Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Sizzy schreef:Mijn dag gisteren:
O: grooote bak met fruit'n fibre en magere yoghurt
t: 3 bakken koffie
L: 2 bb met kaas/tomaat en rookvlees/tomaat, glas jus
t: appel
D: spaghetti met tomatensaus/groenten, geraspte kaas
t: stukje stokbrood met eiersalade
t: 1 biertje
Totaal: zo'n 1800 kcal
Vandaag:
O: grooote bak fruit'n fibre met magere yoghurt
t: 2 bakken koffie
L: 2 bruine puntjes met huzarenslaatje (zo'n bakje) met een gekookt eitje, kopje vissoep
t: 1 koekje bij de koffie
D: nasi met 2 stokjes sate, satesaus en wat rauwkost
t: bakje boordevol straciatella
Hoop dat het nog een beetje weer wordt...
.
) en wil er dan eigenlijk nog 2 kilo afhebben. Hopelijk pas ik dan weer in de broek die ik aan wil. Dat wordt de komende weken dus streng zijn voor mezelf. Alleen gezonde maaltijden en verantwoorde tussendoortjes, geen snoeperij of snacks en veel bewegen. Nu mijn rug het weer doet kan ik ook het hardlopen weer gaan oppakken, dat scheelt.
mijn nicht (heeft ook alle diploma's enzo) wilt me les gaan geven als ik een eigen paardje krijg! Ze gaat ook mee om te kijken welke paard ik neem, zij heeft er verstand van en ik heb daar meer vertrouwen in. Ze gaat me ook springen leren
(ik durfde dat nooit aangezien ik dat niet zie maar 1 op 1 moet het lukken!)
gelijk vakantie er aan vast plakken
Straks even bellen voor wat vragen. 

(120 kcal)
eet altijd 2vk boterhammen of yoghurt met redelijk wat muesli en zemelen er door. Milou90 schreef:Nah zo moeilijk is het niet..
's ochtends bijvoorbeeld 2 volkoren crackers met kipfilet of achterham, of halvajam (110 kcal)
Dan tussendoor een appeltje. (60 kcal)
Als lunch bijvoorbeeld 150 ml yoghurt en 40 gram all-bran. (bij elkaar zo'n 200 kcal)
Dan tussendoor een mueslireep, meestal die van de ah, of 2 plakjes ontbijtkoek-met-minder-suiker(120 kcal)
En als ik nog trek heb neem ik nog iets van fruit, alles behalve banaan. (70? kcal)
's avonds dan gewoon avondeten.. (meestal rond de 450 kcal, ik neem altijd mager vlees)
En dan na het avondeten nog een bakje optimel yoghurt ofzo (100 kcal)
Tel alles bij elkaar op .. 1110.
Maar als ik ga sporten (sportschool) of heel actief ben, dan eet ik wel wat meer.. omdat mn lichaam het dan meer nodig heeft.

Ik twijfelde elke keer of ik nou weer zou posten aangezien ik het de laatste keer echt maar een week heb volgehouden ofzo.
Maar dus, inmiddels weeg ik 68,3. Maar dit weeg ik al echt 2 weken of iets. Ik kom maar niet onder die 68, erg demotiverend dus! Ik voel me al wel veel beter nu ik zo gezond eet! Voel me weer fijn in mijn lichaam enzo.
En mijn moeder zei trouwens ook dat ze het aan mij zag dat ik mij weer beter voelde. Top dus.
)
Weet niet of jullie dat kennen hoor haha! Als je even op youtube intypt: 8 min. abs. krijg je het filmpje te zien. Beetje "debiel" om dat na te gaan doen, maar het helpt bij mij wel!
.
En mss hebben andere mensen in dit topic nog bruikbare tips.