Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

LittleAnn schreef:respect voor de vroege ontwakers, half 8 is bij mij ook het vroegste eigenlijk! In het weekend doe ik een poging tot uitslapen, vaak ben ik dan 9 uur alweer klaarwakker....
Tong is nog steeds net zo dik als gisteren, dus planning daarop aangepast.
Planning:
o: magere aardbeienkwark
t: nectarine en kwark
l: twee vb met light jam zonder korst
t: nectarine en komkommer
a: 3 vb met light jam en worst zonder korst
Beweging: vanavond een salsales, gaat niet intensief worden ofzo. Ik hoop dat ik morgen alweer iets meer kan eten, ik heb behoefte aan een bord rijst met kip!
Kost even wat meer tijd en moeite maar je kan het wel gewoon nemen hoor
Ik zat dezelfde avond alweer aan een broodje hamburger en gebakken aardappeltjes

Henzz schreef:Ja en als jij een tongpiercing had gezegd, was het 'moet s(l)izzen'![]()

Kims schreef:O (om half 11 pas): plak ontbijtkoek + vol glas karnemelk
L: 2 boterhammen met appelstroop en gerookte kip
T: 1 iniminiblokje fetakaas![]()
D: aardappelpuree á la mama3 pakketjes asperges met 3 grote asperges, ham en kaas, gehaktbal
En verder heb ik me ingehouden. Het lijkt wat weinig maar t valt echt mee. Ik heb me niet ingehouden bij het avondeten. Vooral die aardappelpuree ging er wel in haha! Heb ook nog paard gereden.
Dan word ik zo slap als een vaatdoek.
Dus veel meer als appels (en mandarijnen) komen er niet in. Wel probeer ik om de dag sinasappels + een citroen uit te persen (dan 4 sinasappels + 1 citroen) en gooi ik af en toe een banaan + joghurt in de blender. Daarnaast elke dag sowieso 2 appels.

Ja inderdaad, wie mooi wil zijn moet pijn lijden... Ah ja denice dat had je gezegd, maar vandaag heb ik dus geen tijd om langzaam te eten, omdat ik direct na mijn werk naar de gemeente moet gaan om een verklaring van goed gedrag voor curacao aan te vragen. En in de lunch heb ik maar een kwartier ofzo om te eten dus dat red ik ook niet... zucht, morgen dan maar! Leuk dat je je propedeuse op mag halen, en veel plezier in de stad!

Nu zit ie standaard in mijn beurs