Rhine_ schreef:O- bananenkwark
L- 4 cracottes met kaas, peer
T- 250g yoghurt, 2 madarijen
A- rijst, forrel, sla
1310kcal
Nette dag vind ik niet teveel en niet te weinig.
Ik vind het persoonlijk te weinig, mag nog wel 300 kcal bij.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dani_ schreef:Dani_ schreef:O: groene smoothie van andijvie, spinazie, mango, banaan en munt.
T: handje gemengde noten en rozijntjes
L: 1 zuurdesemboterham met auberginepuree, tomaat, gele paprika en pijnboompitten, 1 zuurdesem met auberginepuree, avocado, komkommer en pijnboompitten. 2 volkoren crackertjes met roomboter en geitenkaas. Paar rauwe worteltjes.
D: liter water, 2 koppen kruidenthee

Anoniem schreef:Vandaag:
O: havermout met appel en water
T: -
L: 6 roggecrackers met hummus, komkommer en rucola; 1 roggecracker met oude kaas
T: peer, 2 roggecrackers met kaas
A: 2 meergranenwraps met guacamole, tomatensalsa, gewokte kip, paprika, ijsbergsla, creme fraiche en pijnboompitten
T: peer
B: 28 km fietsen, paard longeren

en een appel
Werkt super! Many schreef:Nee, maar dat staat er ook niet.Karin, heb je nou bloem gegeten als ontbijt?

EskeGirl schreef:Tot nu toe:
O: 2 speltboterhammen (pindakaas en halvarine)
B: 5 km fietsen
T: Ontbijtkoek
L: 1 wit bolletje en 2 speltboterhammen (pindakaas, kaas, pasta)
B: 5 km fietsen
T: Spelboterham (droog, geen zin om te gaan beleggen)
A: 2 witte bolletjes (gebakken ei en pasta)
B: een uur paardrijden
T: stroopwafel(daar gaat m'n niet zo'n slechte dag), boterham, misschien nog een banaan

Snel me bak kwark met appel erdoor naar binnen gewerkt en zit nu gelukkig vol dus kan het weerstaan haha! EskeGirl schreef:Ik tel ook niet, gok dat ik rond de 2000-2200 binnen krijg. Ben afgelopen week 0,6 kilo afgevallen terwijl ik best veel had gesnoept, minder bewogen en ziek was. Dus maar even in de gaten houden.
)
Plien91 schreef:O: 40g havermout, 10g spelt, sojamelk, water, honing, cacao
T: Banaan
L: 2 meergranenboterhammen geitenkaas/honingsambal/kaas, 150g magere kwark met appel/kaneel1 meergranencracker met gekookt ei+ketchup
T:21 mandarijnen
T2: 1 meergranenboterham hüttenkäse
A: Hutspot met rookworst en spekjes
B: 14km fietsen, misschien vanavond nog 30min pilates
.
ik denk dat ik ongeveer 1700 kcal per dag verbrand.

Ik ga vanaf volgende maand op kamers en kan nog wel wat tips gebruiken qua goedkoop, maar toch gezond eten. Hier thuis was dat heel makkelijk, omdat mijn moeder alles koopt (chiazaad, lijnzaad, kokosmeel, amandelmeel, noten etc) en de superfoods zijn niet echt goedkoop. Dus als er iemand tips heeft? 

in België geven ze baby's altijd pap van pletkoek, fruit en sinaasappelsap.