Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMercury schreef:WildWings, wat bedoel je precies met je eerste zin over biologische groente en insecten?
Ja!! Ik stem voor! Tillie20 kan met mij mee reizen haha.
8nnemiek schreef:Ik koop ook het liefst zo veel mogelijk biologisch, maar vaak vind ik het prijsverschil zo belachelijk groot dat het haast niet te doen is.
Scheelt wel dat heel veel van onze groente en fruit nu uit eigen tuin komtGisteren nog een hoop perziken ingemaakt en vlierbessenjam gemaakt.. En onze tweede vriezer zit al bijna helemaal vol met eigen biologische groente en vleesvervangers uit de aanbieding
Tillie20 schreef:Vandaag vroeg gegeten:
Pasta(Ik zou voor tagliatelle of pennes kiezen) met paprika, vegan kipstukjes van de Aldi(super lekker trouwens!), kastanjechampignons, pijnboompitten en spinazie uit de diepvries. Een roomsausje gemaakt met sojamelk, bloem toegevoegd om te binden en champignon bouillon voor de smaak. Was super lekker!
xMercury schreef:Iemand enig idee waar ik vegan donuts kan halen? Heb daar zoveel zin in he niet normaal
Kaus schreef:batje schreef:Oei, nou heb ik ook trek in een donut![]()
Even een andere vraag: is er een melkvervanger (behalve sojamelk) die je lekker op kan schuimen voor een cappucino?
Rijstmelk misschien? Dat ga ik vanavond eens proberen.
8nnemiek schreef:Klinkt lekker!
Moet ik ook eens proberen![]()
Zucht, soms word je moe van al die mensen die maar blijven geloven dat de mens van nature een vleeseter of omnivoor is. Ik heb nog nooit iemand een rauw stuk vlees zien wegwerken. Het gaat altijd zo snel offtopic in topics als deze omdat mensen vinden dat ze het vlees eten koste wat kost moeten verdedigen.. [LZP] Vegetarier zijn, hoe leg ik dit een kind uit?