Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sting

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 19:57

En had je genoeg ruimte in de vriezer voor zoveel?

Wel een giga pakket zeg! Hier komt het er al een paar weken niet van om een pakket te bestellen. Werk nu vlakbij een Jumbo, en in de lunchpauze haal ik vaak wat boodschappen voor 's avonds. Gelukkig hebben ze wel een uitverkoop-bak, dus daar al wel eens wat weggehaald!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 19:58

Wow Ryuk, dat is genoeg voor 3 pakketten, wow, hopelijk kun je alles wel opeten of weggeven <3

Vandaag 3 pakketten gehaald een heel eind bij ons uit de buurt namelijk in Ruinen (pakket met chips erin) en de andere 2 komen uit Vledder. Ik kocht er eerst 1 in Vledder maar was zo'n mooi pakket en er stonden er nog open dus ter plekke nog 1 bijgekocht hihi. Ook e.e.a. uitgedeeld maar heb vanavond heerlijk ervan gegeten. Pasta (boekweit daarom donker) met funghi pastasaus had ik in huis, daardoor de champignons, ham en asperges uit het pakket, sla uit het pakket en de kaasvlokken, aangevuld met dressing en tomaatjes en pijnboompitjes uit mijn voorraad. Toe de rode vruchten yoghurt. Echt yummie gegeten. En we kunnen er zeker nog minstens 2 dagen goed van eten met zijn 2en van wat we gehouden hebben :D

Tot mijn verbazing trouwens bij Vledder eigenlijk allemaal producten die nog tot morgen houdbaar zijn en sommige producten zelfs tot de 9e.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Alwiene op 07-02-20 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 19:59

Morgen weer een bakkerspakket ophalen. Ik was eindelijk weer op tijd!

Ik had van de week vieze pasta, vieze pizza en vieze hutspot on m'n pakket :') dat is dan weer het risico.

Wel alles opgegeten want vond het zonde. Normaal geef ik het aan m'n ouders maar die zijn er deze week niet :Y) :')

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 20:07

Sting schreef:
En had je genoeg ruimte in de vriezer voor zoveel?

Grote vriezer gelukkig :+
Al past niet alles erin

Alwiene schreef:
Wow Ryuk, dat is genoeg voor 3 pakketten, wow, hopelijk kun je alles wel opeten of weggeven

Heb net een brood en een zak met 5 keizerbroodjes en een brood aan mijn vader gegeven. Verder wordt het uitgebreid brunchen dit weekend :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 20:09

He wat een straf nou uitgebreid brunchen, k krijg bijna medelijden met je :')

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 20:29

Zo dat is nog eens een flink bakkerspakket. :wow:

Ik vindt het zo tof als ik terug denk ad dag en bijna alles komt uit een pakket. Vandaag waren alleen de hagelslag en de boter van de normale boodschappen.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 22:57

Het werd wel weer eens tijd, mijn laatste bestelling bij TGTG was op 4 januari. Maar ik ben morgen aan het eind van de middag in Utrecht, dus heb weer eens een pakket bij Fata Morgana geregeld. Heb weer genoeg ruimte in de vriezer voor een paar flinke Turkse broden. ;-)

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 01:26

Ohh die fata morgana staat ook in mijn favorietenlijst, klinkt zo goed! Ben ontzettend benieuwd wat je krijgt, wil je een foto maken morgen?

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 09:21

Gisteren bij de luxe bakker in het dorp.
4 broden, en een ham kaas croissant, de vriezer ligt dus weer goed vol met brood :).

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 09:50

Doordat ik dit topic tegen kwam heb ik de app ook gedownload. Rond mijn woonplaats zijn helaas bijna geen locaties die mee doen (de meeste op zo'n 20 km afstand). Nu had ik er eergister 1 gezien waarvoor ik op de weg naar huis wel ietsje om kon rijden. Dus heb ik gister voor het eerst een pakket opgehaald bij een AH :D Ik vond het erg leuk om te doen, vooral ook voor het verrassingseffect.

Ik had dit voor €4,99
Afbeelding

Gister hebben we heeeeeerlijk gegeten van de varkenshaas. Die haalt het bedrag er sowieso al uit. En we deden er nog wat sla bij en lasagne. Het waren allemaal (behalve de varkenshaas) alleen niet echt producten die ik zelf in de supermarkt zou kiezen. En ik ben ook niet zo'n fan van boerenkool. Maargoed, ik mag niet klagen natuurlijk. De boerenkool heb ik in de vriezer gedaan. Binnenkort toch maar eens Hollandse pot eten dan.
Ik denk dat je wel creatief wordt van die pakketten :+

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 17:15

Bakkerij Johns in de Bilt, onze eerste Too Good To Go box! Wij zijn niet arm thuis maar hebben bijvoorbeeld geen geld voor brood van de bakker, wat we nu hebben gekregen is echt <3 Voor €4!

Afbeelding

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 17:45

Johns, daar had ik een paar maanden terug ook zo'n fijn pakket! <3 Ik was ze een beetje uit het oog verloren, maar ik ga ze eens onder mijn favo's zetten.

Al mijn plannen voor vanmiddag gingen zo vlot dat ik nu zowat een uur te vroeg ben voor Fata Morgana. Gelukkig kan ik in Overvecht nog meer boodschappen doen. :D

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 17:48

Ja echt een fijn pakket! Vanavond verse broodjes eten met pesto, mozarella en tomaat <3 Was zo enthousiast dat ik vanavond nog een pakket bij Hoogvliet heb besteld :+

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 18:12

Tip voor wie taart wil: bij de Hema op WC Overvecht heb je nu alle gebak met 25% korting. Werd net omgeroepen, dus mocht je in de buurt zijn... :D

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 18:35

Bakker Nollen enschede
1 slof caramel taart
1 zak met bruine luxe bolletjes
1 grote stokbrood
2 taartjes

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 18:40

Vandaag voor het eerst een pakket opgehaald, bij de Spar in België. Wat een geweldig concept!
Voor € 3,99 had ik een stokbrood, grote zak appels (denk wel 2 kilo), een doos slagroomsoesje met chocola, pak met plakjes kipfilet, grote zak rucolamix en een bak met zoetzure kip.
Bij elkaar een waarde van zo 17 euro.
Voor herhaling vatbaar!

Afbeelding

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 18:41

Fata Morgana op Overkapel dus, mooie vangst! Links twee zoetigheden, midden en rechts allemaal losse hartige dingen. Het platte brood is nog hartstikke warm. Lekker! Heb ik straks mooi het vriesvak weer gevuld. :Y)

Afbeelding

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 19:35

Kan je slagroom taart ook invriezen? Heb een Schmitt gekregen maar die ga ik niet binnen paar dagen opkrijgen :Y)

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 19:50

Ja hoor

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 20:46

Pakket van de Hoogvliet! Voor €5 gekocht en waarde komt uit op €21 :o
Afbeelding

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 21:07

Wauw Sheehan dat is een mooi pakket!
Ik kan morgen een pakket ophalen bij bakker bart! Ben benieuwd :)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 21:10

Ah, mooi man! Net een dag actief op TGTG en al twee mooie pakketten, dat doe je goed!

Mijn Hoogvliet mag ook weleens gaan meedoen vind ik. Er liggen wel veel producten met een sticker in de schappen, maar ik vind zo af en toe het verrassingseffect best leuk. :D

Lisan89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 21:13

Vanmiddag bij de Hema nog een pakket (oeps, 2) gehaald.
Zat van alles in: 2x 500g kwark, 2 zakken tarwebollen, 2 verse broodjes met roomkaas en zalm, 2 bakjes selleriesalade, 2 gehaktballen, 0,5liter melk, pak koffiestroopwafels, zakje chocolade munten en drie kant en klaar maaltijden: 2x bami en 1x zuurkool met worst.

De bami heb ik in de vriezer gekiept, maar kan dat ook met zuurkool met worst? Iets in mij zegt dat het niet per se goed is maar weet ook niet waarom niet...

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 22:45

Ik was jullie kwijt...

Vandaag weer heerlijk sushi gegeten. Links 3 met zalm en 3 met komkommer. Rechts 4 stukjes met surimi en 2 met tonijn. Dit is precies de helft, mijn man heeft de andere helft opgegeten.
Afbeelding

Yonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 23:13

Afbeelding

Vandaag mijn eerste pakket opgehaald. Heel leuk!
- Bruin brood
- Wit brood
- Half bruin brood
- 6 zachte witte puntjes
- Zak met harde broodjes
- 3 satebroodjes
- 1 kaasbroodje
- Smoothie