B: twee sneetjes volkorenbrood met zuivelspread bieslook light, 30+ kaas belegen, plakjes komkommer, 2 plakjes flinterdunne kipfilet, dun gesmeerde pittige kip salade, een mineola, een cappuccino en een kop thee
T: een volkoren ontbijtkoek reep
L: omelet van twee eieren met kruiden, twee sneetjes brood en een green smoothie van 25g babyspinazie, een halve kleine avocado, 200ml sinaasappelsap en 62,5g ananas
T: een perenijsje
A: hutspot van 250g wortel en ui, 250g aardappelen, een beetje roomboter en halfvolle melk en een tartaartje

), mijn stofwisseling is vast nauwelijks verrast door mijn gewoontes en jullie lijstjes zijn zo te zien ook beter, zo niet perfect afgestemd op de beweging van die dag. Ook netjes dat je de voedingswaarden zo netjes weet vast te leggen (my FP?). Ieder weekend neem ik me voor om recepten te zoeken en meer tijd en energie te steken in de voorbereiding van het eten, zodat geen dag hetzelfde is, maar dan schiet dat er zo vaak bij in door stal-dingen en sociale activiteiten dat tegen de tijd dat ik een keer thuis ben met de spreekwoordelijke lamp uit op de bank in slaap val
Dat i.c.m. een chronisch slaapgebrek (kan de slaap domweg niet vatten) maakt dat de uitvoering van gezond en verantwoord totaal nog niet wenselijk verloopt.
In mijn prep at ik ook ongeveer hetzelfde elke dag, gewoon omdat ik überhaupt niet de puf had om na te denken over wat ik anders zou kunnen eten.
!!