heb dus nog even.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
heb dus nog even.

+ 2 mandarijnen
Blinnii schreef:Vandaag:
O: grote kom Special K met Griekse yoghurt, 5 stukjes rempejek * glas multivruchten light sap en thee
L: vb jonge kaas, bagel in 2 helften, ene met paturain andere met pindakaas * glas multivruchten light sap
t: toostjes, 1 met paturain, 2 droog en 1 met een smeerkaasje, plakje Kips leverworst * glas witte wijn
D: erwtensoep met roggebrood * water
De rest van de dag weet ik nog niet, maar ik zorg wel dat ik voldoende vezels ed binnen ga krijgen.
Wanneer ging je ook alweer op wintersport?
Denk wel een liter zoete witte wijn en nog een dropshot. Lag 5u in mn bed. Nog een date geregeld met een vriend van de vriend van een vriendin met wie ik in de stad was.
We waren wel half 10 uit bed en 10.15 op stal
Helaas was de bak bevroren dus mn knol met die van een stalgenoot even losgegooit in de binnen longeerbak, dus heeft ie even lekker kunnen rollen en uitleven daar samen
Ik hoop dat hij uiteindelijk ook nog een beetje gaat spelen met die haflinger, dat was mijn bedoeling eigenlijk. 

gisteren chocoladeworkshop gehad, bittergarnituur gehad en tapas gegeten
haha, was wel heel leuk!
Wil het er wel af houden natuurlijk 

maar ben zelf ook ernstig aan het twijfelen eigenlijk, vind sommige dingen gewoon niet normaal eigenlijk wat hij gedaan heeft.

heb er zooooon zin in! ben nu 4 jaar niet geweest, dus werd echt wel weer tijd ook. xingridx schreef:Paulien, wat supergoed!! gefeliciteerd meis!
Wat een gek weer is het dan vandaag, hier was het weer heerlijk weer
zo, over mijn dag gaan we het maar niet hebben, er ligt nu even een frikandel onder het tosti-ijzer/grillapparaat, heb nogal behoefte aan wat hartigs, zo is het allicht beter als uit de frituur