[HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 11:28

Zie net 2 foto's van woensdag :')
De rest krijg ik nog :=
Aardig gek dit :') :))
Afbeelding
Vriendin en ik waren sinds koninginnedag "Man en vrouw" :') _O-
Zij had dat strikje op haar hoofd en een oranje rokje aan enzo, was echt net mini mouse :') _O-
Afbeelding
Edit:
Dees is wel leuk vind ik :)
Afbeelding

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:11

17mei heb ik een communiefeest van mijn neefje, nu krijg ik een budged van 150 euro om een nieuwe outfit te gaan
kopen in de "moggy's", een winkel met feestkledij en jurken en gewon leuke dingen. Word een super dag :D
Het feestje was leuk gisteren, toon wel eens foto's als ik ze doorkrijg. Met 6 naast elkaar hebben we in een tentje voor 3 geslapen :+ , ik raad iedereen dit af }:0
vandaag word ook niet zo'n goede dag dus post ik hem even niet, ben begonnen met 2 chocoladekoeken :D

@katia: ik heb nu een rijbroek 42, maar ik heb maar 38. Nog steeds goed, zit beetje los rond de billen maar buikomtrek
is goed. Altijd moeilijk rijbroeken kopen!

@madeira: Beterschap meid!

@wendy: Leuke week gehad dus!Leuke foto's.

Wendy15

Re: [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:17

Wat leuk Lana!!

Hee hoe staat het eigenlijk met de plannen voor het babybezoek aan sok? :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:18

Ooh leuk ben benieuwd wat voor kleedje je gaat kopen :j

Rijbroeken is al 5 jaar geleden sinds ik die gekocht heb :P misschien gelukkig maar :P

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:20

Ja katia, ik zie nog. Tis een redelijk bedrag dus kan ik wel iets mee! schoenen niet inbegrepen, maar ik zal wel iets aandoen die ik staan heb.

Trouwens wie maakt het nieuwe topic

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:24

Wie is Martin Gaus? :o Klinkt niet zo best Paulien, hoop dat je er snel vanaf geraakt!
BA, zeer verdrietig, arme ouders. Veel sterkte maandag, ook jij zal het nodig hebben!

Katia, lijkt een heerlijk recept :D Ga het eens uitproberen deze week :D
Lana en wendy, klinkt goed!

Ik ga even een schema opstellen, wil op voorhand studeren zodat ik niet in de examens in de problemen kom. Het is mijn laatste jaar en wil ht dus goed doen. Alleen twijfel ik:
Zou ik enkele uren aan een vak bezig zijn of elk uur een ander vak? En per uur opschrijven of van dag tot dag zien wat ik ga doen?(maar dan is het geen schema meer :o )

Mijn dagje:
l: 2wb met boursin light, 2wb met effi kaas :P
t: fruitsla
a: Varkensduivelsgebraad met witloof en kroketjes, stukje taart
t: aardbeitjes

Willen jullie even schieten? Kom ik toe met mijn calorieën?
Weet dat het stukje taart niet lekker is, maar ah, is met fruit :o

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:26

wel foto's maken dan he lana?

leuke pics wendy, de laatste is het leukste ja.

katia, zou heel graag als pedagogisch werker in een ziekenhuis willen werken, maar kan me denk ik nu nog niet wapenen tegen de pijn en het verdriet wat je daar ziet...

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:27

lief van je monica. dank je wel. we gaan hier woensdag weer aan het werk; met dodenherdenking en bevrijdingsdag zijn alle scholen namelijk dicht.

mijn dag vandaag:
o: 2 wb 30+ kaas
t: handje aardbeien
l: 2 wb 30+ kaas
t: aardbeien, peer
a: ?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:30

Angelique, jeetje wat een schrik meid :(:) gecondoleerd :(:) ;(

Armaris, Martin Gaus is een soort tja.. ze hebben daar ook geleidehonden (Diezel komt daar vandaan) en ze hebben ook honden en katten van de straat die ze opvangen, en honden/katten met gedragsproblemen. Ik help daar regelmatig maar vandaag maar afgebeld. ;(

Wendy, leuk weekendje gehad dus :) mooie foto's!

Eh mijn dag..:
O: Beschuitje met pindakaas

Tja verder nog niets... moet ook is gaan drinken..

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:41

Zo, ik meld me ook weer!

Ik zag dat een aantal dames lekker had geshopt! Heerlijk hoor. :D

Katia: Balen van je date! Kan me voorstellen dat je je een beetje gepasseerd voelde als iemand pas zo laat afzegt. Ik heb ook een suis in m'n oor, dat heet tinnitus. Doe je helaas niks aan, maar je kan wel voorkomen dat het erger wordt. :j

Siz: Lekker verwend :D

Noor: Ik bem blond van mezelf, maar in de winter wordt het zo'n net-niet kleurtje, dus dan kleur ik toch blond bij. 's Zomers heb ik dat niet nodig, dan wordt het gewoon lekker blond, maar ook dan ga ik toch naar de kapper. :j

Wendy: Wow! Jij hebt mooi haar van jezelf zeg! :oo Vind dat roze ook wel wat hebben hoor. Ik heb nu ook wat zachtroze in m'n haar, maar niet zoals dat. ;) Mooie kleren heb je gekocht, staat je goed.
Je moet Jaap niet zoveel op je zenuwen laten werken, laat die dropl*l lekker. ;)

Ingrid: Gaat 't goed met je scriptie?

Angelique: Mijn god, je bent er maar druk mee, met dat huis! Heb je wel eer van je werk als het straks af is. :j Bij m'n vriend komen ze morgen de keuken installeren, dus ik weet een beetje hoe je je voelt. We willen wel foto's he! Dan kunnen we wat veren in je ... steken :P
Gaat het wel wat beter met slapen nu? Wat betreft geitenkaas: Is idd beter dan 'gewone' kaas, omdat het veel lichter verteerbaar is.

Belsje: Wat voor paard is je nieuwe bijrijdpaardje?

Armaris: Wow, heftige sh.t met je vriendje! Kan me voorstellen dat je dat erg moeilijk vind soms.

Ingrid/Siz: Ik bem de master van het inpakken :j Systeem van Siz werkt idd goed. Zelf werk ik iets anders, want ik denk meer in gelegenheden en combineren. Toiletspullen vergeet ik nooit. Het enigste wat ik heel vaak vergeet is m'n tandeborstel. :+

Katja: hoe gaat nu? Voelt het goed, weer lekker paardrijden? :D 4000kcal is een hoop, maar als je heel druk bent kan dat prima. Brandweermannen die hele dagen grote bosbranden aan het blussen zijn (in US bijvoorbeeld) verbranden soms meer dan 10000 kcal per dag.
Speaking of which.. Wanneer zou je ook weer richting US gaan?

Paulien: je foto's zien er fijn uit hoor! Vind Madeira lekker ontspannen ogen. :j

Wendy: Wat een leuke foto's!

Zo, 45 pagina's bijgelezen! :oo

Het leven als moeder :p bevalt me heel goed! Evel Knievel is fantastisch. Eigenlijk vind ik hem zo goed gelukt dat ik het volgend jaar nog wel een keertje wel proberen. :D
Vind Azteca VDL wel een interessante jonge hengst.

Ik heb van de week een rijbroek de deur uitgedaan. Was eigenlijk nog harstikke nieuw, maar nu alweer te groot. Had altijd moeite met het vinden van rijbroeken, maar heb nu 2 van een nieuw model van Pikeur, en die zitten perfect! En kon me uiteraard niet bedwingen in de ruitershop, dus heb een nieuw dekje van RG besteld. :9 Heb het laatste jaar een hoop dingen vernieuwd, dus kon nog wel een extra gebruiken.

Moet me trouwens even van het hart dat ik een hoop slechte/magere dagen voorbij zie komen! Zo zijn we niet getrouwd he dames? :n
Ik zie dat ik weer met harde hand zal moeten optreden. :D

Kan tot dinsdag zelf nog geen dagen posten, want zit bij vriendje, dus geen planning te maken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:44

Zalig bijgelezen :+:

Spijtig dat die met het kindje wazig is. Prachtige evil!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:17

benangelique schreef:
normaal zit esprit of edc ook wel goed hoor, maar nu dus niet. rare pasvorm iig.
wit linnen is ook mijn favoriet, al heb ik ook een mooie bruine met een krijtstreepje gezien katia.

katja, misschien moeten we het eea ruilen qua lichaamsbouw; bij mij zitten de broeken vaak op mijn bovenbenen strak en kan ik er qua middel nog 2x in :(

ik ga zo lekker brood met aardbeitjes eten. mjam!

Daar heb ik ook altijd last van BA, zo irritant!!
Wel jammer dat je niet geslaagd bent!

En gecondoleerd met de leerling :(:) Dat zijn altijd nare dingen om te horen..

Paulien; Lekker verwent hoor ;D ! heb je verdiend
Buikgriep heerst heel erg.. Helaas heb ik dat zelf ook ondervonden :+

wendy; fijn dat je het zo leuk hebt gehad joh :D !
leuke foto's ook!

lana heeft het ook leuk gehad zo te lezen :D
Met zn 7en in een bmw is ook niet aan te raden _O-

armaris; ik denk dat het een beetje uitproberen is, ik merkte zelf dat een schema maken geen zin heeft (Voor mij dan) Ik keek van dag tot dag wat ik ging leren, als ik de ene dag nog niet klaar was ging ik daar de volgende dag mee verder..
Probeerde wel altijd 2 dingen op 1 dag te doen zodat ik een beetje afwisseling had..
en dan aan het eind nog een beetje mn samenvatting die ik had gemaakt doorlezen..

Sok; zo, jij hebt ook even bijgelezen zeg :oo !
Daardoor ben ik ook weer een beetje op de hoogte _O-
Je hebt echt een lekker ding joh! :+: En die foto met dat kleine meisje, super lief!!

Nou, met mij gaat het weer wat beter.. Mn darmen houden zich na het ontbijt weer rustig gelukkig.. Ik heb gister patat met kleine snacks gegeten, nou dat werd me meteen afgestraft :\ Het kwam er 's avonds meteen weer uit allemaal en heb de hele avond met krampen in mn buik rond gelopen..

Maar even netjes lichtverteerbare dingen eten.. Misschien niet al te gezond (Wit brood bv) maar is even beter voor mn buik..
Mijn afgelopen 3 dagen zijn dan ook niet om van naar huis te spreken.. Maar als ik me weer beter voel ga ik meer opletten :j

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:19

Wit brood is juist niet goed voor je darmen :)

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:25

Een schema werkt bij mij ook niet := Maar aangezien men er altijd op hamert dat het zou helpen, probeer ik het toch steeds :=

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:27

Eva, wat heb je toch een pracht veulen!! :)
En bedankt dat je Madeir ontspannen vind lopen, ontspanning en plezier vind ik toch wel het belangrijkste!

Witbrood werd mij ook afgeraden. Best lastig, want wit brood krijg ik beter door mijn bandje dan bruin brood (?)

Owja meiden. Ik heb nog wat leuks bedacht :D ik ga als ik op gewicht ben voor een dressuurzadel denk ik (ik heb nu een VHZ zadel) maar wil wel een keer op een dressuurzadel zitten voordat ik die koop uiteraard. Maar ik heb nu zadel van 19'' en ik hoop dat ik uiteindelijk wel een 17,5 of 18'' aankan (dus als ik op gewicht ben, ben nu pas op de helft). Leuk idee he :D In elkgeval heel motiveerd!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:39

Inderdaad, je kan er lekker voor werken lijkt me een goed idee!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:39

leuke, foto's wen

eva, Snap wel dat je het blond mooier vind dan net niet, Een paar van mijn vriendinnen zijn ook blond en die vinden hun haar in de winter ook altijd niks.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:03

eva, natuurlijk krijgen jullie foto's als het af is. duurt nog wel een half jaar, dus jullie moeten even geduld hebben.
de keuken wordt in de 2e week van oktober geinstalleerd :+

je eviltje is een lekker ding. mams doet het ook erg goed zo te zien, dus kan me voorstellen dat je er nog wel een frummel bij wilt hebben.

enne, shoppen kan jij wel he? :D

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:16

:( :( :( Moet nodig aan het werk maar de motivatie is ver te zoeken. AL de hele vakantie al waardoor vandaag de hele stapel op mijn dakje komt. En daar komt ook nog is bij dat ik mijn kamer nodig een schoonmaakbeurt moet geven.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:17

benangelique schreef:
enne, shoppen kan jij wel he? :D

:n

:D

Paulien, doe je wel boter op je brood?

Wit brood doet idd niks voor je, en bruin brood is gewoon wit brood met een kleurtje. Meergranen of (beter zelfs) volkorenbrood is wat je moet hebben. :j

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 14:20

Ik noem meergranen en volkoren allemaal bruin brood. Goeie vraag ik moet ook boter op mijn boterham doen of tussen mijn spaghetti. Omdat mensen met een gewichtsoperatie dat nodig hebben.

Shoppen :+:
Was gisteren nog in de poepchique winkel met dries van noten en armani collectione en dior rond me. Net een museum en daar sta je met tien euro :')
Gelukkig was de reparatie gratis :P

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 16:02

Maar bruin brood vind mn buik helemaal niet leuk nu :P ..
Normaal eet ik altijd volkoren :j

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 16:25

stoute buik, dan moet je gewoon eten wat je kan wit brood dus.

Afbeelding

Mijn zijde sjaaltje nu moet ik het vanbinnen nog allemaal laten :o bekralen en hopen dat het niet tegen mijn gezicht zwaait

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 16:59

Wat is je gezicht kunstig weggekrast Katia. :P Ik heb weer een paar louboutins op het oog.. Je shaaltje is mooi!

Boter op je brood moet je zeker doen! En ook genoeg drinken. :j Dan verteert het allemaal wat makkelijker.

Ik ben verliefd op Evel. :j

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 17:24

boter op brood bah vind dat het vieste wat er is.

wat voorn soort eva en je ontkomt er niet aan om verliefd op hem te zijn.