Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jezzi schreef:Ik had gisteren een goede k.t dag![]()
O- 225 gr optimel griekse stijl kers, 40 gr cruesli
T- 50 gr hazelnootchocolade, 100 gr witte chocolade
L- kaneelbroodje
D- patat met frikandel en kroket, mayonaise, nachos met kaas/creme fraiche/chili saus/tomaat, bittergarnituur
B- 1.5 uur KT, 1 uur trampoline springen
Monnie_ schreef:Sterkte billionache.
Sescrible, crossfit jij nog? Ik vind het best weinig eerlijk gezegd.. en ook niet zon goede producten. Maar dit is niet een afvaltopic natuurlijk maar ik wist dat jij wat kwijt wilde.
Ik ben ook weer bek on trek; Afgelopen dagen waren een beetje Jezzi's laatste lijst achtig
Monnie_ schreef:Sterkte billionache.
Sescrible, crossfit jij nog? Ik vind het best weinig eerlijk gezegd.. en ook niet zon goede producten. Maar dit is niet een afvaltopic natuurlijk maar ik wist dat jij wat kwijt wilde.
Ik ben ook weer bek on trek; Afgelopen dagen waren een beetje Jezzi's laatste lijst achtig
O. 0% kwark met speltmuesli en 2 pruimen
T. Hand noten
L. Low carb wrap tonijnsalade (self made, niet zon Johma bakje ofcourse)
T. Appel + wortels met hummus
D. Haver sticks met zoete aardappel en champignons
Jezzi schreef:Monnie_ schreef:Sterkte billionache.
Mijn laatste lijstje was nog geen 1600 kcal, denk dat je niet back on track hoeft als je de laatste dagen zo gegeten hebt![]()
Daarnaast valt het me op dat je vrij veel (ongevraagde) negatieve comments plaatst, maar zelf je iets minder goede lijstjes dus niet plaatst. Misschien iets om bij stil te staan.
Billionache, hele dikke knuffelLief voor jezelf zijn.
O- 225 gr optimel griekse stijl kers, 40 gr cruesli
L- 3 matzes, 30 gr nutella, 1 peer, hand blauwe bessen
T- 30 gr fuet, 25 gr hazelnootchocolade
D- 200 gr rundertartaar, 5 gr kokosolie, halve ui, 200 gr broccoli, 300 gr aardappelpartjes, el ketchup, el mayo
T- 2 bolletjes cappuccino ijs
B- 1.5 uur KT, verder op mijn kont zitten studeren
2165 kcal - 196 khd - 106 vet - 92 eiwit