Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Bramenjam is echt heerlijk![]()
Vandaag ook even druk geweest in de tuin, de boel een beetje fatsoeneren voordat we op vakantie gaan. Een vriendin met donkergrijze vingers komt de tuin en de dieren verzorgen dus het moet er allemaal wel een beetje goed bij staan zodat het voor haar zo makkelijk mogelijk wordt
Andijvie, courgette, weer een berg lemon apple komkommers (blijft maar gaan dat ding) en een paar tomaatjes![]()
[ [url=m/KdUyBD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder nog paksoi, meiraap en wat extra venkel gezaaid en boerenkool zaailingen uitgeplant
black_kelpie schreef:Bramenjam is echt heerlijk![]()
Vandaag ook even druk geweest in de tuin, de boel een beetje fatsoeneren voordat we op vakantie gaan. Een vriendin met donkergrijze vingers komt de tuin en de dieren verzorgen dus het moet er allemaal wel een beetje goed bij staan zodat het voor haar zo makkelijk mogelijk wordt
Andijvie, courgette, weer een berg lemon apple komkommers (blijft maar gaan dat ding) en een paar tomaatjes![]()
[ [url=m/KdUyBD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder nog paksoi, meiraap en wat extra venkel gezaaid en boerenkool zaailingen uitgeplant
denice schreef:Oh ElfBeau, ik ben ook zeer selectief in wie dan mijn tuin mag waarnemen als ik op vakantie ben hoor. Mensen die denken te weten hoe en wat en ondertussen nieuwe uitlopers van bramenplanten bvb afsnoeien.
germie schreef:Ik heb per ongeluk de (te kleine) pot met daarin mijn watermeloen beschadigd en nu is ongeveer de helft van de wortel van de plant afgebroken. Ik heb de plant dus verpoot naar een grotere pot en deze staat nu in het water zodat de plant niet uitdroogt. Hopelijk gaat deze het wel redden. Ik heb er 2 meloentjes aan, het is de eerste keer dat ontkiemen en een plant krijgen gelukt is in 3 jaar. Dus nu wil ik ook graag meloenen. Snif snif.
Augurken heb ik te veel. Gelukkig smaken ze naar komkommer, want inmaken is te veel werk. Ik laat ze lekker dik worden en haal dan de schil er af en dan heb je een lekkere snack tussendoor. Dat is iets wat in ieder geval gelukt is dit jaar.
En ik heb 1 tomaat geoogst en die smaakte goed, een vleestomaat. De rest is nog groen. Maar ze lijken nu geen neusrot meer te hebben, wel even afkloppen natuurlijk.
Colakruid? Nog nooit van gehoord, haha.
Lieszje schreef:Er is bij ons op de volkstuin ingebroken, het is niet mis wat ze hebben meegenomen
Ook de blokhut is flink beschadigd, we waren juist bijna klaar met opknappen.
black_kelpie schreef:Lieszje schreef:Er is bij ons op de volkstuin ingebroken, het is niet mis wat ze hebben meegenomen
Ook de blokhut is flink beschadigd, we waren juist bijna klaar met opknappen.
Hè gatver, waarom kunnen mensen niet gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven.
Bij onze bedrijfshal laatst ook ingebroken, ze waren op zoek naar gereedschap. Ze vonden vogelspinnen. Ik hoop dat ze zich kapot zijn geschrokken![]()
Ik baal hier een beetje van...
[ [url=m/PHYqle.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar niet genoeg om te gaan klooien met netten. Ik hoop dat ze het lekker vonden