met krokante korst
2 ham/kaascroissants
4 eierkoeken


Afbeelding

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 00:43

Lekker lekker!!

Ik heb voor morgen een pakket bij een bakker, dorp verderop. Eerste keer dat ik daar heen ga, maar mijn baas haalt daar altijd brood en gebak en dat is echt heerlijk altijd. Ben benieuwd wat ze over hebben!

Yinthee
Amadeus <3

Berichten: 4169
Geregistreerd: 16-05-08
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 01:03

Wat een mooie pakketten komen er voorbij zeg!!

Ik heb de app ook gedownload maar volgens locatiebepaling zit ik in Denemarken (I wish) :') (wel super veel resultaten trouwens, ze zijn echt goed bezig daar! :+ )
Helaas als ik mijn woonplaats invul krijg ik bijna niets wat meedoet. Jammer, de app er dus maar weer af en dan blijf ik maar gewoon meelezen en jullie pakketten bewonderen haha!

iirrssjjee

Berichten: 5962
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 02:38

Yinthee schreef:
Wat een mooie pakketten komen er voorbij zeg!!

Ik heb de app ook gedownload maar volgens locatiebepaling zit ik in Denemarken (I wish) :') (wel super veel resultaten trouwens, ze zijn echt goed bezig daar! :+ )
Helaas als ik mijn woonplaats invul krijg ik bijna niets wat meedoet. Jammer, de app er dus maar weer af en dan blijf ik maar gewoon meelezen en jullie pakketten bewonderen haha!


Liet hij wel alles zien? Vaak staat je filter raar en geeft ie alleen nog maar de bedrijven weer waarvan het tijdvak nog niet om is of waar er nog wat te halen valt.
Dat wat op is staat er dan niet meer tussen!

Als je iets tussen 16.00 en 17.00 op kan halen, en je kijkt om 17.30, dan staat die er niet meer tussen namelijk.

joyce_eddy
Berichten: 4016
Geregistreerd: 01-08-10

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 07:41

DT kun je instellen.. mij bij laat hij alle bedrijven zien maar je kunt filteren dat je alleen ziet waar ze vouchers hebben en de rest niet

Yinthee
Amadeus <3

Berichten: 4169
Geregistreerd: 16-05-08
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 11:03

iirrssjjee schreef:
Yinthee schreef:
Wat een mooie pakketten komen er voorbij zeg!!

Ik heb de app ook gedownload maar volgens locatiebepaling zit ik in Denemarken (I wish) :') (wel super veel resultaten trouwens, ze zijn echt goed bezig daar! :+ )
Helaas als ik mijn woonplaats invul krijg ik bijna niets wat meedoet. Jammer, de app er dus maar weer af en dan blijf ik maar gewoon meelezen en jullie pakketten bewonderen haha!


Liet hij wel alles zien? Vaak staat je filter raar en geeft ie alleen nog maar de bedrijven weer waarvan het tijdvak nog niet om is of waar er nog wat te halen valt.
Dat wat op is staat er dan niet meer tussen!

Als je iets tussen 16.00 en 17.00 op kan halen, en je kijkt om 17.30, dan staat die er niet meer tussen namelijk.


Dankje, hij liet wel alles zien ja :j ook waar niks meer te redden was etc. maar was allemaal een eindje verderop.

Ineke2

Berichten: 33171
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 13:19

Yinthee schreef:
Wat een mooie pakketten komen er voorbij zeg!!

Ik heb de app ook gedownload maar volgens locatiebepaling zit ik in Denemarken (I wish) :') (wel super veel resultaten trouwens, ze zijn echt goed bezig daar! :+ )
Helaas als ik mijn woonplaats invul krijg ik bijna niets wat meedoet. Jammer, de app er dus maar weer af en dan blijf ik maar gewoon meelezen en jullie pakketten bewonderen haha!

Raar, want je woont in mijn omgeving en er komt juist steeds wat meer bij :)

Laura82
Berichten: 7467
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 13:38

Als ik op plaats zoek krijg ik alleen maar wat er echt ín die plaats is, terwijl ik als ik op locatie zoek alles in de buurt ook weergegeven wordt

Yinthee
Amadeus <3

Berichten: 4169
Geregistreerd: 16-05-08
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 15:18

Ik krijg 1 restaurant in mijn eigen woonplaats. En een plaats verder een bakker, nog iets verderop een café en groenten/fruitboer. Daarna pas weer in Rotterdam. Is voor mij niet meer rendabel. :)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:04

Yinthee schreef:
Ik krijg 1 restaurant in mijn eigen woonplaats. En een plaats verder een bakker, nog iets verderop een café en groenten/fruitboer. Daarna pas weer in Rotterdam. Is voor mij niet meer rendabel. :)


Wel in de gaten blijven houden hoor, t aantal bedrijven groeit voor mijn gevoel best wel hard :j

Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:12

Ik zie bij sugarlips cakes nu ' verkoop is gestopt' staan. Jammer.. Maar beter voor de lijn :=

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:13

Nathalie18x schreef:
Ik zie bij sugarlips cakes nu ' verkoop is gestopt' staan. Jammer.. Maar beter voor de lijn :=


Betekent dat niet voor vandaag? Ik heb het ook al eens zien staan volgens mij. Dan zijn ze geloof ik de uiterste tijd van die dag voorbij ofzo? Maar ik kan het mis hebben hoor. Of is dat ook wat je bedoelt?

Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:15

Oh ik dacht dat ze dan helemaal niks meer aan zouden bieden, maar geen idee eigenlijk. Ik hoop natuurlijk dat ze volgende week ofzo wel weer nieuwe boxen aanbieden.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:20

Nathalie18x schreef:
Oh ik dacht dat ze dan helemaal niks meer aan zouden bieden, maar geen idee eigenlijk. Ik hoop natuurlijk dat ze volgende week ofzo wel weer nieuwe boxen aanbieden.


Even gekeken in de app, en ik heb bij een ander bedrijf zowel staan 'nieuw' als 'verkoop is gestopt' en als ik kijk naar het tijdstip van afhalen dan had dat voor 17 uur gemoeten. Volgens mij betekent het dus in dit geval gewoon dat er wel was maar dat er niemand voor was en dat het nu te laat is. Klopt dat qua tijdstip ook met die van jou?

Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:25

Ja klopt! Dan zal dat het wel zijn idd!

Boedha_1981

Berichten: 458
Geregistreerd: 26-05-15
Woonplaats: Ergens in het mooie Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:25

Nathalie18x schreef:
Ik zie bij sugarlips cakes nu ' verkoop is gestopt' staan. Jammer.. Maar beter voor de lijn :=



Bij de sugerlips cakes bij mij in de buurt staat alleen “geen waste vandaag”.

watnou1
Berichten: 992
Geregistreerd: 26-11-05

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:15

Hebben jullie eigenlijk ook andere apps? Ik heb bijvoorbeeld ook de no food wasted-app erop staan. Maar daar zie ik bijna nooit iets op staan bij mij in de buurt. Wel aanbieders maar niks te kopen..

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 11:02

Gisteren een mooi tasje opgehaald bij de Echte Bakker in Waalre.

Voor 4.99:
Een sinterklaas tulband met pepernoten en chocolade erop en hij ruikt heel erg naar gevulde amandel speculaas. Ben heeeeeel benieuwd als ik m aansnijdt.
Een tulband met breekbroodjes.
Een nogatinetaartje > die is mee op kraambezoek gegaan en bij de nieuwe papa en mama gebleven.
En 4 worstenbroodjes!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Beetje rommelige foto's maar het lag op de route naar het kraambezoek en ik moet en Zou mijn collega's op de hoogte houden O:)

listiglistje

Berichten: 14415
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 19:46

Mooi pakket pikkepor, voor mij ook in de buurt, dus ga ik zeker proberen!

Gisteren Spar pakket gehaald, ik had alleen de verse smoothie al bijna op voordat ik thuis was :o


Afbeelding

Lekker als lunch vandaag :P


Afbeelding

plantje01
Berichten: 784
Geregistreerd: 01-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 22:40

Ik heb voor morgen weer een pakketje bij Nollen! Vriend is er dinsdag nog dus kunnen we er mooi samen van smikkelen

Charaz

Berichten: 24378
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 15:46

Ik heb geen foto gemaakt, maar het pakket van de Spar hier was toch wel een domper, af te halen tussen 18.30 en 20.00, er zat in; 2 zakjes krieltjes datum van die dag, zakje Broccoli datum van die dag, zakje sla wat al bol stond met de datum van die dag, pak yoghurt met de datum van die dag, 2 stuks cordon blue met de datum van die dag en 2 appelpuntjes met de datum van die dag, even nagerekend en kwam op precies 12,- uit wat er ook voor het pakket staat.

theadora99

Berichten: 3644
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 15:49

Dat is toch het idee van de app? Als je 4 euro hebt betaald heb je 8 euro 'winst' en je wist van te voren dat het ging om producten op datum...

Laura82
Berichten: 7467
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 15:52

Ik zou dat een prima pakket vinden :) logisch juist dat het spullen met datum van die dag zijn, anders hoeven ze ook niet weg te gooien. Kan je precies mooie maaltijd voor 2 pers van maken + een toetje :)