Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik zag namelijk zojuist foto's van mezelf, waar ik niet alleen totaal brak en krom op de pony zit, maar ook nog eens aan alle kanten uit dat zadel flubber.
Een van mijn spijkerbroeken krijg ik ook met geen mogelijkheid meer aan... net als twee andere broeken (maar die paste ik dan ook alleen maar mooi toen ik 58 kg woog.)
Moet er ook bij zeggen dat het zadel voor mij te klein was, daardoor lijkt het ook erger dan het is.
duidelijk als altijd hahaah

Geen vetrollen. Vind het een beetje jammer dat ze dat idee heeft. ladyjoy schreef:Planning vandaag:
O: 50 gram muesli met Sojamelk
paardrijden
T: grote appel & Liga Evergreen Crunchy
L: 1 volk. boterhammen, 1x kipfilet. Banaan gemixt met 200 ml Sojamelk (pas om 16 uur!)
10 min lopen, scooter ophalen bij ex, terug rijden
A: verse AH Pizza, halve komkommer
T: 2 plakjes ontbijtkoek
ladyjoy schreef:Nou.. ik heb wel liever mijn Big American Pepperoni pizza hoor! Eén voordeel; deze verse bevat ruim 400 kcal minder
ik kan alleen soep eten vandaag....ik denk dat ik niet eens een stokbroodje erbij kan eten
ik heb al veel te lang stilgezeten!
)
)
met groenten en pasta
LittleAnn schreef:PLanning:
o: magere aardbeienkwark
t: twee kiwi's en kwark
l: twee boterhammen zonder korst met light jam, een milkshake uit de stad vanwege koelen
t: eierkoek en komkommer
a: slice pizza en misschien nog wat bouillon
maar ik heb niets te zeggen, ik kom beneden en moet eten wat op m'n bord ligt
en dat valt eigenlijk wel mee hoor
zo'n stinkerd is het niet 
Let it go awaaay!
ik ben mijn stukje komkommer nog aan het eten...
Net nog 2 sneetjes bruin brood met gebraden gehakt gegeten, heb echt zó'n honger, compleet met knorgevoel in m'n maag. Snap er niks van! Raar lichaam.