Liquid lunch, een portugese specialiteit (het wat was zwijn ingewikkeld in bladerdeeg met daarin geitenkaas, een soort appelcompote en balsamico siroop). Ik wist niet zo goed wat ik van de geraspte gefrituurde aardappel zonder seasoning moest vinden. Daarna nog een triple layer chocolate pie
haha steppegras, als kind vond ik dat fantastisch, een bord geraspte frietjes met daaronder een steak. Maar het is net alsof je chips aan het eten bent Vind het erg Vlaams, grappig dat ze het in Portugal ook hebben!
DideH
Geplaatst: 29-07-23 15:09
Aight schreef:
haha steppegras, als kind vond ik dat fantastisch, een bord geraspte frietjes met daaronder een steak. Maar het is net alsof je chips aan het eten bent Vind het erg Vlaams, grappig dat ze het in Portugal ook hebben!
Het was alleen zonder zout of peper of wat dan ook, dus erg smaakloos
Gisteravond: na een lange reisdag pizza afgehaald en in de tuin van de agriturismo opgegeten
Vanochtend was er een echt Italiaans ontbijt: taart, kaas, broodjes en yoghurt. Onze dochter was in de zevende hemel want het was precies alles waar ze dol op is
Zondags ontbijtje En daar sjieke ijskoffie met havermelk bij gebouwd, drink ‘m normaal altijd zwart haha En vandaag beetje off day dus maaltijdsoep met naanbrood en Gorgonzola als avondeten