[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:06

een ontbijt mag goed gevuld zijn en zeker zo'n 300 kcal bevatten, maar.... (daar komt de dieetiste weer op de proppen), brinta is voor volwassenen die werken of studeren met sporten, geen energieleverend product.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 21:06

Joepie!! Smiddags belde mn huisgenootte/vriendin op dat er een man aan de deur was Die had mn tas gevonden! Net na dat ik 'm dus verloren had, want toen ik ben teruggefietst lag die er niet meer. Lachen Lachen Dus mn aantekeningen ook weer terug! En alle andere belangrijke spullen! Echt heel fijn Lachen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 21:20

o pivanti! dat is fijn zeg! heb je het adres of telefoonnummer van de eerlijke vinder? een bloemetje ofzo is denk ik wel op zijn plaats.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 21:32

@pivanti: zieje wel dat er nog eerlijke mensen zijn Lachen
@ba: idd een bedanktje kan geen kwaat!

in deze tijd heb je vele mensen die iets vinden en het gewoon houden, mijn meter heeft me overlaatst dit verteld: haar moeder had een handtas gevonden toen ze ging gaan bidden (in die tijd gingen de mensen veel naar de kerk he) en die zat vol geld. haar moeder zat die moment een beetje zonder geld maar toch gaf ze die terug (ze wist van wie die kwam) ze gaf die dus terug en het enige wat ze kreeg was "ale bedankt"! Bloos! er zaten wel 10 pakjes met geldbriefjes in! (je kent dat wel van die bankpakjes) jemig.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 21:56

tja, eerlijkheid is niet bij alle mensen een gewoon goed helaas...

net 11.5 km geskated. ging lekker, al kon ik niet zo diep zitten als gisteren omdat ik al wat spierpijn had.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:04

Ja heb die meneer ook aan de tel gehad. Mn vriendin belde me gelijk toen hij er nog stond. Dus zeker heel erg bedankt. Zat ook nog een blaadje in mn tas dat ie de tas gevonden had en via wat hij aan mn adres gekomen was (via sportschool pasje) en ook adres waar ik m op kon halen Dat had hij vast al geschreven voor het geval er niemand thuis zou zijn. Dus dacht inderdaad net al, dat ik maar even iets van bloemen of merci ofzo moet kopen en opsturen.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:47

Wat zou ik dan beter als ontbijt kunnen nemen, ik moet nml ook genoeg zuivel binnen krijgen.
Ik mag geen gewone melk of yogurt oid (kan ik niet tegen) en van soja vind ik de yogurtproducten niet echt lekker.

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 23:12

Wat zit er dan van zuivel in Brinta? Ken het nl niet...

Ik mag ook geen gewone melk en yoghurt ed. En ik vind sojayoghurt bv ook niet lekker (sojamelk dan weer wel) maar wat ik doe is gewoon de yoghurt mengen met fruit en muesli, dan smaakt het al heel anders dan wanneer je het 'puur' eet.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 09:10

Bij Brinta doe je als het goed is melk, dat is de zuivel. Lachen

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 09:42

Goeiemorgen! Gister niet helemaal aan de planning gehouden: heb geen 2e x fruit gegeten. Knipoog Was de hele avond bij een concert na een flinke maaltijd en ben daarna naar bed gegaan. Geen slechte dingen gesnoept dus! Vandaag wordt dat anders. Vanavond namelijk naar een concert in Amsterdam en onderweg eten bij de MacSnack of Burger King...

Planning:
O: yoghurt met allbran
T: ranja, vkb met kaas
L: 2 bb met philadelphia, misschien soep in de kantine
T: vkb met kaas, kiwi
D: slechtheid bij de Mac/BK
T: cola, meer slechtheid

Beweging: uur fietsen, dansen tijdens Alphabeat Lachen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 10:22

bij macsnack kan je tegenwoordig ook redelijk gezond eten. Leuke week heb je zo zeg! Ja

mijn planning van vandaag:
o: appel en een banaan (op de fiets, had haast)
t: peer
l: 3 krackers met philedelphia, kop heldere kippensoep
t: ? feestje
a: lasagna

vanavond voor het voetbal misschien nog even skaten. heb het helemaal te pakken!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 12:52

Wat een rust hier!

Ik zit weer braaf in de UB... pfff ben het zat... Moet 30 juni m'n bachelor scriptie inleveren, maar het schiet niet echt op Scheve mond

BA: vriendje heeft ook skates gekocht, dus ik zal de mijne de komende tijd ook weer wat vaker uit de kast trekken! Vind het altijd erg leuk, maar in m'n eentje beetje saai Lachen

Veel plezier vanavond Wind!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:20

Sizzy, Ohh bah scriptie! Ik moet daar ook echt mee beginnen, maar pff zie het echt niet zitten

Leuk dat je vriendje ook skates heeft gekocht, kun je gezellig samen Lachen

Wel mooi weer vandaag Lachen Wist niet dat zulk goed weer zou worden. Dus ik vanmorgen met een trui en winterjas de deur uit... Nu aan het oppassen. Vanmorgen met mn oppaskindje naar de paarden gewandeld. stal waar een vriendin staat is vlakbij en die ging toevallig naar de paarden.

Have fun, Wind!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:26

Ja het is idd mooi weer vandaag! Baalde ook enorm dat ik na koffie drinken buiten, weer naar binnen moest om te studeren Haha! Had ook gedacht dat het minder mooi weer zou zijn.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:01

werken en studeren valt altijd zwaarder als het mooi weer is Haha!

pff, ben toch een partij doodmoe! moet vanmiddag nog 2 sollicitatiegesprekken voeren en daarna een afstudeerfeestje van een collega... pfff

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:04

Ik zou ook wel even een tukkie willen doen. Misschien straks als mijn collega naar huis gaat, doe ik stiekem even de deur dicht en het licht uit. Niemand die me ziet. Schijnheilig Moet als ik thuis ben meteen door naar Amsterdam.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:08

haha, dat heb je met dat wilde leven imre!
ik lag gisteravond braaf om half 11 op mijn bedje Ja

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:13

Joh, ik was gister om kwart over 11 thuis, dus zo laat was het niet. Haha! Vanavond zal het wel flink laat worden, begint om half 10 en we moeten na afloop natuurlijk nog terug naar Groningen. Nagelbijten / Gniffelen Gelukkig ben ik morgen vrij. Val vast in slaap op de behandeltafel bij de kraker, daar moet ik om 9u zijn.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:20

dat was niet zo laat inderdaad.
In slaap vallen bij de kraker? lukte me wel bij de fysio (einde van de behandeling was een ontspannende massage), maar bij de kraker kraakt alleen maar alles Clown

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:49

Haha, mijne heet officieel manueel therapeut, die pakt het net even anders aan dan een kraker, maar kraakt het uiteindelijk ook. Ontspannend is anders!

Ik ben niet zo gemotiveerd vanmiddag. Mijn rug zit muurvast en doet pijn. Scheve mond Ga het liefst naar huis, dan kan ik nog even een dutje doen voordat we weggeaan. Misschien ga ik wel om 4u weg in plaats van kwart voor 5, heb ook geen lunchpauze genomen.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:55

Hoi goedemiddag iedereen,

Hoe gaat het hier (geen zin om bij te lezen) Het gaat met mij met eten echt de goede kant op heb voor het eerst in een jaar weer CHOCOLA gegeten ben licht trots op mezelf. En zoals jullie zien ben ik op zoek naar een bijrijdpaardje en ik heb al 3 reacties dus ik heb goede hoop.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 20:18

@sizzy: ow leuk! mijn vriend wil leren skateboarden. alleen die is zo groot en mager Haha! is best grappig
@ukje: lang geleden zeg meid! goed dat het lukt en een proficiat hoor Haha!

vandaag:
O: 2 sneetjes brood (1x kaas, confituur, 1x speculoospasta), glas vers fruitsap, melk
T: appel
L: 1,5 cordolbleu, grote hoop gratin aardappelen, prei (was echt super veel!! Bloos! heb veel geheten maar het
heeft mij sins lange tijd eindeljk gesmaakt)
A: 2 sandwiche's met kaas, soep, sala, tomaat
T: cornfleaks special K, melk,
T: MINI petit gervais (3 lepeltjes en tis op Haha! )

en verder? gebruind met mijn handboeken in de hand Lachen

ow ja en ik ga dus vanaf heden zonder schaamte in bikini en ik heb 2 zwemshorts gekregen! Clown een rooie en een oranje met bloemen; tzijn jongesmoddelen maar ze staan me wel leuk. evne foto
let niet op de houding dat is voor de show Cool twas een foto voor het vriendje! Haha!
http://nl.netlog.com/LanaGoesBackToTheN ... 874#photos
vanboven
http://nl.netlog.com/LanaGoesBackToTheN ... 981#photos
http://nl.netlogstatic.com//p/oo/030/025/30025394.jpg
opzij Koe
http://nl.netlogstatic.com//p/oo/030/025/30025142.jpg

sorry moest het toch wel even tonen Haha!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 22:07

Hallo iedereen Haha!

Ik was gister proefkonijn Tong uitsteken
Ze vroegen of ik wou galoperen op een paardje die nieuw was. Nou prima. Na een half rondje stond ze ook weer stil, hahaha Tong uitsteken
Grappig paardje, was een fjord x appaloosa (denken we).

Ow eindelijk komt het dichtbij: paardje kopen.
Over een maandje krijg ik een geleidehondje. Zooo blij Haha!

Maar goed.. ik neem wel mijn nicht mee als ik zoek naar een paard. Iemand ideeetjes waar je leuke koudbloedjes kan vinden? (Op marktplaats, speurders en bokt na?) Heb uiteraard wel beetje op google gezocht. Vind erg leuk ook kruisingen van koudbloedjes, staan leuke op!

@Ukje: leuk dat je al wat reacties hebt gekregen! Jammer dat je nog geen eigen paardje mag van je ouders. Maar lease/bijrijpaard is natuurlijk ook erg leuk! Haha!
@Chubby: hoe gaat het met je paardje? Je zou toch ook een veulentje krijgen (uhm je paard uiteraard:P)?
@Lana: mooie foto's! Je bent echt mooi slank! (Wat doe jij hier in deze topic Tong uitsteken) en uiteraard leuke bikini & shorts!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 22:33

Leuk ukje dat je al 3 reacties hebt Lachen

Lana, je bent inderdaad mooi slank zeg! Leuke zwemshorts!

Tof hoor dat je geleidehondje over een maandje komt Lachen Heel fijn!
Ook een paardje kopen, leukleuk Lachen ik ben ook op zoek

Ik ben echt zooo slecht... heb morgen eigenlijk een toets, maar ga niet... heb niet geleerd en heeft geen zin om nog te gaan leren want is heel erg moeilijk, en moest je echt oefenen, oefenen... Dus jaa... dacht kan wel helemaal naar Dronten gaan reizen (2,5uur enkele reis) om daar even naar het examen te kijken en weer weg te gaan, maar ja slaat ook nergens op... Echt heel slecht, maar ik ben ook echt totaal niet meer gemotiveerd voor die opleiding, vind het verschrikkelijk allemaal... pfff

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 22:55

@Pivanti: in Dronten? Dat is vlak bij mij, haha. Maar jammer zeg dat je opleiding niet zo bevalt. Wat doe je nu precies? Kun je niet meer switchen van opleiding?