benangelique schreef:normaal zit esprit of edc ook wel goed hoor, maar nu dus niet. rare pasvorm iig.
wit linnen is ook mijn favoriet, al heb ik ook een mooie bruine met een krijtstreepje gezien katia.
katja, misschien moeten we het eea ruilen qua lichaamsbouw; bij mij zitten de broeken vaak op mijn bovenbenen strak en kan ik er qua middel nog 2x in :(
ik ga zo lekker brood met aardbeitjes eten. mjam!
Daar heb ik ook altijd last van BA, zo irritant!!
Wel jammer dat je niet geslaagd bent!
En gecondoleerd met de leerling
Dat zijn altijd nare dingen om te horen..
Paulien; Lekker verwent hoor ;D ! heb je verdiend
Buikgriep heerst heel erg.. Helaas heb ik dat zelf ook ondervonden 
wendy; fijn dat je het zo leuk hebt gehad joh
!
leuke foto's ook!
lana heeft het ook leuk gehad zo te lezen 
Met zn 7en in een bmw is ook niet aan te raden 
armaris; ik denk dat het een beetje uitproberen is, ik merkte zelf dat een schema maken geen zin heeft (Voor mij dan) Ik keek van dag tot dag wat ik ging leren, als ik de ene dag nog niet klaar was ging ik daar de volgende dag mee verder..
Probeerde wel altijd 2 dingen op 1 dag te doen zodat ik een beetje afwisseling had..
en dan aan het eind nog een beetje mn samenvatting die ik had gemaakt doorlezen..
Sok; zo, jij hebt ook even bijgelezen zeg
!
Daardoor ben ik ook weer een beetje op de hoogte 
Je hebt echt een lekker ding joh!
En die foto met dat kleine meisje, super lief!!
Nou, met mij gaat het weer wat beter.. Mn darmen houden zich na het ontbijt weer rustig gelukkig.. Ik heb gister patat met kleine snacks gegeten, nou dat werd me meteen afgestraft
Het kwam er 's avonds meteen weer uit allemaal en heb de hele avond met krampen in mn buik rond gelopen..
Maar even netjes lichtverteerbare dingen eten.. Misschien niet al te gezond (Wit brood bv) maar is even beter voor mn buik..
Mijn afgelopen 3 dagen zijn dan ook niet om van naar huis te spreken.. Maar als ik me weer beter voel ga ik meer opletten