Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EskeGirl schreef:Ik moest vanwege medicijncontrole op de weegschaal, stond daar ineens 80 kilo, nou was de weegschaal niet helemaal goed, kwam niet helemaal op nul, en ik had kleren aan.
Thuis kom ik meestal rond de 76 kilo uit, maar ben dan ook 1.81m lang.
Vandaag:
O: Twee ovenbroodjes en een eitje
T: Ontbijtkoek
L: Broodje en een boterham
B: 2 pony's + ezel geborsteld, 20-30 minuutjes met de honden gelopen, 10 minuten gefietst.
mandy358 schreef:Bedankt voor jullie lieve goede woordjes! Jullie hebben ook helemaal gelijk! Ik vind het alleen zo moeilijk los te laten omdat ik op vakantie zo anders eet dan thuis en geen controle heb met bijvoorbeeld een weegschaal of kan gaan sporten (ondamks dat we wel heel veel lopen). En wat Chantal zegt herken ik heel goed, mijn gezin heeft niet echt een gezond leefpatroon en de aanleg om snel dik te worden. Me moeder is afgelopen jaar wel 30 kilo afgevallen wat ik natuurlijk heel knap.vind maar niet gezond in mijn ogen (met maaltijdvervangers). Maar ik ben nog 1 week in Amerika en ga prpberen het nog wat meer los te laten. Bedankt meiden!!![]()
leuk die receptjes!
En lekkere en goede lijstjes!
Aankomende dagen heb ik even geen wifi in het hotel, geniet allemaal van jullie vakantie
LisErm94 schreef:Vandaag:
O: 1 appel, bak magere yoghurt met 3 eetl krokante muesli rozijnen (niet thuis)
L: 45 gram rode bessen, 100 gram kersen, 75 gram havermout, 150 ml ongezoete sojamelk, 5 gram lijnzaad, 7.5 gram zemelen