Ik heb zo'n trek!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Doe iets dat je bezig houdt dat niets met eten te maken heeft, ladyjoy schreef:![]()
![]()
![]()
Ik heb zo'n trek!

Ga zo naar m'n ex om EINDELIJK m'n scooter te halen, anders kan ik morgen niet naar m'n werk!
Ik sta al 6 maanden elke dag om half 7 op

Sizzy schreef:Niet miepen LJIk sta al 6 maanden elke dag om half 7 op
_Scarlet_ schreef:Ja dat is niet zo handig, niet naar je werk kunnen![]()
Maarre, LJ, ik zie jou hier dus ook morgen vroeg? Als je om 7:15 moet beginnen zal je ook wel vroeg op moeten staan.
ladyjoy schreef:Vandaag:
11.00: 50 gram muesli met Sojamelk
paardrijden
14.00: grote appel & Liga Evergreen Crunchy
16.00: 1 volk. boterhammen, 1x kipfilet. Banaan gemixt met 200 ml Sojamelk
18.30: verse AH Pizza, 250 gram komkommer/tomaat
15 min lopen, scooter ophalen bij ex, terug rijden
Kom op 1600 met 2200 beweging (ja, ik heb het weer eens even uitgerekend aangezien mijn eetgedrag de verkeeerde kant op ging!).

normaal niet zo erg, want kijk vaak genoeg ff op bokt, maar heb het behoorlijk druk gehad! Verjaardagen, bruiloften, pffff. Genoeg mentale testen gehad wat eten betreft dus. Maarrr, ik heb ALLE taartstukjes, chipjes, toastjes enzo laten staanop een klein stukje fetakaas na!
Ik = trots!
Binnen een week is de pijn meestal wel over.
): plak ontbijtkoek + vol glas karnemelk
3 pakketjes asperges met 3 grote asperges, ham en kaas, gehaktbaldenice schreef:bij mij deed het zetten juist onwijs veel pijn, geen verdoving, ik heb een dikke tong van mezelf en die naald ging er niet goed door. zij duwen, ik pijnlijden!!
en echt 5 helse dagen met pijn, mijn tong werd een rare kleur enzo
maar nu ben ik er blij mee
ik ga ook slapen! byeee

En dan duik ik m'n bed weer in... pfffff... 
even suikerafkicken dus

41,5 uur werken&oppassen als er niet nog wat bijkomt 
Maar ben zelf ook wel blij dat ik over 2 weken hier klaar ben hoor, lekker maandje vakantie vieren!