[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pivanti

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 23:14

Ja is vlakbij haha Ik doe hippische bedrijfkunde afstudeerrichting financieel aan de CAH. Maar zit in het laatste jaar. Moet alleen nog 4 examens, wat verslagen en mn scriptie... dus ja ook niet echt mogelijk om nu als nog te stoppen... maar vind het echt helemaal niets aan.. Scheve mond

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 07:07

weegdag!

vorige week: 65.9
vanmorgen: 65.4

Vanavond ook weer naar de dietiste.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 08:26

@Pivanti: Verdrietig oww... Dat is lastig! Je bent er bijna maar de opleiding bevalt je niet... Ik zou hem ook eerst maar afmaken, en daarna misschien een leukere opleiding zoeken? Je moet natuurlijk later niet iets gaan doen (als werk) wat je totaal niet bevalt!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 08:39

hm pivanti, lastig parket. toch even doorzetten maar. stoppen is inderdaad geen optie.

weegdag: 71.1 kg, gelijk aan vorige week.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 08:53

Ik zit hier met een probleem kunnen jullie mij helpen. Het zit zo ik heb nu al 3 reacties gehad een paardje van rond de 1,60 is een tinker en loopt het liefst in het bos je kan er ook mee in de bak rijden maar dan is ze wat slomer. Paard 2 is een kwpner van 9 jaar oud en is ongeveer 1,65 hoog maar gaat je in het begin wel uitproberen. En het derde paardje is een pony van 1,43 maar is nog vrij jong dus groeit ook nog en moet nog aardig doorgereden worden. Die pony is wel wat ik zoek alleen ik denk dat het beestje te jong voor mij is. Sorry voor de onduidelijke uitleg ik weet me nederlands is niet erg goed. Maar ik weet het gewoon even niet.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 08:58

Ukje ik zou voor de tinker gaan, maar ik ben gek op buitenrijden.
Het is heel persoonlijk, wat vind jíj het leukst?

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 09:15

Ik hou ze inprincipe nog even alledrie aan ga eerst kijken of die pony uberhaupt wat is. Denk dat ze zoiezo wel afvalt ze is waarschijnlijk gewoon te jong voor mij. Maar ik hou de andere twee nog wel gewoon even aan. Maar misschien dacht ik kunnen jullie me een beetje helpen.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 09:37

@Ukje: ik zou denk ik alle drie is langsgaan en is vragen of een proefritje te mogen maken. Dan voel je het beste aan wat bij je past enzo. Ik zou voor de tinker gaan, aangezien de andere je uitprobeert en de andere te jong nog voor je is.. Maar toch zou ik bij alle drie is een kijkje nemen.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 10:08

Kan niet meer editen maar ik zie dat ik iets dubbel heb lopen zeggen nouja.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 10:38

Flevogirl, nee doe nu ook ander werk he. Werk nu als pgb-hulp. Maar ga later echt niet wat doen met mn opleiding. Wil echt niet heel de dag achter een bureautje zitten... en het financiele dat ligt me totaal niet haha Maar wil misschien nog wel een andere opleiding gaan doen hierna.

BA, nee stoppen doe ik dus ook maar niet... Jammer genoeg heb ik me niet in de eerste al bedacht om te stoppen...

Ukje, Gewoon bij alle drie gaan kijken. Dan kun je kiezen welke t meest bevalt. Weet niet wat jij leuk vinden? Juist dressuurmatig rijden, of springen of buitenrijden? En of je meer van een braaf paardje houd, of dat hij wel een keer vervelend mag doen (uitproberen). Dat weet jezelf het beste.

Weegdag:

Vorige week: 76,4
Nu: 76,9
Beetje teveel gesnoept deze week...
Dus deze week ga ik er weer hard tegen aan! Wil naar de 75,9 toe deze week Knipoog

Mijn planning:

O: yoghurt, met muesli, 3 eetlepels tarwezemelen (voor de voedingsvezels)
T: appel
L: 3 vk boterhammen pate/theeworst ofzo
T: volkoren sultana (3 koekjes)
D: koolvis, brocolli, paprika, aubergine, tomaat door elkaar met zilvervliesrijst.
T: yoghurt (moet op vandaag Knipoog )

Wel een aardige planning toch?

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 10:40

Weten jullie of, als ik wel zou stoppen met de opleiding, of je dat certificaten of iets dergelijks kan krijgen van de vakken enz die ik wel gehaald heb allemaal?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 10:42

@Pivanti: dat zou ik niet weten, dat kun je beter even na vragen bij je school. Mij lijkt het trouwens ook maar niets: hele dag achter een bureautje. Jak. Zo me dood vervelen. Ik ga ook opleiding doen als pedagogisch werker. Lachen

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 11:07

Pivanti: Zie je het echt niet meer zitten om de opleiding af te maken? Mij lijkt het beter dat je gewoon toch nog even doorzet, die paar examens en verslagen afmaakt en daarna kijkt wat je graag wilt gaan doen. Ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk is als je er helemaal niks aan vindt, maar dan heb je toch dat diploma, wie weet ben je er later nog iets mee. En een diploma is sowieso altijd mooi meegenomen en staat goed op je cv. Ik ben nu ook bezig aan m'n laatste examens van m'n bachelor, vind ik er ook niks aan, maar ik zet nog maar even door omdat ik daarna kan gaan doen wat ik graag wil.

Wb die certificaten: kan je best bij je school navragen denk ik. Volgens mij kan je bij een eventuele volgende opleiding wel vrijstellingen krijgen als de vakken een beetje lijken op degene die je nu al gehad hebt.

putzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 11:11

Pivanti schreef:
Weten jullie of, als ik wel zou stoppen met de opleiding, of je dat certificaten of iets dergelijks kan krijgen van de vakken enz die ik wel gehaald heb allemaal?

bij mijn opleiding kan dat wel, certificaten krijgen dan. maar denk dat je dat zou moeten navragen bij een studieloopbaanbegeleider oid

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:47

certificaten kan vaak wel, maar wil je dat? praat eens met je studieloopbaanbegeleider zoals putzy al aangeeft.
breng in kaart hoeveel je nog precies moet doen en hoeveel uren hier in gaan zitten, dan kan je een goede beslissing maken.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:58

dank je voor jullie reacties

Scriptie is 300 uur... en dan nog leren voor examens (4 stuks) en wat verslagen nog. Een fysiotherapeut die langskwam om een fiets te testen voor pgbkind heb ik laatst even mee staan praten. En die doet nu aangepaste spullen/fietsen e.d. dat heeft hij toen bij zijn opleiding als fysio als scriptie overgeschreven... (dus een wat andere richting dan je opleiding). Hij zei dat ik misschien ook wel gewoon kon proberen om mn scriptie alvast over iets te schrijven wat ik liever doe/opleiding die ik hierna zou willen oid...
Als zo iets zou kunnen, ik zo iets zou kunnen verzinnen dater ook beetje bedrijfskundig in terug komt, zou dat wel al wat leuker zijn...

putzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 13:51

oe, vandaag weer een slechte dag :S
heb vanmorgen van mn stagebegeleidster een doos celebrations gekregen, heb gelukkig de meesten al uit kunnen delen aan collega's maar hij staat nu nog steeds verleidelijk op mn bureau...

ben ik blijdat ik extra fruit mee heb tegen de verleiding

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 14:40

@flevo: succes met je eigen paard, ik ben hier gestart aan 73 kg en weeg er nu nog 58 Knipoog en ik raak maar
niet weg Haha! , ik probeer op mijn gewicht te blijven maar voornamelijk gezond.
@pivanti: dank je!
@ ukje: ik zou gaan voor de tinker of de kwpner. heb je foto's gezien? mss kan je eerst gaan kennis maken
met de paarden? dan zieje mss met wie het het beste klikt?

mijn mondeling ging goed! Haha! alleen pozitieve commentaar enzo. heb zo'n zin in iets lekkers Tong uitsteken
ik ga denk ik een boterham met kaas smelten EN VOOR DE VERANDERING nog meer leren Lachen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:51

Goedemiddag allemaal Lachen

Fijn dat je mondeling goed ging lana!

Uk: ik persoonlijk zou voor die kwpn'er gaan, maar goed. Je moet jezelf afvragen wat jij het leukste vindt. Rij je liever buiten in de bossen of vind je het leuk om juist lekker te trainen in de rijbak? Lachen

Leuke foto's Lana, hoe lang ben jij als ik vragen mag?

Vanmorgen al vroeg begonnen, meegeweest naar een interview voor m'n werk. Nu aan het studeren op de VU, moet hier in A'dam blijven tot vanavond. Vanavond worden we namelijk als nieuwe commissie voorgesteld aan het bestuur in de ALV. Eerst even gezellig eten met commissie hier (in de gezellige menza Tong uitsteken ). Hopelijk wel een beetje op tijd klaar, want moet nog helemaal naar Delft terug.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:04

hey meiden!!
klinkt als ee drukke dag siz Lachen ik ga vandaag werken, na het werk nog een paar afspraken en dan gwoon chillen thuis, ben dood moe!! als ik nog ergens energie vindt ga ik nog even trainen...

mijn planning:
o: magere yoghurt met fruitnfibre en paar druifjes
t: sultana
t2: appel
l: ? ga in de stad eten, wsl rijst met kip en kouseband oid
t: ?
a: broodje met kaas

Ik ben heel dik vandaag, bluh opgeblazen en ik moet niet eens ongesteld worden!

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:32

@sizzy: idd goed Haha! , 1,68 m hoezo? Lachen smakelijk vanavond!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:38

Vroeg ik me gewoon af ivm je gewicht Knipoog

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:40

LA: is je diner trouwens niet beetje weinig? Lachen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:40

Dank voor jullie reacties, Ik ga denk ik zoiezo bij alle drie kijken twee daarvan staan op de zelfde stal. Maar Ik denk dat het de keus tussen die pony en die kwpn wordt want tinkers heb ik niks mee maar wieweet.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:46

Fijn dat je mondeling goed ging Lana Lachen