Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dus mn aantekeningen ook weer terug! En alle andere belangrijke spullen! Echt heel fijn

er zaten wel 10 pakjes met geldbriefjes in! (je kent dat wel van die bankpakjes) jemig.
Was de hele avond bij een concert na een flinke maaltijd en ben daarna naar bed gegaan. Geen slechte dingen gesnoept dus! Vandaag wordt dat anders. Vanavond namelijk naar een concert in Amsterdam en onderweg eten bij de MacSnack of Burger King...

Wist niet dat zulk goed weer zou worden. Dus ik vanmorgen met een trui en winterjas de deur uit... Nu aan het oppassen. Vanmorgen met mn oppaskindje naar de paarden gewandeld. stal waar een vriendin staat is vlakbij en die ging toevallig naar de paarden.
Had ook gedacht dat het minder mooi weer zou zijn. 
Moet als ik thuis ben meteen door naar Amsterdam.
Vanavond zal het wel flink laat worden, begint om half 10 en we moeten na afloop natuurlijk nog terug naar Groningen.
Gelukkig ben ik morgen vrij. Val vast in slaap op de behandeltafel bij de kraker, daar moet ik om 9u zijn.
Ga het liefst naar huis, dan kan ik nog even een dutje doen voordat we weggeaan. Misschien ga ik wel om 4u weg in plaats van kwart voor 5, heb ook geen lunchpauze genomen.
is best grappig
heb veel geheten maar het
)
een rooie en een oranje met bloemen; tzijn jongesmoddelen maar ze staan me wel leuk. evne foto
twas een foto voor het vriendje! 

) en uiteraard leuke bikini & shorts!
Heel fijn!
ik ben ook op zoek