Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Many schreef:O: havermout met rijstmelk, appel, lijnzaad, amandelpasta, kaneel/gemberpoeder
T: banaan
L: roggecracker met gekookt ei, stuk stokbrood (ten grootte van een pistolet) met pesto/kaas/komkommer
T: cherrytomaatjes (stuk of 15)
A: kapucijners met paprika, courgette en wortel; kropsla met gekookt ei, geraspte wortel, tomaat & ketchup
T: 2 handjes elitehaver (noten + rozijnen/krenten etc), stuk of 5 prikkers met tomaat/basilicum/mozzarella, glaasje versgeperste jus
Brood eten bij de lunch is toch niet echt meer mijn ding, ik word er ontzettend moe van. Morgen maar weer een lekkere salade in elkaar flansen!
[edit] Oh ja, beweging: 5km hardlopen,20 minuten fietsen + paard verzorgen
danoesje schreef:Madeira, dan moet je vast ongesteld worden![]()
![]()
Ach joh, die BMI is oo niet alles, ben officieel te zwaar maar denk een stuk gezonder dan veel leeftijdsgenoten. Al werd ik er afgelopen week op Ibiza wel onzeker van zeg :S
danoesje schreef:ik heb net denk ik de gezondste chocolademelk ooit gemaakt en nog lekker ook omdat ik daar ineens zin in had!
1 banaan
1/2 avocado
scheut rijstemelk
2 eetlepels cacao
paar ijsklontjes
in de blender gooien en mixen maar!
Ik hou van een wat dikkere chocolademelk, maar als je er wat meer rijstemelk of amandelmelk bijgooit wordt hij natuurlijk wat dunner. Suiker is niet nodig door de zoete banaan en de avocado maakt hem heerlijk romig!