Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:de leuke en minder leuke dingen komen nu wel heeeeeel dicht bij he suus? kan je ons eigenlijk vanuit de oekraine wel een beetje op de hoogte houden van je reilen en zeilen daar?
pebblesther; echt, waar halen die mensen de tijd toch vandaan om zo te zeuren en zaniken he? wordt je leven ook niet bepaald leuker van lijkt me...
katia; het gaat haar vooral om de lucht van de aanmaakblokjes bleek dus gisteren. rook krijgen we nauwelijks want we bereiden enkel mager vlees en dat scheelt erg veel.
jeeeeeeuuuuuujjjjjj! ingrid is nagenoeg afgestudeerd! wauw meid, dat verdient een feestje!
kim, wat een wijze woorden. goed bezig!
ellen, inschatten van snelheid en afstand is toch wel cruciaal als je wilt autorijden
helga, van HG bestaat een middeltje dat kauwgomverwijderaar heet. mocht de vriezer-truc niet helpen om je tas schoon te maken is dat ook nog een optie dus.
peelie, welkom. jouw manier van aankomen ligt duidelijk dus niet aan eten maar aan bewegen en de enige remedie is dan; meer bewegen...
pfiew ik vandaag 5 uur brandjes staan blussen voor de BHV herhaling in de smoorhitte. was wel gezellig, maar echt te warm. ook heel slecht gegeten en nog veel slechter gedronken vandaag. van beiden veul te weinig..
o: 2 rb smeerkaas
t: -
l: 1 bb pindakaas
t: bakje magere yoghurt quaker balans
a: - (kotsmisselijk)
drinken: 2 koppen thee...
Peelie schreef:Nou ik stel me dan nu toch ook echt even voor.
Mijn naam is Gail en ik ben 17 jaar oud.
Vroeger heb ik 79 kilo gewogen terwijl ik 12 jaar oud was. Toen heb ik een zomervakantie lang aan het werk gegaan en 15 kilo afgevallen in 6 weken. Alleen maar omdat ik wat aan het doen was. Ik was toen 14 jaar oud.
Het is toen een hele poos goed gegaan. en net na de ik 17 werd en mijn merrie op zwangerschapsverlof ging van ik 10! kilo aangekomen. Ik zat dus weer in het oude plaatje. 75 kilo...
Toen ik had door had ben ik weer wat meer gaan bewegen en minder gaan snoepen. At wel heel veel lekkere dingen
Nu ben ik weer 5 kilo kwijt. Zit nu dus op 70 kilo.
Ever voor de goede orde, ik ben maar een ukkie, ik ben maar 165cm. Nu je dat weet snappen jullei waarscheinlijk wel waarom ik af wil vallen
bij 65 kilo was ik eigenlijk best wel tevrede over mijn lichaam en ik voelde me zeker, maar nu... het si ver te zoeken. Ik voel me nieteens meer aantrekkelijk voor mijn vriend.
Het liefst zou ik zo'n 60 kilo wegen. Dan hoef ik niet meer bang te zijn dat ik net over het randje van mijn BMI heen ga en dus weer overgewicht heb...
Hebben jullie eenig idee voor me hoe ik kan beginnen zonder het idee te hebben te dieeten oid.
We zitten hier met 6 mensen in huis en iedereen moet het dus lekker vinden, want mijn moeder is niet zo gek dat ze speciaal dingen voor mij gaat koken of kopen.
gr Gail