De rest krijg ik nog

Aardig gek dit

Vriendin en ik waren sinds koninginnedag "Man en vrouw"

Zij had dat strikje op haar hoofd en een oranje rokje aan enzo, was echt net mini mouse

Edit:
Dees is wel leuk vind ik

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
, ik raad iedereen dit af
misschien gelukkig maar
Klinkt niet zo best Paulien, hoop dat je er snel vanaf geraakt!
Ga het eens uitproberen deze week
)
gecondoleerd

mooie foto's! 

Vind dat roze ook wel wat hebben hoor. Ik heb nu ook wat zachtroze in m'n haar, maar niet zoals dat.
Mooie kleren heb je gekocht, staat je goed.
Bij m'n vriend komen ze morgen de keuken installeren, dus ik weet een beetje hoe je je voelt. We willen wel foto's he! Dan kunnen we wat veren in je ... steken 
Systeem van Siz werkt idd goed. Zelf werk ik iets anders, want ik denk meer in gelegenheden en combineren. Toiletspullen vergeet ik nooit. Het enigste wat ik heel vaak vergeet is m'n tandeborstel. 
4000kcal is een hoop, maar als je heel druk bent kan dat prima. Brandweermannen die hele dagen grote bosbranden aan het blussen zijn (in US bijvoorbeeld) verbranden soms meer dan 10000 kcal per dag. 
Heb het laatste jaar een hoop dingen vernieuwd, dus kon nog wel een extra gebruiken.

benangelique schreef:normaal zit esprit of edc ook wel goed hoor, maar nu dus niet. rare pasvorm iig.
wit linnen is ook mijn favoriet, al heb ik ook een mooie bruine met een krijtstreepje gezien katia.
katja, misschien moeten we het eea ruilen qua lichaamsbouw; bij mij zitten de broeken vaak op mijn bovenbenen strak en kan ik er qua middel nog 2x in :(
ik ga zo lekker brood met aardbeitjes eten. mjam!
Dat zijn altijd nare dingen om te horen..
!

!
En die foto met dat kleine meisje, super lief!!
Het kwam er 's avonds meteen weer uit allemaal en heb de hele avond met krampen in mn buik rond gelopen..
Maar aangezien men er altijd op hamert dat het zou helpen, probeer ik het toch steeds
ik ga als ik op gewicht ben voor een dressuurzadel denk ik (ik heb nu een VHZ zadel) maar wil wel een keer op een dressuurzadel zitten voordat ik die koop uiteraard. Maar ik heb nu zadel van 19'' en ik hoop dat ik uiteindelijk wel een 17,5 of 18'' aankan (dus als ik op gewicht ben, ben nu pas op de helft). Leuk idee he
In elkgeval heel motiveerd! 
..
Ik heb weer een paar louboutins op het oog.. Je shaaltje is mooi!
Dan verteert het allemaal wat makkelijker.