Dan rij ik met collega mee die nog naar Utrecht moet en me wel thuis af wil zetten...dan maar geen late borrel vanavond, dat is niet anders..
Ik hoop vooral dat het als ik weg ga iig droog is! Want ik ga richting Gadget. Gisteren was het echt prut
ik dus tot 17u, dan ff naar de MAC-winkel hier in Amsterdam, daar zit ik nu lekker dichtbij namelijk... als het goed is ben ik dan rond 20.00 / 20.30 thuis..
is een maandelijkse borrel, iedere eerste vrijdag vd maand gewoon een 'oh wat zijn we leuk en wat zijn we aan het netwerken' borrel Maar gratis drank en hapjes, dus vind het wel prima
xingridx schreef:gewoon een 'oh wat zijn we leuk en wat zijn we aan het netwerken' borrel Maar gratis drank en hapjes, dus vind het wel prima Ik moet trouwens tot 17.00u en ben blij als het zo laat is...ben echt toe aan weekend!
*is al de hele middag vrij *M'n nagels zagen er niet meer uit, dus zit nou de gel er af te vijlen en ga zo weer een nieuwe gellaag er op doen, wel mooi, maar zóveel werk
zit ik hier nu als enige tot 5 uur?uhh ik heb 'normale' nagels van mezelf.ga wel altijd naar de pedicure...hihihi