@Armaris, Ukje (Noor) heeft haar galstenen laten weghalen.
Nou Madeira is gewassen
heeft vlechten in haar manen & staart, morgen ga ik gewoon met losse manen & staart rijden maar dan heeft ze morgen mooie krullen/slagen in haar haar
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

heeft vlechten in haar manen & staart, morgen ga ik gewoon met losse manen & staart rijden maar dan heeft ze morgen mooie krullen/slagen in haar haar

nja, die ene is natuurlijk zn camper, die is niet heel praktisch in dagelijks gebruik, en de tweede staat te koop, dus die gaat wel weg op den duur.
ik heb ook een zwarte, had een roze jas erop hihi dus vond dat ook mooier 
het water wordt zo snel koud. Ik heb morgen alle vertrouwen in Madeira! Ze is zo mega lief

ben benieuwd!

Blinnii schreef:Oke, maakt mij ook niet uit hoor maar dat is voor haar prettiger.
Hahaha Felicita vond het ook altijd heerlijk als we tutteluurtje hadden, ging ze helemaal met dr oogjes dicht staan.
zie vorige bericht.

) met exotische vruchten
) * thee

Lees nog wel mee, maar heb even een dipje
Naja, wat betreft eten dan.. Sporten enzo gaat goed, gister ook eindelijk weer eens lekker een rondje met de poown geweest. Alleen heb het weer erg moeilijk om de lekkere dingen te laten staan
Heb hele nette dagen, en dan in de avond gaat het weer mis
Stukje chocola, handje chips, het tikt allemaal lekker aan.
)
Wil er ook gewoon ff niet teveel bij stilstaan
Ik ga lekker door met sporten en doe mn best verder gezond te eten en de lekkere dingen te weerstaan
Ik heb gewoon zo'n knuffelpaard!