Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
secricible schreef:Gisteren:
O: kwark met wat muesli en noten, vaste recept
L: 3 plakken bananenbrood
A: uit eten, steak met klein beetje aioli, paar frietjes en groente en salade. Daarna een tiramisu gedeeld
Vandaag:
O/L: weer kwark met alles als normaal
T: 2 plakje bananenbrood, 3 stukjes stokbrood met heksenkaas
A: roerbakgroente met garnalen, beetje noodles er bijMisschien straks nog paar stukjes stokbrood, who knowsweekend is altijd wat meer carbs dan bedoeld
werden 2 blokjes pure chocolade
Mijny schreef:Voor mij ook de hele dag studeren dus ik probeer het maar een beetje laag in kcal te houden, maar wel gezond. Op de planning voor vandaag:
O: 1 kleine avocado, 300g Griekse yoghurt bosvruchten
T: 4 rijstwafels
L: 250ml halfvolle melk, 40g havermout, 1el pindakaas en 1 cappuccino met halfvolle melk
T: 125g ananas, 200ml sinaasappelsap, 17,5g spinazie
A: AH Maaltijdsalade Griekse witte kaas
T: 150g Griekse yoghurt bosvruchten en 1 flesje bier
billionache schreef:T: kop koffie met melk en suiker, appel
L: 2 spiegeleitjes, 2 sneetjes speltbrood
T1:1/2volledige galia meloen![]()
T2: kom groentensoep
A: stukje gebraden kip, frietjes, tomaat en sla
T: bakje druiven,24 granenkoeken, koffie met melk en suiker
B: 10min wandelen, studeren
billionache schreef:@R00s: mag ik vragen op hoeveel kcal je momenteel zit? Ik vind je lijstjes nl altijd erg weinig ogen
Venthe schreef:Planning vandaag
O: schaaltje magere kwark met 1 banaan en granola + kop koffie met Koffiemelk
L:omelet van 2 eieren en scheutje halfvolle melk en kruiden belegd met humus en konkommer+ mok mosterdsoep (Unox, restje van gisteren) Zelf gemaakte tonijnsalade met 2 speltbth (tonijn, magere kwark, appel, augurken, ui, scheutje olijfolie en kruiden)
T: banaan + appel + sinaasappel en een dadel
A: rösti rondjes, kip krokant schnitzel, pot doperwten/worteltjes en wat appelmoes
T: schaaltje danio kwark
B: 1 paard rijden, 5 km 'hardlopen' (blokken van 5 min met elke keer min rust tussendoor)