Ooh haha oke Ja in bussum ook op donderdag. Blij dat ik op donderdag geen tussenuren heb tegelijk met vriendinnen, ga ik ook nooit iets halen. Eerst ging er nog wel eens een vietnamese loempia in
Ja en die jongen die er achter staat doet altijd zo aardig Heel vrolijk hoi zeggen enzo en je een stroopwafel aan willen smeren En als je dan zegt.. nee ik ben op dieet, staat ie stom te kijken
Hardlopen schijnt inderdaad erg goed te zijn, ook omdat het je spieren langer maakt en je daardoor dunner lijkt. Tja, ik heb het ook geprobeerd, maar hardlopen is gewoon écht niets voor mij. Ik ga binnenkort wel beginnen met skeeleren (zodra ik skeelers heb ), dat vind ik leuk en is ook goed.
Ik mag best trots op mezelf zijn. Heb mijn planning van gisteren echt best goed volgehouden. (heb alleen nog een toetje gehad, namelijk magere yoghurt met een lepel honing)
Mijn moeder werd gisteren zowat kwaad toen ik geen roombotercroussants wou.... dus toch maar ja gezegd.. Bleken die dingen niet meer goed te zijn. dus zegt mijn moeder: nou, dan maar frituur?? dus ik: nee!! heb het ook echt niet gedaan!!! Heb alleen haast geen water gehad gisteren. Moest de hele dag door weg en dan ist nie handig als ik elk half uur naar de wc moet.
Planning van vandaag: o: 5 lepels brinta met magere melk, glas optimel. t: 2 kiwi's l: 2 granenboterhammen met slankiekaas t: fruit en opkikker d: ? (nog niet bekend)
En hierbij een stuk of 4 koppen thee en 2 liter water (met slimpie limonade).
O: 3 plakken koolhydraatarmer brood [lang leve de broodbakmachine !] T: Een appel L: Salade/knackers/soep T: Kwark / fruit A: Maaltijdsalade met een stuk brood oid