Hoe maak je zelf tofu?
Ik heb wel een paar keer tempeh gemaakt, ook best makkelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amber15 schreef:Hoe maken jullie tofu lekker?
Wipher schreef:Hebben jullie tips voor bakgerechten (zoet en hartig) met olie? Mijn zusje woont in Tanzania, en daar is geen boter op de markt. Ook geen kokosvet/olie, alleen een soort mengsel van verachillende soorten olie. Ze zou graag eens een appeltaart of iets dergelijks bakken..
pien_2010 schreef:Morgen ga ik het courgette brood eten van Magretha. Ik heb het net uit de vriezer gehaald. Magretha eet jij het koud of warm je het in de over nog eventjes op? Ik eet daarbij kant en klaar gekochte groente schijfjes, restje groente van vandaag en ik moet morgen eventjes kijken of alles voldoende is voor een volledige warme maaltijd.
Magrathea schreef:pien_2010 schreef:Morgen ga ik het courgette brood eten van Magretha. Ik heb het net uit de vriezer gehaald. Magretha eet jij het koud of warm je het in de over nog eventjes op? Ik eet daarbij kant en klaar gekochte groente schijfjes, restje groente van vandaag en ik moet morgen eventjes kijken of alles voldoende is voor een volledige warme maaltijd.
Goed verhaal ik heb hem zelf nog niet gemaakt![]()
Het leek me alleen lekker dus ik deelde het hier maar even haha
poes schreef:
pien_2010 schreef:liespower94 schreef:Ik heb net een mushroom wellington gemaakt.
Dit was zoooooooooooooo lekker!
We hadden 8 plakjes bladerdeeg, 400 gram champignons en 1 courgette. Ik heb 1/3e gehad en mijn vriend heeft de rest opgegeten!
[ [url=m/LLG6vX.jpg]Afbeelding[/url] ]
receptje?
Grappig Magrathea
Aight schreef:Oeh receptje?
mar_fay schreef:Haha dat van die hoeveelheden qua eten klinkt bekend. Leuke tekst heb je er ook opgezet!