Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

http://millennialman.nl/food/jamie-oliv ... aardappel/
secricible schreef:Gisteren:
O: kwark met wat muesli en noten, vaste recept
L: 3 plakken bananenbrood
A: uit eten, steak met klein beetje aioli, paar frietjes en groente en salade. Daarna een tiramisu gedeeld
Vandaag:
O/L: weer kwark met alles als normaal
T: 2 plakje bananenbrood, 3 stukjes stokbrood met heksenkaas
A: roerbakgroente met garnalen, beetje noodles er bijMisschien straks nog paar stukjes stokbrood, who knowsweekend is altijd wat meer carbs dan bedoeld
werden 2 blokjes pure chocolade
. Maargoed dat ik ze nu al voel wil in ieder geval zeggen dat ik over een poosje meer kan hoop ik. Mijny schreef:Voor mij ook de hele dag studeren dus ik probeer het maar een beetje laag in kcal te houden, maar wel gezond. Op de planning voor vandaag:
O: 1 kleine avocado, 300g Griekse yoghurt bosvruchten
T: 4 rijstwafels
L: 250ml halfvolle melk, 40g havermout, 1el pindakaas en 1 cappuccino met halfvolle melk
T: 125g ananas, 200ml sinaasappelsap, 17,5g spinazie
A: AH Maaltijdsalade Griekse witte kaas
T: 150g Griekse yoghurt bosvruchten en 1 flesje bier
billionache schreef:T: kop koffie met melk en suiker, appel
L: 2 spiegeleitjes, 2 sneetjes speltbrood
T1:1/2volledige galia meloen![]()
T2: kom groentensoep
A: stukje gebraden kip, frietjes, tomaat en sla
T: bakje druiven,24 granenkoeken, koffie met melk en suiker
B: 10min wandelen, studeren
)billionache schreef:@R00s: mag ik vragen op hoeveel kcal je momenteel zit? Ik vind je lijstjes nl altijd erg weinig ogen
Maar ik eet ook best veel avondeten, dus dat scheelt wel. Denk dat ik rond de 1500 kcal per dag zit (verschilt wel veel per dag).
)

Venthe schreef:Planning vandaag
O: schaaltje magere kwark met 1 banaan en granola + kop koffie met Koffiemelk
L:omelet van 2 eieren en scheutje halfvolle melk en kruiden belegd met humus en konkommer+ mok mosterdsoep (Unox, restje van gisteren) Zelf gemaakte tonijnsalade met 2 speltbth (tonijn, magere kwark, appel, augurken, ui, scheutje olijfolie en kruiden)
T: banaan + appel + sinaasappel en een dadel
A: rösti rondjes, kip krokant schnitzel, pot doperwten/worteltjes en wat appelmoes
T: schaaltje danio kwark
B: 1 paard rijden, 5 km 'hardlopen' (blokken van 5 min met elke keer min rust tussendoor)