Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LindaV schreef:Ze zien er wel heeeerlijk uit Patricia.
DewiRox schreef:Ik heb een vraagje, ik wil graag een vriendin een workshop cadeau doen, maar ik vind alle workshops die je op internet tegenkomt vrij prijzig. Opzich natuurlijk logisch, maar ik vroeg me af of er misschien iets anders te regelen valt wat goedkoper is.
Nu vroeg ik me af of er toevallig hier bakkers zijn in de omgeving van de ronde venen, eventueel Amsterdam of iets wat makkelijk bereikbaar is met het Ov, voor ons een workshop zou willen organiseren? Het geeft helemaal niks als het niet 'professioneel' is, maar misschien vind iemand van jullie het ook wel leuk om zoiets een keer te proberen? Ik zou eventueel nog mijn eigen spullen, heb verschillende kleuren marsepein en decoratie, mee willen nemen om de kosten wat te verlagen.
Ik had zelf een bedrag rond de 15/20 euro p.p in gedachte. Ik heb geen idee of dit haalbaar of reëel is, maar ik dacht ik kan het altijd hier voorstellen
dancertje schreef:nouja heb je een pbtje gestuurd dewirox ik ben altijd wel bereid iemand te helpen voor 1 maal.
over de decopen ik heb hem van een ander merk en opzich als je een stille hand heb kan het fijn zijn voor de royal icing alleen moet je icing niet te dun zijn