Haha Exitium jij verdiend hier sowieso de nr 1 prijs voor lekkerste gerechten, krijg er altijd honger van
Bhriseis schreef:Irisje, wat zit er allemaal in die pasta?K&K tagiatelle saus van knorr, tomaatjes, broccoli en kip!
Zelfgemaakte ravioli, even oefenen en uitproberen voor het kerstdiner.Vulling van pompoen, parmezaanse kaas, nootmuskaat en salie.
Anthea schreef:Haha Exitium jij verdiend hier sowieso de nr 1 prijs voor lekkerste gerechten, krijg er altijd honger van Thanks, wist niet dat ik fans had Bijna jarig, is een beetje traditie geworden dat de jarige trakteert. Vandaag dus uit eten geweest. Links: Hertencarpaccio met herfstpaddestoeltjesRechts: Wild zwijnham & CumberlandsausLinks: Italiaanse tomatensoepRechts: Coquille met truffelmayoLinks: Gestoofde hertenwangetjesRechts: HazenpeperLinks: Wild zwijnfiletRechts: Biefstukje met pepersausLinks: Dame blancheRechts: Chocomousse met caramel zeezout
Waar je mij 's nachts voor wakker mag maken.Steak tartaré. Overige aankleding, gebakken nicolaatjes, en truffelmayonaise.@exitium, hier ook een fan, je hebt (gelukkig) nooit gerechten zonder vleesch .
Exitium schreef:Stamppot sla met slasaus, paprikapoeder en een halfzacht eitje, en rollade [ [url=m/l8YTu5.jpg]Afbeelding[/url] ] ohhh lekker!Sla met slasaus, zo ouderwets, zo lekker!
Wilde lasagne maken, maar had blijkbaar geen lasagnebladen gekocht. Had gelukkig nog wel pipe rigate liggen, dus die er maar in gegooid
Ik had voor vanavond oreo tiramisu in glaasjes gemaakt, was heerlijk! Verder aten we pasteitjes met kipragout, varkensfilet rollade, bloemkool-broccoli mix, kaassaus, andere sausjes, aardappelgratin en stoofpeertjes. Helaas geen fotos gemaakt