Hoeveel weeg je en hoe lang ben je?
Val je alleen niet af, of kom je ook aan?
uhmmm, vind het een beetje moeilijk om dat zo hier neer te zetten aangezien veel mensen mij persoonlijk kennen, maar ik zie het gewoon als een goed stimulans om er wat aan te gaan doen 
Ik ben 1.74 lang en weeg nu 74 kilo
schaam (ik wil 10 kilo kwijt)Blijkbaar is je energie nu in balans. Als je gewich kwijt wilt, zul je minder energie binnen moeten krijgen of meer bewegen. Ik denk dat meer bewegen in jouw geval niet echt nodig is dus zul je nog eens kritisch naar je voeding moeten kijken.
Ik loop overigens pas sinds 3 weken hard, dus misschien dat dat er ook mee te maken heeft dat ik nog niet afgevallen ben?Wat voor boterhammen eet je, en wat doe je erop?
Je hoeft niet minder brood te eten, maar wel wat anders op je brood doen, als je nu bijv. 48+ kaas erop doet, kun je de volgende keer beter 30+ kaas nemen, of smeerkaas. Of wat anders zoals, jam(light?), achterham, gestampter muisjes etc.
altijd 1 boterham met achterham en 1 boterham met gekleurde hagelslagHet plakje ontbijtkoek, gaat daar (room)boter op?
nee daar doe ik niks opDat zou je weg kunnen laten, of er halvarine op te doen(geen idee of dat te eten is)
Krackers bevatten niet geheel weinig kcal, maar dat valt te verwaarlozen.
Aardappelen gekookt? Wat voor vlees?
aardappelen altijd gekookt ja! en vlees verschilt altijd, maar ik let wel op als we heel rijk vlees hebben, neem ik maar een klein stukkjeNou ja, je kan zelf misschien op internet eens rondzoeken wat minder kcal bevat, maar toch in de buurt komt van wat je wilt eten.
Gr. Jocelyn