Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Belsje schreef:Hoe doppen jullie die dingen? Ik gebruik oreo's en roomkaas om mijn balletjes te maken, maar ik krijg ze niet gedipt. Blijft een kliederboel ipv een mooi glad geheel
Monique1985 schreef:Ingrid ik vind ze echt super lekker... TE lekker! Terwijl ik anders niet van botercreme hou, maar ik maak ze door gewone biscuit te kruimelen en daar botercreme (magrine/roomboter/poedersuiker) doorheen te spartelen, balletjes van maken, in de koelkast koud laten worden en dan dompelen in chocolade, maar ik moet wel zeggen dat ik ze met pure chocolade en niks geen poes/pas erop het lekkerste zijn! Decoratie van fondant wil nog wel, maar gekleurde hagelslag of wat dan ook vind ik echt niet lekker. Heb ze hier uitgedeeld op een verjaardag en tijdens een gezellige avond nou iedereen vind ze echt lekker en ze waren ook allemaal op!
Rinske schreef:milou123 schreef:Milou, er is wel een uitsteker voor dat vogeltje van pip.. Weet niet of dat in de buurt komt?
Zat ik ook al aan te denken, kan altijd natuurlijk.
Edit; denk dat die inderdaad heel goed kan.Dankje.
Op Ebay staan cutters van de kolibrie:
Ebay link
bo0tjeee schreef:Ik wil morgen 12 cupcakes ofzo maken voor de verjaardag van m'n oma.
Het worden vanille cupcakes met chocolade-frosting.
Maar heeft iemand een idee waar ik een simpele spuitzak oid kan kopen om de frosting mooi op de cupcakes te spuiten. Het hoeft niet al te luxe en duur.