T: handje nootjes
L: salade van couscous, sprouty kiemmix, paprika, tomaten en feta. Losse tomaatjes en worteltjes erbij
T: meloen met rauwe ham
T: 2 vk crackers met tapenade en kaas
A: zalm, broccoli, vk pasta
T: mineola
Tips hoor ik graag!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseLove92 schreef:VogeltjeM die pinda rotje was vast lekker of niet?
Planning:
O: 1 kleine banaan- ei pannenkoekje, kopje thee, 5 aardbeien
T: Koffie met halfvolle koffiemelk, glas water, komkommer met tomaatjesof wasa vezelrijk cracker
L: 2 kleine banaan- ei pannenkoekjes, nglas water, komkommer, tomaatjes, maggi tuinkruiden bouillion
T: peer, glas crystal clear
A: 1 pita broodje met sla en beetje shoarma, knoflooksaus en salade bij gemaakt, ijsbergsla, tomaatjes, komkommer, gekookt eitje, augurk, zilveruitjes, beetje sla dressing spa fruit, schaaltje kwark
T: cappuccino (koffie met 100ml halfvolle melk), stukje cote dor chocola
T: glas spa fruit, paaseitje? Of Iets anders lekkers
B: niet heel veel kantoorwerk (van 8 tot 17u),heel misschien hardlopen??? als ik zin heb vanavondhardlopen 7.3 km
Espoir_ schreef:Phor, das een schema van de sportschool. Ik ben alleen begonnen met het avondeten maar ga proberen vanaf morgen te beginnen! Ik at gewoon te weinig, kwam soms maar op 1300 kcal terwijl ik echt dacht dat ik goed at. Nu een schema met 1600 kcal, kijken of dat gaat lukken
Jespri schreef:O(10:00): 2 speltbroodjes, 1 met jam light en 1 met kaas belegen. + Appel
T:Druiven
L(13:30):Magere kwark met muesliBananen pannenkoek (2eieren, 1 banaan) met beetje stroop en klein beetje poedersuiker.
T(18:30):AppelKleine Milky way en Kleine kit-kat
A(20:00):Preistampot met boursin en 2x a la minute filetlapje.Zalm van de grill, gepofte aardappel, paar patatjes en knoflooksaus.
T(21:30):Appel of kwark/vlaIjsje
D: 250ml Yoghurtdrank, 1500ml water, 250ml Cranberriesap, 250ml ice tea, 250ml Sprit light.
B:10km fietsen,huishouden.
Eliine schreef:Vind het ook een aparte samenstelling Espoir. Die rijst is dat 100 gram ongekookt? Ben benieuwd naar een complete lijst morgen. Vind 1600 kcal ook aan de lage kant trouwens. Zeker voor een "langdurig gezond eetpatroon". Tenzij je 1.50 m oid bent natuurlijk, dan heb ik niks gezegd![]()
Lijst definitief vandaag:
O: choco-boekweitgruttenpap: 60 gr boekweitgrutten, halve theelepel cacao, 25 gr rozijnen, 5 gr amandelschaafsel, 1 dadel, 150 ml amandelmelk + water
T: -
L: roerbakgerechtje met: 100 gr gebakken zoete aardappel, 100 gr courgette, 150 gr wortel, 100 gr doperwten + 2 kleine eitjes (van onze eigen kippen) erdoorheen, en gekruid met verse thijm, basilicum en peper/zout
T: mini-wit bolletje met hagelslag - als 'toetje' na mn lunch
T2: 1 appel, 1 banaan met soja yoghurt, vezelrijk muesli, chia zaad
A: spelt-pasta met aubergine, halve courgette, paprika, tomatensaus van verse tomaten, pijnboompitjes en wat griekse yoghurt![]()
T: handje walnoten, handje rozijnen, handje vezelmuesli, beetje soja-yoghurt eroverheen
D: water, thee, glaasje witte wijn
B: hele ochtend + middag in en om de stallen aan de slag + 25 min benen, rug, buik, armen training
Toch nog een laatste tussendoortje gepakt, want we aten wat vroeger dan gepland. Erg tevreden met vandaag, totaal geen drang naar snoepen gehad. En dat is wel eens anders geweest de afgelopen 2 weken
Horse_xx schreef:Waar haal jij speltpasta?
Eliine schreef:Horse_xx schreef:Waar haal jij speltpasta?
In mn achtertuinnee mn oom en tevens buurman heeft een biologische winkel waar ze ook allerlei andere verantwoorde producten verkopen. Ik zag vandaag dat ze ook spelt-lasagne hebben en boekweitnoedels
Van kokosolie tot goji bessen, ik hoef alleen maar de achtertuin door en ik kan het halen
en alles verantwoord/biologisch. en ik krijg een leuke familie-korting
![]()
Maar ik geloof dat het ook gewoon in winkels als Ekoplaza e.d. te vinden is
Anoniem schreef:Planning:
O: 2 gekookte eieren op 3 vk crackers
T: 2 vk crackers met pindakaas
L: 6 vk crackers (3x avocado, 3x pindakaas + sambal + komkommer)
T: peer, 2 wortels
A: 2 kleine meergranenwraps met guacamole, tomatensalsa, kip, paprika, ijsbergsla, creme fraiche en pijnboompitten
T: 2 wortels
B:45 min spinning45 min crosstrainer, 15 min buikspieroefeningen
Comments zijn welkom!