stukjes appel toevoegen aan het beslag, en kaneel naar smaak aan je vanillebotercreme.
that's it haha Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stukjes appel toevoegen aan het beslag, en kaneel naar smaak aan je vanillebotercreme.
that's it haha SpikkelFire schreef:Mag wel hoor, ik heb het ook van internet.stukjes appel toevoegen aan het beslag, en kaneel naar smaak aan je vanillebotercreme.
that's it haha
En goed gedaan
Die rode bakjes zijn idd erg leuk, ik heb ze ook maar besteld (samen met nog 10 soorten, ze gaan erg snel
). Wat voor appel heb je gebruikt? Ik proefde bij mij een beetje weinig appel, maar dat kan ook komen door mn verkoudheid. 
Gratis mini cc's in 4 nieuwe smaken en je kan ze ook in het groot kopen (ga er maar een hoop bakken
). Als er mensen van hier komen wil ik ook wel uitleggen hoe je die toeven doet enzo.
En wat tips en tricks geven.
Ik haal ze eens in de zoveel tijd bij de Xenos. Ik heb gewone Elstar gebruikt, of ik ze echt héél goed proefde... hmm, het is vooral een soort appeltaartsmaak die ik erbij kreeg. Ik proefde de appel opzich wel, denk ik.. nu breng je me aan het twijfelen! Haha. Ik eet er vanavond nog eentje bij BZV en dan zal ik er eens op letten of ik hem duidelijk proef of niet.
Al heb ik wel een ideetje, misschien dat ik bij een vriendin in Utrecht kan logeren en dat ik haar meesleep. Utrecht-Gouda is toch wat beter te doen (en betaalbaarder) dan groningen-gouda. En die tips en tricks zijn toch ook wel erg verleidelijk om toch te komen. Ik zal even kijken en overleggen!
Dus count me en mijn vriendin in. Wij komen dus per trein, moeten we dan nog per bus verder of is het loopbaar vanaf het station?
Ik stuur het wel even in de mail!
. Ben benieuwd, glazuur zelf was inderdaad bitter, maar heb de cake nog niet geproefd!
Omdat sommige mensen hier een beetje moeilijkheden mee hebben, kan ik wel even een techniek laten zien. Het is dus niet de bedoeling dat ik een workshop ga houden haha! Het gaat dus echt alleen om de proeverij.