Ehh moe, heel moe. Vanmiddag kon ik niet eens meer lopen van vermoeidheid, gingen mijn benen heel hard trillen en kon er gewoonweg niet op staan. En weer is overgeven. Dus heb de hele middag nogal gefrustreerd op bed gelegen. Nouja, nu kan ik er iig weer op staan. Dus even uit bed achter pc, mag alleen niet te lang van m'n moeder.
Nou ten eerste is het de vraag waar het precies vandaan komt. Dit staat even los van de insulten. Het kan een bijwerking zijn van één van de 3 medicijnen die ik slik. Ook kan het misschien nog van vorig jaar komen (hersenkneuzing), is goed moegelijk. Of het heeft gewoon helemaal niks met dit alles te maken. Op dit moment wordt er heel erg aan de eerste 2 bovenstaande punten gedacht. Je zou dan kunnen overwegen om dat medicijn te stoppen, maar dit doen ze liever niet. Als het nog door de hersenkneuzing komt, kunnen ze niet inschatten of en wanneer het beter wordt. Overigens denkt mijn moeder nu ook dat ik op korte termijn weer een insult krijgt. Want ze denk tegenwoordig dat ze het aan mijn ogen kan zien. Die staan volgens haar, erg raar, voordat ik een insult krijg. Nougoed dat zullen we wel zien. Qua medicatie schiet het niet heel erg op, zit nog steeds op 3 verschillende medicijnen dus heel wat pillen, met heel wat bijwerkingen. Maar binnenkort (over 3 weken) naar SEIN. Eigenlijk zou ik daar voor week of 6 terug al naartoe gaan, maar kreeg toen een week van te voren een brief, dat ze de afspraak moesten afzeggen. Dat de insulten nog niet onder controle zijn, zal mede met de vermoeidheid te maken hebben.
Ja hoe minder je weerstand, hoe groter de kans op insulten... Wat een gedoe meid! Hopen dat ze bij SEIN wat wijzer worden! En wat gaan ze nu aan die vermoeidheid doen? Gewoon afwachten hoe het loopt of?
Angelique, we hebben al 2 honden thuis. De boxer zal het niet op prijs stellen nog een hond erbij. (Snel jaloers etc.) Daarnaast vind ik het allemaal nog wat moeilijk om te accepteren zeg maar. Wil gewoon een normaal leven kunnen lijden, welke andere meiden van mijn leeftijd ook doen. Wil niet zeggen dat, dat niet kan met een evt, 'hulpmiddel' (in dit geval hond) maar heb dan gelijk zo'n 'stempel' gevoel. Hmm, weet gewoon niet precies hoe ik het moet uitleggen, staat ook niet echt hoe ik het bedoel. Maar misschien snap je het wel?
Patricia, weet ik eigenlijk allemaal niet. Naar mijn eigen neuroloog in het ZH ga ik nu niet meer. Want die vind mij te complex om in het ZH te behandelen. Dus zal het nu moeten hebben van SEIN.
Tsja, dat weet ik eigenlijk niet. Dit is samengesteld door mijn trainster, gebaseerd op haar eigen kennis en ervaring. Dus een echte naam heeft het niet, zal het ook niet echt n eiwit dieet noemen want buiten die shakes (wei-eiwit trouwens!) mag ik echt flink varieren met mn eten. Heb een lijst met aanbevolen maaltijden, en daar mag ik willekeurig uit kiezen
hij lijkt een beetje op noob! dat jij kan rijden met een sjaal, irritant man zo'n flapperding
Armaris
Geplaatst: 08-02-09 22:26
benangelique schreef:
hoezo kan het slecht aflopen armaris?
Ik heb momenteel snel last van spierkrampen en vermoeidheid, vrees dat het komt door dat dieet. Ik weet niet wat er is misgelopen, heb niet eens afgeweken van wat ze me voorschreef