Wat lieve juf ben jij dat je je brood weggeeft, Angelique!
SuSem
Geplaatst: 06-02-09 23:28
Hallo dames
heb net een halve zak m&m's op verder was mn dag ook niet echt netjes, weet ook niet meer precies wat ik wanneer heb gegeten, was allemaal een beetje rommelig morgen maar een beetje balansen
planning: O: kom kellogs' met magere aardbeienyoghurt T1: banaan, ? L: 2 vb met kaas ofzo T2: worteltjes met yoghurtdipje T3: mueslireep A: spaghetti of iets met rijst T4: een paar alcoholische drankjes (feestje van de carnaval )
heeft er nog iemand tips voor een lekker (en mager) dipje voor m'n worteltjes?
Zo, dat was even een flinke coma 11,5 uur geslapen..niet gek Zo meteen even langs de opticien, ben wel benieuwd
Paulien, goed van Madeira
Sanne, wanneer is het nou precies carnaval? over 2 weken toch?
Patricia, dat was een heftig ritje dan! wel goed dat ie er gewoon tussendoor ging
Druk dagje vandaag, allemaal van die dingetjes die ik al heel de week wil/moet regelen, maar wat er niet van komt
Pivanti
Geplaatst: 07-02-09 10:14
Goedemorgen!
Ik ga nu naar stal. En om half5 weer naar stal, ga dan met een vriendin mee naar huis. Gaan vanavond stappen. Morgenochtend weer naar stal, en dan gaat die vriendin m´n knol rijden. Heeft ze al paar keer gedaan en als ik straks een week op vakantie bent doet ze hem ook. Maar wil nog wel even zien hoe die bij haar loopt, vind ik wel leuk.
Mijn dag:
O: yoghurt, muesli, banaan T: liga L: 3 vb met ? T: fruit D: ?? eet bij die vriendin T: veel rose T: nog meer witte wijn
Patricia, ik snap dat je het even wilt zien zou ik ook willen. Veel plezier vandaag
Ik ga zo ook naar stal, Madeira en ik gaan nog 1x oefenen voor het proefje en daarna ga ik haar lekker wassen haar witte manen & staart zijn dus niet meer wit he...
Ja ze rijd heel netjes hoor, daar twijfel ik niet aan, want heb er al zo vaak zien rijden op d'r eigen knol. Maar vind het ook altijd wel leuk om te zien hoe Pablo dan bij een ander loopt, en wat zij met hem oefent enz..
Patricia, zondag is de wedstrijd Ja toch altijd even leuk om te kijken hoe het eruit ziet bij iemand anders, heb ik ook bij Madeir gedaan maar ik heb nu geen bijrijdster meer omdat het zo goed gaat
Noor moest inderdaad 2 dagen in het ziekenhuis blijven. Ik hoop dat het goed met haar gaat!
Katia, ik heb altijd geleerd dat vezels goed is voor de stoelgang (als je dat bedoelt) en yoghurt is goed voor je maag vanwege het zuur ofzo.. Dacht ik
Meer vezels, voldoende drinken en probeer eens of je laxerend fruit kan eten zoals pruimen (gedroogd of vers) of bijvoorbeeld roosvicee laxo (laxerende ranja).
katia, imre heeft gelijk. fijn dat je zo'n vooruitgang boekt imre! leuk is dat als je ziet en merkt dat je energie ook wat oplevert. suus, lekker dat je les zo goed ging! daar kan een mens weer even op teren. hoe is het nu met je? wanneer kwam niels nou naar je toe? paulien, zwarte staart en manen hier zijn ook niet meer schoon hoor :p patricia, doe je wel voorzichtig buiten? heb je er al een andere teugel aan hangen?
wat raar dat jullie mij een lieve juf vinden als ik mijn brood weg geef. is toch normaal?
Die wonden doen niet zozeer pijn, behalve als ik moet bukken voel ik mijn navel. Maar het geen wat het meest pijn doet is mijn schouder. Leef dit weekend dan ook vooral op paracetamol.
SuSem
Geplaatst: 07-02-09 13:21
SaNNeS88 schreef:
planning: O: kom kellogs' met magere aardbeienyoghurt T1: banaan L: pistoletje gezond (kaas, sla, eitje, komkommer) T2: worteltjes T3: mueslireep A: spaghetti met rode saus T4: een paar alcoholische drankjes (feestje van de carnaval )
Mijn planning: O: 1 volkoren boterham met boter en kipfilet, plak ontbijtkoek T: Appel L: 2 volkoren boterhammen met boter en kipfilet, 1 volkoren boterham met boter en slankie 20+ smeerkaas, 1 volkoren beschuit met slankie 20+ smeerkaas en een beker halfvolle melk T: Eierkoek D: Aardappelen, koolraap en tartaar met wat jus en een beker halfvolle melk T: 2 snack a jacks
Beweging: Uurtje sportschool cardio/fitness en buitenritje vanmiddag
Armaris
Geplaatst: 07-02-09 14:18
Ik zit op 69,9 kg Hopen dat het zo blijft Heb aan mijn moeder en 'zus' gezegd van mijn waarden, ze schrokken ook even, moeders komt zo langs en dan ga ik het haar even tonen. Ik ga over een week naar de HA, ga het ook hem voorleggen
Waar is Noor eigenlijk aan geopereerd? Wel super dat de operatie goed is verlopen! Veel sterkte meis! BA, weet je al iets meer van de politie?
Pivanti
Geplaatst: 07-02-09 14:52
Fijn dat de operatie goed is gegaan Noor!
Katia, smorgens 2 kiwi's eten is ook goed voor de stoelgang
Armaris, wat goed !:)
Angelique, nog wat gehoord van de politie? Ik had er m'n martingaal maar weer aangehangen. Wat ik anders eraan kan hangen, moet ik nog even verder over denken.. dus dacht voor nu toch maar weer even de martingaal eraan, omtrekken zou als nog wel kunnen, maar dan moet ik mn teugel voor het ringetje van de martingaal vastpakken als dat nodig is.. dus voorlopig nog maar even zo..
Wat een bagger weer! alleen maar regen.. ik kwam nog redelijk droog op stal aan, maar toen begon het... en is niet meer gestopt... kwam net nat thuis. Ook alleen maar de paarden in de wei gegooid, stal gedaan en voer. Niet gereden, en binnenlongeerbak ook niet meer.. Had 1,5uur staan kletsen! oeppss.. en daarna ook nog.. want kwamen er weer andere leuke stalgenoten.. Maar ja.. gisteren en eergisteren wel gereden Morgen wordt ie ook gereden. Dus moet kunnen. Hoop dat t straks nog wel gewoon droog wordt, want heb nu een half uur fietsen op zitten van 1,5uur die ik vandaag ga doen en wil dan wel droog fietsen haha
Nu nog even douchen en.. en half 5 weer richting stal
Nou, mn ogen zijn goed gelukkig, daar ligt het niet aan als het over een week of 2 nog niet over is, dan even langs de huisarts, opticien denkt dat ik mn ogen teveel heb ingespannen de laatste tijd en dat ze nu even moeten wennen aan 8 uur per dag computerwerk En teveel inspannen klopt ook wel, veel gelezen, gecomputerd en geborduurd de laatste tijd, dus ja niets wijzer dus, we zien het wel
Pivanti
Geplaatst: 07-02-09 15:23
Ja dat zou best kunnen hoor.. zolang achter de computer is niet zo goed voor je ogen.. Ik merk dat soms ook wel, dat als ik de hele dag achter de computer zit ik soms prikkende ogen krijg en steeds meer moet inspannen.
Ohhh ik wil ook zon! Stuur eens een beetje hier heen
xingridx
Geplaatst: 07-02-09 15:32
nee daarom, en lezen/borduren bij verkeerd licht is ook niet zo goed natuurlijk nja, we gaan het wel zien!
Ja, hier schijnt ie volop
Hmm Niels smst net, die is in Limburg bij een auto kijken (hij heeft er pas 2 ) en deze wil ie waarschijnlijk ook hebben Heeft ie 2 Amerikaanse wagens en een BMW, hoe aso is dat (een vd 2 amerikanen staat wel te koop, gelukkig )
Pivanti
Geplaatst: 07-02-09 15:36
zoo kan die er wel eentje aan mij geven haha hoef ik niet meer in de regen en kou op de scooter