Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jij eet sochtends 2 boterhammen + ontbijtkoek en smiddags nog eens. Dus 4x boterham, 2x ontbijtkoek, fruit. Ik eet 3 boterhammen, 6 maaltijdcrackers én fruit. Naast het avondeten dan. Dus ik eet volgens mij meer 
Ben van plan om, als het zulk mooi weer blijft, buiten uit te stappen, maar dan moet ik wel smiddags gaan rijden ipv savonds en ik heb straks ook nog evaluatie van stage.

zou vast leuk worden 
) wel vol
Flevogirly schreef:Annetje: ja als je het zo bekijkt valt het gelukkig nog wel mee. Hoeveel ben jij eigenlijk in totaal kwijt? Want volgens mij zijn jullie echt al veel afgevallen want jullie dagschema's houden jullie (meestal) wel vol
Hoe lang ben je eigenlijk? Ik ben vanaf de zomervakantie ongeveer 7,5 kilo kwijt. Ik wil graag nog 23 kilo, dan zit ik ook ongeveer op 70 kilo
ik ben 1.72. Inderdaad, net wat meer bewegen dan eten. Ik reken wel is uit op voedingscentrum en ik kom vaak op rond de 600/700 en dan moet ik nog avond eten + toetje en soms nog een stuk fruit. Ik denk dat ik dus meestal wel rond de 1200 zit.
Trouwens op die valtaf.nl site, vragen ze het gewicht van een boterham. Wat weegt 1 boterham?
Alleen in grammen 

LotteAnna schreef:Gisteren goed gegaan, vandaag ook weer vol goede moed:
O: magere yoghurt met fruit 'n fibre, knorr vie
T: -
L: 1 cracker 30 + kaas, plak rozijnenkoek met becel light, banaan, beker optimeldrink
T: plak rozijnenkoek met becel light
A:bij vriendinnetje

sokje87 schreef:O: Snee meergranen pindakaas. Half sneetje met appelstroop. (en toen zat ik ineens vol :s )
T: Sultana
L: salade met geitenkaas en walnoten
T: Mandarijn
A: ?

LotteAnna schreef:Gisteren goed gegaan, vandaag ook weer vol goede moed:
O: magere yoghurt met fruit 'n fibre, knorr vie
T: -
L: 1 cracker 30 + kaas, plak rozijnenkoek met becel light, banaan, beker optimeldrink
T: plak rozijnenkoek met becel light, appel
A:bij vriendinnetje
sokje87 schreef:O: Snee meergranen pindakaas. Half sneetje met appelstroop. (en toen zat ik ineens vol :s )
T: Sultana
L: salade met geitenkaas en walnoten
T: Boterham met 20+ kaas
A: Tagliatelle met spinazie, kastanje champignons, spekjes en mozarella
Vanavond paardrijden, dus komt wel goed.. Verder een nette dag, so what the hell!
) met ham en kaas van de bakker