Ik eet vooral veel groente, zuivel, kaas, noten en mager vlees. En wel elke dag 1x fruit, maar dus weinig brood, aardappels, rijst etc. Hooguit 1x per dag. Dus het is of ontbijten met brood en dan 's avonds geen koolhydraten meer, of andersom. Lunchen doe ik meestal met een halve liter biogarde, maar voor vandaag heb ik een salade bij me.
Ik heb 2 weken helemaal geen koolhydraten gehad. Nou ja, 10 dagen want langer hield ik het niet vol. Ik miste vooral het fruit heel erg. Ben het nu weer aan het opbouwen sinds een week. Er was 3 kilo af, maar heb de laatste dagen erg zout gegeten en natuurlijk die chocola enzo, dus durfde vandaag niet op de weegschaal.
Pff, af en toe lopen Niels zn schema en dat van mij zó niet synchroon en dan is het zo lastig om toch een compromis te vinden, want zouden ook samen even langs Ruby gaan morgen, maar hij wil sochtends gaan en ik kan gewoon niet smorgens al in Mharnis staan
Balen ingrid, heb je in de ochtend nog afspraken staan?
Wij hebben morgen quality time dagje in gepland anders zien we elkaar idd ook weinig haha. Zelfs nu we samenwonen Eerst lekker samen ontbijten en dan richting Utrecht om naar een paar banken te kijken bij Designsales. Ben benieuwd! Die zijn wel op voorraad, maar die bezorgen alleen niet thuis. Dus daar zouden we dan nog wel even iets op moeten verzinnen. Wil zo graag gewoon banken in de woonkamer hebben en ben echt klaar met die IKEA.
Nou ja, vanavond dat etentje en dat wordt láát, dan slaap ik bij collega'tje omdat ik anders alleen snachts door het Kralingse bos moet. Maar ja, ben ook gewoon 2 uur onderweg naar Middelharnis, dus kan daar niet om 11 uur zijn
Ik ga vanavond naar de bios - film van 22.00 uur...wordt ook een latertje. We gaan naar Komt een vrouw bij de dokter. Morgen moet hubbie heel de dag werken en ga ik lekker heel de dag "kalm aan doen".
Sizzy: Woon je sinds kort samen?
Ingrid: Ik ging ook niet alleen door het kralingse bos snachts! Hopelijk morgen toch naar Ruby!
Niels doet niet aan gulden middenwegen hij heeft in zn hoofd gezet dat ie smiddags wil schilderen, dus ik kan smorgens vroeg naar Middelharnis komen en smiddags weer naar huis *kaching* of niet naar Ruby Maar dan wel bij mij willen eten savonds Echt he af ent oe
Zei al: ik kan wel dan naar Middelharnis komen, dan gaan we naar Ruby en ga jij daarna schilderen, dan wacht ik wel bij jullie (neem wel boek mee oid) en dan gaan we daarna samen naar Rotterdam...maar dat kon ook niet, en dat vind ik dan wel weer vreemd
Ja maar dat kan ik ook niet altijd doen Dit weekend maar even op zoek naar een fiets om daar neer te zetten, zodat dit niet meer voor kan komen
Hebben nu waarschijnlijk een compromis...ga vanavond niet bij collega logeren, maar ga gewoon naar huis, morgenochtend naar Middelharnis en naar Ruby en rest vd dag kijken we wel hoe of wat, waars. mee naar zijn afspraak en even helpen schilderen... Af en toe is het zooo jammer dat we allebei zo stug zijn