ladyjoy schreef:Ilse schreef:Ik ga er vandaag gewoon weer hard tegen aan![]()
Ik ga proberen mijn koolhydraten de komende de dagen flink te beperken, anders komt het nooit meer goed, want die oliebollen komen er ook weer aan
En, is het gelukt? Hihi
Ik geniet nu even heerlijk van al het eten, ga vanaf 14 januari gewoon weer écht aan de slag (na Oud & Nieuw en 3x m'n verjaardag vieren: op werk met de kids, met vrienden en met familie). Heb ik weer wat om naar te streven in de sportschool!Motivatie ontbrak nogal de laatste tijd omdat ik toch op mijn streeefgewicht zat.
Enne.. voor mijn appelbeignets en zelfgemaakte appelflappen volgende week maandag alstublieft!
Morgen krijg ik mijn verjaardagscadeautje van mijn moeder al!!! --> haar 12 jarige rode Peugeo'tje (5 deurs, geen stuurbekrachtiging, wel electrische ramen/deurvergrendeling, mp3 speler, nieuwe wieldoppen hihi). Helaas is het wel betaald parkeren in mijn buurt en kan ik pas een vergunning aanvragen als ik niet meer bij mijn vader woon, dus hij wordt nu even op 10 min. loopafstand geparkeerd (alleen maar goed voor de lijn toch).
Mwa ik mag niet klagen, wel iets meer koolhydraten dan geplannend (geen groenten in huis, en van veel yoghurt en fruit wordt je ook zo bluh), maargoed, ik houd het prima in toom