gisteren een "gekke" macaroni (met kruidenkaas, ui, tomaat en gemalen kaas)vanavond uit eten bij de spanjaard
Vanavond worden het gebakken aardappeltjes met sla en voor mij iets vegetarisch en voor vriendje hamburger.
Ik ga vandaag voor een nieuw recept van gemarineerde champignons met lekker knoflook, ui en verse peterselie. Met een stukkie vlees, want dat ligt thuis al te ontdooien.
Nu even de hond uitlaten en dan een witte boterham met speklap en curry eten. Over van gisteren.(bieten + speklap)
Cyntje schreef:Eén of andere aardappelsalade... heb een fruitdag.... deze snap ik niet helemaal? aardappelsalade.... fruitdag???
Saskiaatje schreef:Ik eet 2 pistoletjes en 2 krentenbollen.Alweer.. Moet al 2 dagen achter elkaar in de auto eten, omdat ik geen tijd heb om thuis te eten.
Uprica schreef:Cyntje schreef:Eén of andere aardappelsalade... heb een fruitdag.... deze snap ik niet helemaal? aardappelsalade.... fruitdag???Mag kiezen van Sonja... staat in het boek
horsii schreef:Lasagna, alleen totaal geen trek in.Is tagiatella(verkeerd geschreven denk ik) geworden met een lekkere pasta saus.
Yolien schreef:Lief van Sonja, smakelijk Cyn en succes met Sonja, doe haar de groeten van mij!Heb 3 jaar terug 100% sonja gedaan, nu is het 50% sonja en 50% van mezelf