[HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse

Re: [HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 00:16

ladyjoy schreef:
Ilse schreef:
Ik ga er vandaag gewoon weer hard tegen aan Haha!
Ik ga proberen mijn koolhydraten de komende de dagen flink te beperken, anders komt het nooit meer goed, want die oliebollen komen er ook weer aan Clown

En, is het gelukt? Hihi

Ik geniet nu even heerlijk van al het eten, ga vanaf 14 januari gewoon weer écht aan de slag (na Oud & Nieuw en 3x m'n verjaardag vieren: op werk met de kids, met vrienden en met familie). Heb ik weer wat om naar te streven in de sportschool! Lachen Motivatie ontbrak nogal de laatste tijd omdat ik toch op mijn streeefgewicht zat.

Enne.. voor mijn appelbeignets en zelfgemaakte appelflappen volgende week maandag alstublieft! Haha!

Morgen krijg ik mijn verjaardagscadeautje van mijn moeder al!!! --> haar 12 jarige rode Peugeo'tje (5 deurs, geen stuurbekrachtiging, wel electrische ramen/deurvergrendeling, mp3 speler, nieuwe wieldoppen hihi). Helaas is het wel betaald parkeren in mijn buurt en kan ik pas een vergunning aanvragen als ik niet meer bij mijn vader woon, dus hij wordt nu even op 10 min. loopafstand geparkeerd (alleen maar goed voor de lijn toch Knipoog).

Mwa ik mag niet klagen, wel iets meer koolhydraten dan geplannend (geen groenten in huis, en van veel yoghurt en fruit wordt je ook zo bluh), maargoed, ik houd het prima in toom Vork

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 00:17

LittleAnn schreef:
Leuk LJ je eigen karretje! foto?

Zal morgen een foto maken! Mag/moet hem morgen ophalen, m'n mams heeft nu 3 auto's voor de deur staan nml.

Wat zijn gevulde kerstkransjes toch lekker..

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 00:38

Oeh leuk LJ, eigen autootje Haha!
Zou ik ook wel willen, rijd nu rond in de grote bedrijfswagen van m'n pa *LOL*
Maar aan de andere kant zou het eeuwig zonde zijn: zit overal binnen 10 minuten op de fiets en je staat hier al minstens 5 minuten voor ieder stoplicht Clown

Ik had de pc al afgesloten, stond m'n tanden te poetsen en zag ineens het licht Pling Haha!
Zit al de hele week te verzinnen hoe ik een onderzoek voor school vorm moet gaan geven, welke onderzoeksvragen ik op moet stellen en iedere dag die voorbij gaat, ging ik er meer mee in m'n maag zitten (misschien omdat je er een half jaar de tijd voor hebt gehad en ik er nu pas, 3 weken voordat het ingeleverd moet worden, aan begin? Nagelbijten / Gniffelen ).
En nu had ik ineens een idee...snel pc aangezet, stapel studieboeken ernaast en meteen even in steekwoorden uitgewerkt + paginanummers erbij gezet van bruikbare teksten. Hopelijk snap ik zondag m'n eigen krabbels dan nog, maar in ieder geval heb ik éindelijk een begin gemaakt Haha!

LMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 00:41

Hee allemaal!

Ben een tijdje niet geweest.. Kerst was ook heel slecht allemaal. De dagen voor oud en nieuw nog maar weer even mn best doen Lachen

T gaat alleen niet zo goed met mn paardje en daar baal ik heel erg van.. en maak me ook wel zorgen. Ze is sinds kort ontzettend aan het bokken en ben bang dat ze misschien iets heeft in haar rug oid. Wil er een osteophaat bij halen, maar kon nog niemand bereiken ivm de feestdagen Scheve mond

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 00:45

Ja leuk he Mae! Voor mij is het wel superhandig (ook al kan ie niet voor de deur) want met mijn nieuwe baan ben ik een uur met het OV onderweg en 15 min met de auto. En naar stal is het ook 15/20 minuutjes met de auto (OV kan niet). Kan ik ook eens makkelijker op bezoek bij mijn moeder, oma, vriendinnen Lachen

Fijn die ingeving en succes ermee!!

LMR, je hoeft je niet heel erge zorgen te maken hoor. Als het echt iets in haar rug is (misschien iets fout gesprongen/verplaatst bij het los rennen/liggen in de stal/bokken of dergelijke), dan kan de osteopaat het zo verhelpen!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 00:45

Hahahaha een goed begin is het halve werk Mae! Weet je als je het in je hoofd hebt is het vrij snel gedaan! Succes....

LMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 00:50

LJ: Jaa dat is natuurlijk ook wel zo, dus ik hoop ook wel een beetje dat dat het is (beetje hard misschien), want dan is er gewoon een oplossing voor. Maar als diegene niks kan vinden..

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 01:03

Wauw LJ, leuk zeg! Foto is welkom!

O: volkorenbroodje met kaas
T: mandarijnen
M: volkorenbroodje met jam
T: warme appel met kaneel+ kommetje magere yoghurt
A: pannenkoek..... ( kaal, droog ).

Misschien gaan we een lopene band kopen!
Ik ga vanaf januari weer meer sporten.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 09:33

goedemorgen, LA: schrik niet van mijn planning weet ook wel waardoor het komt dat ik zo ga lopen snaaien maar het lukt me gewoon niet.

O:beschuit met jam en sinaasappelsap
T:sultana 1 pakje
L: ????
T: appel/mandarijn
A: ??? wrs pompoensoep

dit waren trouwens de dingen wat ik van de dietiste heb opgekregen nou merk er weinig van. minimaal 2 boterhammen liefst drie, meer melk of yoghurt en me avond eten al wat uit gaan breiden want meestal ga ik na me avond eten zo vreselijk snaaien. dat van dat melk enzo is me wel gelukt alleen brood krijg je bij mij echt met moeite naar binnen en avond eten is ook nog bar weinig.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 10:33

Hey dat is handig Mae Haha! succes ermee haha

LJ: wat lief van je moeder!! Veel plezier ermee Ja

SL: nog steeds geen bolide gevonden die aan je eisen voldoet? Haha!

Ik heb zo lekker springles, zin in ! Hyper!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 11:58

Oee is het ook heerlijk weer voor Siz! Geniet ervan (als je er al nog niet op zit Knipoog)!

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 12:11

Leuk springles! Hier is het er helaas niet echt het weer voor...

Vandaag:
O: Ontbijtgranen met sojamelk
L: Kom groentensoep, appel, 2 mandarijnen
T: Grany, handje kerstomaatjes
T: Banaan
Uurtje hardlopen
D: Spaghetti
T: Handje amandelen

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 12:11

Goedemorgen trouwens!

Ik was net 66 kilo, een halve tot een hele kilo zwaarder dan de afgelopen maanden dus. Nou nou, geeft me nog niet veel motivatie haha. Maar ja, dat zal er half januari wel zijn (na verjaardag etc)!
Dan is er ook weer een normaal ritme. Ben ik voor het eerst 3 dagen aan het werk en ga ik niet meer naar school, spannend!

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 13:43

Wow Patries, das niet lekker van je paard vallen.. Succes.. Spierpijn nu?

LJ: Gaaf je eigen autootje! Handig zeg!

LA: Ow oke! Wat een verhaal! Ik begrijp dus dat je nu hotel de botel bent op die jongen die eerst in Curacao was, nu in Nederland en binnenkort weer terugkomt? Spannend! En je hebt het over 2 exen door elkaar geloof ik? Maar je was die met die jongen gegaan waarmee het nu net uit is terwijl je je vorige ex nog niet was vergeten?
Heftig hoor.. Ben wel benieuwd naar de huidige lover..

Ik ga nu naar de paardjes en Bianca gaat mee zodat ik ff op Amber kan rijden in de bak Lachen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 13:57

Blehg ben ziek thuis, kon vanmorgen niet eens lopen van de buikpijn Boos!

LittleAnn schreef:
Spetter wat voor eisen heb je dan aan je auto?

Ehm ja, niet te duur, niet meer dan 100.000 km en het mag absoluut niet wit zijn Haha!
Ben iets soepeler geworden, de golf cabrio droom heb ik maar laten varen. Clown

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 14:01

Tong uitsteken .

Ow ik heb zin in chips Rolleyes .

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 14:07

Luuz schreef:
LA: Ow oke! Wat een verhaal! Ik begrijp dus dat je nu hotel de botel bent op die jongen die eerst in Curacao was, nu in Nederland en binnenkort weer terugkomt? Spannend! En je hebt het over 2 exen door elkaar geloof ik? Maar je was die met die jongen gegaan waarmee het nu net uit is terwijl je je vorige ex nog niet was vergeten?

Ik ga nu naar de paardjes en Bianca gaat mee zodat ik ff op Amber kan rijden in de bak Lachen

Ja klopt, nou ja ik heb het dus over die ex waar ik het net mee heb uitgemaakt, omdat ik met hem was tewijl ik die andere jongen niet kon vergeten... Als je hem wil zien, hij heeft hyves, zijn naam is wito...echt mijn droomman meiden....zucht!

Veel plezier straks, jij ook siz!!!

ukje...wat kan ik zeggen meid. Ga eens meer normaal eten inplannen, dan hoef je dat hele pak ook niet op te eten, dan hoef je geen honger meer te hebben!!! Neem gewoon een willekeurige planning over (hehhe niet die van mij) en ga dat eens proberen voor een dag? Wat kan je te verliezen hebben eigenlijk? Komt goed met jou, maar je moet wel even inzien dat het zo niet door kan gaan meid!!!!

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 15:02

Sjaad schreef:
O: volkorenbroodje met kaas
T: mandarijnen
M: volkorenbroodje met jam
T: warme appel met kaneel+ kommetje magere yoghurt
A: pannenkoek..... ( kaal, droog ).

Misschien gaan we een lopene band kopen!
Ik ga vanaf januari weer meer sporten.

Ik zie nooit het nut in van zo'n lopende band Haha! . Waarom ga je dan niet gewoon buiten lopen? Niet aanvallend bedoeld hoor, vraag het me gewoon af Knipoog . Als ik ga lopen moet ik onder een fitnesszaal door, zie ik ze daar ook allemaal op zo'n loopband staan met de ramen open, ik snap dat niet Clown .

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 15:15

Humphrey schreef:
Vandaag:
O: Ontbijtgranen met sojamelk
L: Kom groentensoep, 2 bb, appel, 2 mandarijnen
T: Grany, handje kerstomaatjes
T: Banaan
Uurtje hardlopen
D: Spaghetti
T: Handje amandelen

Aangepast.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 15:42

Citaat:
O:beschuit met jam en sinaasappelsap
T:sultana 1 pakje
L: appel en 500 ml yoghurt
T: 4 mandarijnen
A: aardappels met vegaburger en boontjes

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 16:24

LittleAnn schreef:
Luuz schreef:

Ja klopt, nou ja ik heb het dus over die ex waar ik het net mee heb uitgemaakt, omdat ik met hem was tewijl ik die andere jongen niet kon vergeten... Als je hem wil zien, hij heeft hyves, zijn naam is wito...echt mijn droomman meiden....zucht!

Veel plezier straks, jij ook siz!!!

ukje...wat kan ik zeggen meid. Ga eens meer normaal eten inplannen, dan hoef je dat hele pak ook niet op te eten, dan hoef je geen honger meer te hebben!!! Neem gewoon een willekeurige planning over (hehhe niet die van mij) en ga dat eens proberen voor een dag? Wat kan je te verliezen hebben eigenlijk? Komt goed met jou, maar je moet wel even inzien dat het zo niet door kan gaan meid!!!!

Ik vind een heleboel Wito's Tong uitsteken

Straks lekker naar mijn poonie, kan alleen niet rijden want hij is gisteren ge-ent Clown

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 16:49

Humphrey schreef:
Ik zie nooit het nut in van zo'n lopende band Haha! . Waarom ga je dan niet gewoon buiten lopen? Niet aanvallend bedoeld hoor, vraag het me gewoon af Knipoog . Als ik ga lopen moet ik onder een fitnesszaal door, zie ik ze daar ook allemaal op zo'n loopband staan met de ramen open, ik snap dat niet Clown .

In mijn geval is zo'n loopband helemaal niet verkeerd.
Ik woon buiten het dorp. Daar zijn de wegen alles behalve recht. Het is niet fijn om daar op te lopen.
Tevens vind ik het fijn gewoon voor mezelf thuis te kunnen sporten, zonder dat iedereen ziet hoe lang en wanneer ik sport.
Op dit moment heb ik een hometrainer-fiets. Ook erg fijn.

Iedereen vindt weer wat anders prettig. Dat is heel logisch. Dus ik loop binnen en jij loopt buiten haha Haha!

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 16:53

Zijn nieuwkomers nog welkom?

Zit momenteel in mn blokperiode voor mn eerste examens aan de universiteit, wat inhoudt dat ik 7 weken op mn kamer opgesloten zit om te studeren en niet meer kan gaan paardrijden. En een maand na de examens is het gala... Dus ga ik nu maar eventjes diëten, maar het is toch zo heerlijk om chocolade te eten tijden het studeren. Dus zoek ik mentale steun. Tong uitsteken

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 17:32

Sjaad schreef:
Humphrey schreef:

In mijn geval is zo'n loopband helemaal niet verkeerd.
Ik woon buiten het dorp. Daar zijn de wegen alles behalve recht. Het is niet fijn om daar op te lopen.
Tevens vind ik het fijn gewoon voor mezelf thuis te kunnen sporten, zonder dat iedereen ziet hoe lang en wanneer ik sport.
Op dit moment heb ik een hometrainer-fiets. Ook erg fijn.

Iedereen vindt weer wat anders prettig. Dat is heel logisch. Dus ik loop binnen en jij loopt buiten haha Haha!

Ok, dat van die wegen snap ik, maar dat van dat iedereen je dan kan zien weer niet Clown. Maar goed, zo lang iedereen maar blij is met wat ie doet, toch Haha! .

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 17:33

Aha, nog een student, en nog een Belg ook Knipoog . Welkom! Ik zit in dezefde situatie als jij (blok), alleen maak ik wel tijd om te gaan sporten, anders houd ik het echt niet vol.