[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Re: [HK]Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 18:16

zo en nu ga ik lekker naar mijn paardje, met mijn kont op zijn rug zitten en hem naar het strand laten lopen :D

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 18:22

Armaris, wordt nog wel hard werken ja ;) dus niet alleen vakantie vieren :D

Mahitri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 18:22

Is er toevallig iemand die verstand heeft van kuikens???

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 18:26

Net een half uurtje step-aerobics gedaan op de wii fit, echt leuk :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 18:27

Nou ik stel me dan nu toch ook echt even voor.

Mijn naam is Gail en ik ben 17 jaar oud.

Vroeger heb ik 79 kilo gewogen terwijl ik 12 jaar oud was. Toen heb ik een zomervakantie lang aan het werk gegaan en 15 kilo afgevallen in 6 weken. Alleen maar omdat ik wat aan het doen was. Ik was toen 14 jaar oud.
Het is toen een hele poos goed gegaan. en net na de ik 17 werd en mijn merrie op zwangerschapsverlof ging van ik 10! kilo aangekomen. Ik zat dus weer in het oude plaatje. 75 kilo...
Toen ik had door had ben ik weer wat meer gaan bewegen en minder gaan snoepen. At wel heel veel lekkere dingen :+
Nu ben ik weer 5 kilo kwijt. Zit nu dus op 70 kilo.
Ever voor de goede orde, ik ben maar een ukkie, ik ben maar 165cm. Nu je dat weet snappen jullei waarscheinlijk wel waarom ik af wil vallen :)

bij 65 kilo was ik eigenlijk best wel tevrede over mijn lichaam en ik voelde me zeker, maar nu... het si ver te zoeken. Ik voel me nieteens meer aantrekkelijk voor mijn vriend.

Het liefst zou ik zo'n 60 kilo wegen. Dan hoef ik niet meer bang te zijn dat ik net over het randje van mijn BMI heen ga en dus weer overgewicht heb...

Hebben jullie eenig idee voor me hoe ik kan beginnen zonder het idee te hebben te dieeten oid.

We zitten hier met 6 mensen in huis en iedereen moet het dus lekker vinden, want mijn moeder is niet zo gek dat ze speciaal dingen voor mij gaat koken of kopen.

gr Gail

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 18:30

de leuke en minder leuke dingen komen nu wel heeeeeel dicht bij he suus? kan je ons eigenlijk vanuit de oekraine wel een beetje op de hoogte houden van je reilen en zeilen daar?

pebblesther; echt, waar halen die mensen de tijd toch vandaan om zo te zeuren en zaniken he? wordt je leven ook niet bepaald leuker van lijkt me...

katia; het gaat haar vooral om de lucht van de aanmaakblokjes bleek dus gisteren. rook krijgen we nauwelijks want we bereiden enkel mager vlees en dat scheelt erg veel.

jeeeeeeuuuuuujjjjjj! ingrid is nagenoeg afgestudeerd! wauw meid, dat verdient een feestje!

kim, wat een wijze woorden. goed bezig!

ellen, inschatten van snelheid en afstand is toch wel cruciaal als je wilt autorijden :+

helga, van HG bestaat een middeltje dat kauwgomverwijderaar heet. mocht de vriezer-truc niet helpen om je tas schoon te maken is dat ook nog een optie dus.

peelie, welkom. jouw manier van aankomen ligt duidelijk dus niet aan eten maar aan bewegen en de enige remedie is dan; meer bewegen...

pfiew ik vandaag 5 uur brandjes staan blussen voor de BHV herhaling in de smoorhitte. was wel gezellig, maar echt te warm. ook heel slecht gegeten en nog veel slechter gedronken vandaag. van beiden veul te weinig..
o: 2 rb smeerkaas
t: -
l: 1 bb pindakaas
t: bakje magere yoghurt quaker balans
a: - (kotsmisselijk)

drinken: 2 koppen thee...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 18:35

ja en waarscheinlijk ook wel minder snoepen. Had een erg stresvolle tijd met school en mensen op stal ed, dus at ik alles wat los en vast zat. nu gelukkig niet meer omdat ik het me realiseerde.

maar ik wil zo graag als ik weer op mijn oude gewicht zit die laatste 5 kilo er ook af, maar dat lukt dus nooit...

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 18:43

Welkom Peelie :j

Fijn in deze hitte brandjes blussen Angelique :roll:

En jaaa bijna afgestudeerd, nu wel even snel aan Frans werken :j
Feestje weet ik nog niet, heb te weinig vrienden om uit te nodigen en ze zitten voor 80% allemaal in het buitenland :')

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 18:50

benangelique schreef:
de leuke en minder leuke dingen komen nu wel heeeeeel dicht bij he suus? kan je ons eigenlijk vanuit de oekraine wel een beetje op de hoogte houden van je reilen en zeilen daar?

pebblesther; echt, waar halen die mensen de tijd toch vandaan om zo te zeuren en zaniken he? wordt je leven ook niet bepaald leuker van lijkt me...

katia; het gaat haar vooral om de lucht van de aanmaakblokjes bleek dus gisteren. rook krijgen we nauwelijks want we bereiden enkel mager vlees en dat scheelt erg veel.

jeeeeeeuuuuuujjjjjj! ingrid is nagenoeg afgestudeerd! wauw meid, dat verdient een feestje!

kim, wat een wijze woorden. goed bezig!

ellen, inschatten van snelheid en afstand is toch wel cruciaal als je wilt autorijden :+

helga, van HG bestaat een middeltje dat kauwgomverwijderaar heet. mocht de vriezer-truc niet helpen om je tas schoon te maken is dat ook nog een optie dus.

peelie, welkom. jouw manier van aankomen ligt duidelijk dus niet aan eten maar aan bewegen en de enige remedie is dan; meer bewegen...

pfiew ik vandaag 5 uur brandjes staan blussen voor de BHV herhaling in de smoorhitte. was wel gezellig, maar echt te warm. ook heel slecht gegeten en nog veel slechter gedronken vandaag. van beiden veul te weinig..
o: 2 rb smeerkaas
t: -
l: 1 bb pindakaas
t: bakje magere yoghurt quaker balans
a: - (kotsmisselijk)

drinken: 2 koppen thee...

bedankt heb net even gekeken en kreeg er zo alles af. er zitten nog wel een kleine lichte plekjes op maar die vallen niet op! :P

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 19:27

Dat snap ik Angelique..:j..
Daarom heb ik ook nog les hihi...;)

Ik weet niet meer wie het vroeg, ik dacht Amaris :o; ik heb nu 31 uur les gehad..

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:05

hallo allemaal, wat kletsen jullie veel :D
zag ook weer een "nieuwe" voorbij komen, welkom :j

pfieuww.. wat was het warm vandaag, heul de dag in een auto zonder airco :roll:

Vandaag lekker bij oma gegeten, wel makkelijk :j, aardappels, boontjes en kipfilet :9

Morgen en vrijdag nog de hele dag werken, morgenaaf nagelstyliste en vanaf vrijdagmiddag weekend, heb ik echt zin in :j

Hier in t dorp is aanstaand weekend de jaarlijkse triathlon, en dit jaar is het ook nog eens een EK, dus op en top drukte, hele dorp afgesloten enzo.. maar wel super gezellig!!

Zit nu ter afkoeling met mn voetjes in een bak koud water... helpt goed :j

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:06

Iemand een idee hoe ik kramp kan voorkomen???

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:37

Zo 31uur is best veel! Ik zou me ook steendood vervelen :=
Ik rij al meer dan 50uur maar ik ga dan ook overal heen, zelfs over snelwegen.

Ellen, door niet de pose aan te nemen waardoor je kramp krijgt? Nee serieus, ik weet het ook niet :n Wellicht heb je een tekort aan magnesium dus een banaan ofzo zou kunnen helpen om het te voorkomen?

Ik zag dus een nieuweling, welkom :D

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:39

Hmm banaan heb ik niet in huis..
Waar zit nog meer magnesium is??

Roep alles maar wat helpen kan!!
Heb zelfs net ff een topic op mensenwelzijn neergezet..
Dit is echt niet leuk meer..

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:43

Ik zal even reageren op je topic :)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 21:10

We hebben wel pinda's in huis, die moet je zelf nog doppen, zit daar ook magnesium in? Omdat het ook in noten zit..

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:10

Meer dan 50 uur autorijles?! Dat is veel zeg!

Ik heb maar 21 uurtjes gehad en toe mocht ik afrijden...

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:11

ik heb ook iets van 30 uur gehad, toen reed ik af :)
En toen zakte ik, toen nog 4 uur gehad en toen slaagde ik wel :+

Zo, net diplomauitreiking van broertje gehad, nu een lekker glas lambrusco :9
En Niels komt zo nog deze kant op, dus Frans schuiven we even door naar morgen O:)

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:16

Sizzy schreef:
Meer dan 50 uur autorijles?! Dat is veel zeg!

Ik heb maar 21 uurtjes gehad en toe mocht ik afrijden...

Uh? Ik rij zelfstandig met mijn moeder/vriend dus ik volg geen autorijles :n
In principe heb ik maar 2uur praktijkles gehad van de rijschool :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:21

ja, in belgie werkt dat anders toch?
dan rij je onder begeleiding voor je een 'echt' rijbewijs krijgt?

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:26

Peelie schreef:
Nou ik stel me dan nu toch ook echt even voor.

Mijn naam is Gail en ik ben 17 jaar oud.

Vroeger heb ik 79 kilo gewogen terwijl ik 12 jaar oud was. Toen heb ik een zomervakantie lang aan het werk gegaan en 15 kilo afgevallen in 6 weken. Alleen maar omdat ik wat aan het doen was. Ik was toen 14 jaar oud.
Het is toen een hele poos goed gegaan. en net na de ik 17 werd en mijn merrie op zwangerschapsverlof ging van ik 10! kilo aangekomen. Ik zat dus weer in het oude plaatje. 75 kilo...
Toen ik had door had ben ik weer wat meer gaan bewegen en minder gaan snoepen. At wel heel veel lekkere dingen :+
Nu ben ik weer 5 kilo kwijt. Zit nu dus op 70 kilo.
Ever voor de goede orde, ik ben maar een ukkie, ik ben maar 165cm. Nu je dat weet snappen jullei waarscheinlijk wel waarom ik af wil vallen :)

bij 65 kilo was ik eigenlijk best wel tevrede over mijn lichaam en ik voelde me zeker, maar nu... het si ver te zoeken. Ik voel me nieteens meer aantrekkelijk voor mijn vriend.

Het liefst zou ik zo'n 60 kilo wegen. Dan hoef ik niet meer bang te zijn dat ik net over het randje van mijn BMI heen ga en dus weer overgewicht heb...

Hebben jullie eenig idee voor me hoe ik kan beginnen zonder het idee te hebben te dieeten oid.

We zitten hier met 6 mensen in huis en iedereen moet het dus lekker vinden, want mijn moeder is niet zo gek dat ze speciaal dingen voor mij gaat koken of kopen.

gr Gail

Heej gail :D ! Jij ook hier!
Welkom meis :+:
Hoe is het met je veulie?

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:29

Morgen ga ik weer even bijlezen meiden, ga nu trouw mn buikspieroefeningen doen & Duik dan mn bed in, Heb morgen om half 10 weer les met remy :D

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:45

Ahh oke vandaar armaris! Dat is idd anders in Belgie :)

Chica's ik ga afsluiten!!! Volgende berichtje zal vanuit Kiev zijn :D :D Heb daar gewoon beschikking over internet als het goed is, dus kom jullie vast nog regelmatig lastig vallen ;)

Doeiiiii :):) :):)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:46

veeeeeeeel plezier, Siz :D

Mahitri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:50

Kramp kan ook ontstaan door te weinig zout in je eten. Elke dag een glas cola light is dan een optie.