Sizzy schreef:beterschap Henzz, wat heb je?
Ik denk een griepje ofzo. En mijn zwakke plek is toch mijn hoofd, dus migraine heb ik dan ook nogal gauw. Het gaat nu wel weer iets beter. Ben iig op het werk...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sizzy schreef:beterschap Henzz, wat heb je?

Henzz schreef:Nog bedankt trouwens allemaal voor de beterschapswensen! Erg lief!
LA, haha heb je het tóch gedaan?! Leuk hoor! Hoe gaat het nu, al wat minder zwelling?!
Ik ga me straks eerst aan een milkshake wagen, daarna maar een boterhammetje proberen te eten...

Straks denken ze nog dat je aan de drank bent

.

), neem later op de middag wel extra fruit. Heb nog een halve ananas liggen, nog druiven en heb een bakje aardbeien gekocht (njammie).
Maar dat haal ik ook nooit zelf.
Maar hoe komt het nou, dat ik toch (voor mijn gevoel) echt veel heb gegeten, dat het toch ook best veel is als ik het zo zie staan, en dat het toch zo weinig is terwijl ik echt niet de magerste dingen heb gegeten?
Weet nog niet hoeveel macaroni en gehakt het wordt, sowieso ongeveer een kopje ongekookte macaroni, dus dat is ongeveer 100 gram? En dan ong. 150-200 gram gegrild gehakt.
Ben wel van plan om deze vakantie nog een afspraak te maken met een diëtiste, moet me dan wel door laten verwijzen door de dokter geloof ik. Maar ik heb het nu wel echt gehad, blijf steeds hangen op een gewicht.
*doh*