. Ontzettend leuk Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

heb ik morgen op mijn werk wel lekker 33 paginas om bij te lezen
dat ga ik dan ook lekker doen, maar ik wilde mijn laatste taart toch vast even showen. Ondanks wat dingen die ik volgende keer anders zou doen was ik er namelijk wel trots op. Het basisontwerp is niet van mij, als je googelt op kiekeboe minniemouse krijg je veel voorbeelden. Het was een verzoekje van een vriendin voor haar dochter die 4 werd, een goede reden om eindelijk eens roze fondant te gebruiken, wij hebben alleen maar jongens in de familie voorlopig
oh en hij is nog op een andere onderplaat terecht gekomen hoor en let vooral niet op de ontplofte bom op de achtergrond, dat gebeurt altijd als ik een taart maak 

)

1234 schreef:Zo, mega lange tijd geleden dat ik in dit forum zat. Ik ga vanmiddag weer een taart maken voor morgen, voor mijn verjaardag
Nou was onze vraag of we ook konden afsmeren met Mona Luchtige kwarktaartpudding xD Dat ga ik als vulling gebruiken, maar kan ik dat ook gebruiken om af te smeren? Want dan hoeven we geen botercreme meer te maken. Ik heb al ff bij de ingredienten gekeken, er zit geen water in (als ik het goed zie)
http://www.mona.nl/onze-toetjes/pudding ... rt-citroen
Fnanne schreef:Wauw... Wat een hoop moois komt er weer voorbij!!![]()
@ _helga_: ik heb van de week deze gebruikt: http://www.deleukstetaarten.nl/recept/1 ... esvulling/
Hier nu CC's in de oven staan
_helga_ schreef:mooie taarten!
patricia: hoe maak je die bokkepootjes vulling?
Echt té simpel 

)
Heb wel (vind ik zelf) een leuk idee bedacht om de taart te versieren. Hij is voor mijn broertje (bestelling van mijn moeder hihi) en hij is op koninginnedag jarig.. Dus dat neem ik wel mee in de taart
Vroeger zeiden we altijd dat de vlag voor hem uithing als ie jarig was, nu wordt hij alweer 9 dus weet wat de dag inhoudt, maar toch wel bijzonder als je 30 april jarig bent!
) maar marsepein is misschien lekkerder als bekleding... *heb echt hele lekkere van de bakzolder* maar moet er een met wit bekleden, denk dat ik die half fondant/half marsepein doe dan (voor de kleur)